de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.07.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Departament: Constructii / Instalatii, Achizitii, Inginerie, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef proiect gradul 2

Responsabilitati:

Are responsabilitatea functionala a coordonarii eficiente a proiectelor cu un inalt grad de complexitate ce ii sunt desemnate prin exercitarea functiunilor de organizare, planificare, coordonare, indrumare, evaluare si control.
Are responsabilitatea functionala a livrarii proiectelor de constructii sub toate aspectele tehnice, financiare si legale, in acord cu politicile in vigoare si cu solicitarile clientilor.

Creeaza si executa planuri de realizare a proiectelor si le revizuieste adecvat pentru a raspunde nevoilor de shimbare si cerintelor, prin identificarea nevoilor in privinta resurselor, desemnarea responsabilitatilor individuale si coordonarea zilnica a aspectelor operationale ale scopului proiectului
Revizuieste materialele pregatite de echipa inainte de a fi transmise clientului; se asigura ca documentatia proiectului este completa, in conformitate cu legislatia in vigoare si semnata corespunzator
Aplica eficient metodologiile interne si imbunatateste standardele proiectului, pregateste procedurile pentru verificarea angajamentelor, asigurarea calitatii, minimizarea expunerii companiei si a riscului proiectului
Pregateste/verifica documentele necesare pentru obtinerea aprobarilor in privinta selectarii companiilor ofertante pentru arhitectura, executie, consultanta, supervizori locali, asistenta tehnica si obtine semnaturile necesare in functie de competentele stabilite; mentine si proceseaza baza de date a companiilor de arhitectura, executie, consultanta, supervizori locali, asistenta tehnica – potentiali ofertanti
Asigura informatiile necesare pentru proiectarea solicitarii clientului prin coordonarea functiunilor de securitate, IT etc.; coordoneaza procesul de obtinere a permiselor/aprobarilor in legatura cu taxele si acceptul de lucru
Se informeaza aspura costurilor si asupra noilor tehnologii si a potentialului lor de aplicare in cadrul angajamentelor fata de client si propune solutii eficiente din punct de vedere al costurilor
Coordoneaza programarea si executia proiectului desemnat: accelereaza şi supervizeaza furnizorii echipamentelor principale, supravegheaza transportul de echipamente si materiale de constructii, coordoneaza cu Arhitectul din departament supravegherea tehnica si controlul proiectelor, supervizeaza din punct de vedere tehnic si economic nivelul de aprobat al proiectelor, asigurandu-se ca acestea sunt conforme cu specificatiile tehnice; verifica acceptarea provizorie a proiectului cu scopul de a autoriza plata catre terte parti, administreaza aprovizionarea si contractele de constructii cu furnizorii.
Monitorizeaza si raporteaza orele de lucru si cheltuielile periodice ale echipei sau in baza unei cereri ad-hoc; coordoneaza/monitorizeaza in permanenta bugetul proiectului (creeaza/monitorizeaza /genereaza diferite rapoarte/creeaza rapoarte finale); mentine la zi baza de date a proiectului; creeaza si urmareste listele de inconveniente/probleme la acceptarea lucrarilor
Organizeaza preluarea la sfarsitul lucrarii si receptia finala pentru fiecare obiectiv, completeaza Cartea Tehnica a Cladirii; coordoneaza predarea proiectului finit catre Functiunea de intretinere a cladirii si catre client; efectueaza receptia obiectivelor de investitii fiind responsabil de receptia lucrarilor prin semnarea proceselor verbale de receptie
Asigura comunicarea eficienta catre management cu privire la scopul proiectului (intalniri periodice cu participantii necesari, elaboreaza minuta intalnirilor, comunica eficient cu echipa de proiect); rezolva si/sau transmite catre superior problemele, rezolvandu-le intr-o maniera eficienta si urmarind scopul proiectului; acorda suport supervizorului, sefului de departament si directorului executiv in toate actiunile/activitatile departamentului
Asigura un mediu de lucru adecvat in cadrul echipei prin promovarea unei bune colaborari cu alte entitati functionale; mentine o stransa cooperare cu Expertul Evaluare Devize Generale Investitii si Arhitect; ofera suport permanent Sefilor de Proiect pentru gasirea celor mai bune solutii si practici necesare atingerii obiectivelor stabilite
Evalueaza si coreleaza indicatorii proiectului furnizati de catre Expertul Evaluare Devize Generale si Investitii si raporteaza superiorului
Executa orice sarcini primite in legatura cu activitatea sa, incredintate de superiorul ierarhic si care nu contravin prevederilor legale in vigoare

01.05.2009 - 31.12.2014

Departament: banci

Titlu Job: project manager,serviciul investitii si dotari

Responsabilitati:

