Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.01.1975

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:22.07.1996

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2010 - 15.10.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie hotel

Responsabilitati:

- Receptionarea si inregistrarea rezervarilor transmise pe e-mail, telefonic sau fax;
- Primirea si conducerea oaspetilor catre camere;
- Prezentarea hotelului, a serviciilor oferite si a imprejurimilor catre turisti si reprezentantii agentiilor;
- Organizarea transferurilor catre/ de la aeroport;
- Supervizarea serviciilor oferite clientilor;
- Promovarea hotelului, verificarea pozitionarii/ listarii hotelului pe site-urile de rezervari on-line.
- Supervizarea serviciilor din subordine;
- Contabilitate primara;
- Administrativ - relatia cu banca si institutiile de stat.

06.06.2005 - 01.10.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

- Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare pentru angajatii grupului Arconstruct;
- Administrarea cartilor de munca conform legislatiei in vigoare;
- Reprezentarea societatii in relatia cu ITM, Casa de Pensii, ANOFM, Ministerul Muncii;
- Coordonarea procesului de obtinere contingent pentru munca in strainatate;
- Inregistrarea in soft-ul intern a noilor angajati si a modificarilor generate de actele aditionale;
- Intocmirea rapoartelor specifice HR;
- Administrarea activitatii de medicina muncii, organizarea controalelor medicale si intocmirea evidentelor in urma efectuarii controlului medical;
- Administrarea formularelor specifice HR ( Revisal, diverse adeverinte solicitate de angajati, cereri, etc);
- Arhivarea dosarelor de personal.

02.12.2004 - 06.06.2005

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

- Intocmirea formelor de angajare (CIM);
- Inregistrarea documentelor (CIM, acte aditionale, decizii) la ITM;
- Evidenta si inscrierea in carnetele de munca ( forme de scolarizare si perfectionare, completarea vechimii, evidenta militara, schimbari salariale si de functii, etc. );
- Evidenta angajamentelor de plata si transmiterea catre departamentul financiar;
- Evidenta sanctiunilor si motivul acestora;
- Intocmirea deciziilor de incetare a activitatii, de sanctionare;
- Inregistrarea lunara a statelor de plata la ITM;
- Intocmirea documentelor necesare pentru pensionare si somaj;
- Eliberarea adeverintelor la solicitarea salariatilor(medicale, de venit, de vechime, plata asigurarilor de sanatate);
- Intocmirea rapoartelor de personal pentru sefii de departamente din cadrul companiei (sectii, pontaj, salarizare);
- Actualizarea permanenta cu informatii a bazei de date CROSS;
- Intocmirea formularului de statistica pentru INS.

28.06.2001 - 30.06.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist salarizare si administare personal

Responsabilitati:

- Intocmirea statelor si plata lunara a drepturilor salariale;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor aferente salariilor;
- Intocmirea tuturor documentelor necesare incheierii, modificarii, suspendarii, incetarii contractelor individuale de munca;
- Administrarea carnetelor de munca, certificarea inregistrarilor operate in carnetele de munca;
- Mentinerea relatiei cu ANOFM, Casa de Pensii si Asigurari Sociale, Casa de Asigurari de Sanatate, ITM Bucuresti;
- Administrarea comenzilor si distributia tichetelor de masa;
- DIN 15.07.2004 - PART TIME

01.05.2000 - 28.06.2001

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Gestionarea corespondentei si documentelor - primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare;
- Aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Organizarea agendei directorului general, stabilirea de intalniri;
- Organizarea deplasarilor externe ale actionarilor;
- Interfata in relatiile cu furnizorii si colaboratorii firmei;
- Pregatirea diverselor intalniri, sedinte, activitati de protocol;
- Actualizarea bazei cu datele de contact ale partenerilor de afaceri;
- Relatia cu banca, furnizorii de materii prime si servicii.

01.08.1997 - 30.03.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator magazin

Responsabilitati:

- Desfasurarea activitatilor necesare procesului de vanzare: prezentarea, promovarea si vanzarea produselor;
- Intretinerea magazinului, coordonarea echipei de vanzari si obtinerea atingerii targetului si a obiectivelor;
- Consilierea clientilor in alegerea produselor;
- Receptia marfii, aranjarea acesteia in magazine si pastrarea standardelor de imagine si calitate a serviciilor conform politicii firmei;
- Intocmirea de rapoarte si situatii;
- Organizarea si urmarirea gestionarii in mod corect a stocurilor si a inventarelor.

studii

 

Facultati:

2009-2011 Univ. Spiru Haret - Master turism.
2006-2009 Univ. Spiru Haret - Facultate geografia turismului;
1993-1996 Univ. de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Bucuresti - Colegiul medicina veterinara;
1989-1993 Liceul Vieceslav Harnaj -specializare medicina veterinara;

Activitati extracurriculare

- Atestat inspector resurse umane;
- Solide cunostinte legislatia muncii;
- Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, consecventa in actiune.

Premii

2010 Academia Britanica de Afaceri si Comunicare - Management Resurse Umane;
2001 Ministerul Muncii si Protectiei Sociale - Atestat Inspector resurse umane;
1998 Ministerul Educatiei Nationale - Operator pc;
1994 Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara - curs perfectionare medicina veterinara Marea Britanie.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close