de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.06.2015

obiectiv

 

Necesitatea morala si materiala de a lucra in cadrul unei societati serioase, bine organizata, condusa in mod realist si cu pricepere, bine motivata si cu perspective de dezvoltare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef birou administrativ

Responsabilitati:

Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului de refurbishing al bancii si verificarea respectarii obligatiilor contractuale;
Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului de refurbishing si asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor proiectului;
Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile;
Asigur circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect;
Raspund de corectitudinea furnizarii rapoartelor de costuri pentru proiecte si de statusul acestora;
Asigur suport pentru aprobarea proiectelor de design;
Urmaresc transmiterea de catre antreprenor a situatiilor de lucrari pentru proiecte si facturare;
Verificarea facturilor de constructii, proiectare si mobiler si transmiterea acestora la plata;
Elaborarea de politici, proceduri si instrumente de lucru necesare gestionarii activitatii de arhivare;
Coordonez activitatea de arhivare a documentelor, constituirea si gestionarea patrimoniului istorico-documentar al bancii pentru Bucuresti si Ilfov;
Coordonez echipa de arhivari mobili in Bucuresti si echipa de arhivari locati in depozitul de arhiva al bancii
Conduc evidenta specifica de gestiune –fise de magazie, registre de gestiune;
Intocmesc referate catre conducerea bancii cu propuneri privind casarea sau inlocuirea obiectelor de inventar si mijloacelor fixe;
Intocmesc impreuna cu comisia de inventar listela anuala de inventariere;
Intocmirea de referate catre comitetul de achizitii;
Supervizez achizitia, gestionarea si eliberarea rechizitelor pentru reteaua Bucuresti;
Verific derularea corecta a prestarilor de servicii de curatenie conform contractului incheiat;
Verific facturile primite de banca din domeniul de activitate si aplic ‘’ Bun de plata’’ ;
Conduc evidenta operativa a telefoanelor si utilizatorii acestora;
Asigur spatiile de lucru pentru reparatii si igienizare a locatiilor din Bucuresti;
Coordonez efectuarea de comenzi pentru transportul coletelor catre sucursalele din teritoriu prin serviciul de curierat rapid;
Organizez receptia si asigurarea postei intre locatiile din Bucuresti
Tin evidenta tichetelor de masa si distribuirea acestora catre angajatii din Bucuresti;
Mentinerea relatiei cu operatorii de curatenie si feedback lunar privind curatenia in sedii
Coordonez comenzile centralizate si verificarea cu incadrarea in buget pentru fiecare unitate pentru : consumabile, produse protocol, ob inventar, etc;
Asigur buna functionare a fluxului de plati facturi (Inregistrarea facturilor, verificarea si propunerea lor spre aprobare de catre gestionarul de contract si aplic " Bunul de plata ";
Luarea de masuri necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului;
Elaborarea de rapoarte cu privire la cheltuieli;
Elaborarea de propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor;
Verificarea pontajului saptamanal pentru personalul din subordine si transmiterea Departamentului Resurse Umane.
Organizez acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Coordonez activitatea de birou pentru buna functionare a departamentului administrativ ( o echipa formata din 11 oameni )

01.06.2008 - 30.09.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptionista

Responsabilitati:

Asigurarea interfetei cu clientii
Desfasurarea activitatilor specifice de secretariat si protocol
Inregistrarea corespondentei
Gestionarea registrului de intrari-iesiri
Tehnoredactarea documentelor
Intocmirea si actualizarea agendei telefonice si distribuirea apelurilor
Contactarea si programarea intalnirilor
Asigurarea indosarierii si arhivarii documentelor (corespondenta, fax-uri transmise)
Pregatirea si transmiterea documentelor si a rapoartelor cerute
Asigurarea suportului de afaceri si asistenta manageriala

01.06.2008 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ofiter investitii si logistica

Responsabilitati:

Implicare in procesul de arhivare a documentelor ( proceduri de arhivare, incheierea contractelor cu firmele specializate )
Implicarea in procesul de rebranding al bancii
Negocierea cu furnizorii a preturilor de achizitie, incheierea contractelor cu acestia;
Luarea de masuri necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului;
Recomandarea alegerea produselor;
Intocmirea si analizarea cererile de oferta;
Supervizarea derularea contractelor;
Elaborarea de rapoarte cu privire la cheltuieli;
Analizarea pietei şi sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;

01.08.2007 - 29.02.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Incasarea corecta si tinerea evidentei a mijloacelor de plata ;
Asigurarea deservirii amabile si rapida a clientilor ;
Manevrarea corecta si in siguranta a banilor;

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Management financiar bancar la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Sociologie si Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Apr 2014 - Apr 2016: Leo Sunshine



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close