-elaboreaza relevee si propuneri de amenajare la sediile care urmeaza a fi amenajate/rebrenduite.
- coordoneaza lucrarile de amenajare/rebranding(in anul 2007 CEC Bank a inceput actiunea de rebrenduire a vechilor agentii si sucursale C.E.C).
-constituie comisia de receptie a bunurilor, serviciilor si lucrarilor si asigura functionarea corespunzatoare a acesteia.
- gestioneaza in mod judicios fondurile aprobate la buget;
-monitorizeaza indeplinirea in mod corect din punct de vedere constructiv a lucrarilor prin vizite pe santier.
-analizeaza situatiile de plata si facturile aferente, semnand pentru conformitate.
- se asigura de respectarea livrarii si instalarii: mobilierului signalisticii,electronice si electrocasnice, specific activitatii bancare.
-formuleaza propunerile la buget pe baza planurilor de amenajare la unitatile ce urmeaza a fi rebrenduite si a estimarilor de necesar de bunuri, servicii si lucrari aferente anului urmator;
-intreprinde demersurile necesare pentru obtinerea acordurilor de conectare/ deconectare la/de la retelele de furnizare a utilitatilor in cazul infiintarii/relocarii/desfiintarii unitatilor bancare.
-promoveaza relatii de buna colaborare cu furnizorii de utilitati, cu asociatiile de locatari/proprietari, respectiv cu vecinii directi ai spatiilor unde suntem chiriasi si rezolva pe cale amiabila problemele aparute in acest domeniu (luand datele de contact);
-se asigura de intocmirea/completarea Cartii Constructiei la fiecare imobil proprietate si de preluarea documentatiei Cartii Tehnice de la antreprenorul lucrarii.
-coordoneaza si controleaza Prestatorii selectati conform normelor in vigoare pentru livrarea bunurilor, serviciilor si lucrarilor pe baza de contract sau comanda;
-elaboreaza Note de fundamentare/Referate de necesitate pentru racordarea agentiilor din judet la retelele de utilitati (in limita existentei acestor retele pe plan local), pe baza avizelor de necesitate/oportunitate emise de ofiterii asistenta retea, si incheierea de noi contracte cu furnizorii de utilitati, dupa obtinerea avizelor DJ si DF;
-participa la elaborarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli.
amenajarea/rebrenduirea unui nr de 48 agentii si 2 sucursale judetene.

01.05.2008 - 01.05.2009

Departament: banci

Titlu Job: inginer-project manager,branch network development departament

Responsabilitati:

urmarirea lucrarilor de investitii in extinderea si administrarea retelei de agentii, sucursale, de la faza de preluare a spatiului, urmarirea proiectarii, trecand prin faza de autorizare, amenajare, dotare, receptionare si pana la faza de predare a obiectivului in stare de operationabilitate catre beneficiarul direct, conform graficelor stabilite.
- urmarirea incheierii si derularii contractelor de autorizare, proiectare, executie, de dotare, de dirigentie de santier si a tuturor contractelor ce au ca obiect investitiile pe care le am in gestionare, din punct de vedere tehnic si valoric, inregistrare si raportarea regulata a sumelor cheltuite;
- toate demersurile pentru realizarea in timp util a bransamentelor la utilitati ( apa, canal, gaze, electrica, incalzire);
- urmarirea obtinerii certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de constructie, impreuna cu proiectantii si consultantii angajati prin contract;
- asigurarea decontarii lucrarilor angajate prin contractele de investitii si raspunde de incadrarea cheltuielilor in limitele aprobate in functie de competente;
- preluarea cartii tehnice a amenajarii respective, in format complet pentru urmarirea in timp a executiei si pastrarea documentelor la Sediul Central;
- organizarea documentatiilor legate de investitii (evidenta cheltuielilor, a documentelor justificative relevante si a autorizatiilor pentru investitia in amenajarea spatiilor, a aprobarilor, a contractelor, a situatiilor de lucrari si a proceselor verbale de preluare si predare spatii, a proceselor verbale de receptie a lucrarilor de investitii incheiate cu constructorii si primariile conform legislatiei in vigoare) conform procedurii interne.

Realizari:

amenajarea unui nr de 14 agentii.

01.10.2006 - 01.05.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer- sef santier

Responsabilitati:

- organizarea si conducerea unei echipe de 30 oameni
-organizarea si colaboarea cu subantreprenorii
-intocmirea rapoartelor de lucru si a situatiilor de lucrari
-responsabil cu calitatea lucrarilor

01.04.2004 - 01.10.2006

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: tehnician laborant

Responsabilitati:

responsabil cu recoltarea, prelucrarea probelor de beton si fier-beton.
-verificarea rezultatelor si impunerea masurilor.
-evidenta condica de betoane

01.11.2001 - 01.04.2004

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: fierar betonist

Responsabilitati:

fasonarea si montarea fierului-beton.

studii

 

Facultati:

2003 - 2004 Facultate / Colegiu: Tehnologia Constructiilor la Universitatea de Constructii Bucuresti din Bucuresti. Facultatea de Constructii Civile Industriale si Agricole
1993 - 1997 Liceu: Matematica-Fizica la Al.I.Ghica din Alexandria.

Premii

apr.2004 -cursuri de atestare laborant santier
sept.2001 -cursuri calificare fierar betonist



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close