Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1985

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este acela de a mă alătura unei echipe care imi va permite potentarea abilităților de comunicare și de interactiune cu clientul, maximizand obiectivele companiei și obținând beneficii reciproc avantajoase. Sunt un bun profesionist, cu o atitudine pozitiva în munca pe care o desfășor, fiind orientata către obținerea rezultatelor. Mă dedic activitaților curente, urmărind finalitatea acestora, îndeplinirea obiectivelor profesionale și personale. Provocările și lipsa rutinei mă stimulează în mod pozitiv.

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Functii publice, Banci, Management

Oras de lucru: Focsani

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2008 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef departament case

Responsabilitati:

- Coordonarea activității departamentului Case de marcat (case, trezorerie, birou de informații ).
- Gestionarea incasarilor și întocmirea documentelor necesare.
- Asigurarea unei comunicari eficiente cu clienții, soluționarea conflictelor, promovarea produselor de fidelizare către aceștia.
- Gestionarea activităților specifice din domeniul Resurselor umane ( angajari, contracte de munca, incetari, raportari către autoritățile publice etc).
- Gestionarea casei interne a magazinului.
- Întocmirea documentațiilor financiar -contabile specifice punctului de lucru ( deconturi, plăți furnizori etc).
- Asigurarea produselor necesare pentru uzul intern al magazinului (consumabile, rechizite, materiale marketing și mercantizare).
- Implementarea strategiilor de marketing.
- Comunicarea cu autoritățile locale.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Management administrativ la Academia de Studii Economice Bucuresti din București.

Premii

Certificari
Jan 2019 - Jan 2024: Consultant International in Lactatie

Proiecte
Sep 2015 - Sep 2016: Mame pentru mame
Am desfășurat la nivelul județelor Vrancea și Buzău un program social de educare pre si postnatala a părinților aflați în situații dificile de viață, precum și ședințe individuale de consiliere în alăptare.
Calificari
Jun 2015: Formator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close