 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 12.12.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.10.2011
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu este acela de a pune în practică cunoștințele mele, de a dobândi o bună experiență profesională și de contribui prin munca mea la dezvoltarea companiei pentru care voi avea șansa să lucrez.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Medicina umana, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Ploiesti, Valenii de Munte Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: 14.10.2016 | experienta profesionala | |
|
01.07.2017 - prezent Departament: productie Titlu Job: sef aprovizionare/ operator facturare/ resurse umane Responsabilitati: - operare facturi lunare, avize
- contabilitate primara
- generare comenzi
- preluare comenzi clienti
- aprovizionare materiale
- angajari personal, emitere adeverinte |
|
01.01.2017 - 30.04.2017 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil junior/ asistent manager Responsabilitati: - indosarierea cronologica si arhivarea documentelor primare, a contractelor, a confirmarilor de sold, a corespondentei si a altor documente financiar-contabile
- inregistrarea notelor contabile primare (furnizori, clienti, casa, banca, etc);
- facturare, niruri, registru casa;
- efectuarea operatiunilor de banca si trezorerie;
- efectuarea de activitati administrative specifice departamentului financiar-contabil
- depunerea declaratiilor la Anaf
- efectuarea ordinelor de plata/foilor de varsamant
- verificarea si intocmirea lunara a statelor si pontajelor
- evidenta cererilor de concediu, concediile medicale si intocmirea rapoartelor pentru salarii.
- operare REVISAL
- intocmirea formelor de angajare
- intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
- eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru orice nevoi. (medic familie, banca, adeverinta vechime,etc.
|
|
01.09.2016 - 31.01.2017 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: coordonator receptie Responsabilitati: - Sprijinirea directorului in vederea organizarii si coordonarii activitatii echipei de receptionere si asistente
- Cunoasterea si urmarirea in permanenta a respectarii standardelor si a aplicarii corecte a procedurilor de lucru.
- Comunicarea si implementarea, cu intreaga echipa, a noilor politici si proceduri in departamentul receptie.
- Elaborarea rapoartelor si analizelor solicitate de catre director.
- Verificarea si gestionarea incasarilor.
- Ascultarea activa a plangerilor si solicitarilor pacientilor si actionarea imediata in privinta rezolvarii lor.
- Implicarea activa in coordonarea, pregatirea, dezvoltarea si evaluarea colegelor din subordine.
- Recrutare de personal
|
|
01.07.2015 - 31.08.2016 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: funtionar informatii clienti Responsabilitati: Responsabilitati:
- gestionarea corespondentei electronice, precum si a apelurilor telefonice
- desfasurarea activitatilor de receptie cu specific medical
- stabilirea programarilor pentru pacienti
- predarea probelor catre laborator
- preluarea rezultatelor de la laboratorul de analize si eliberarea rezultatelor catre pacienti
- efectuarea inregistrarilor pe casa de marcat a tuturor incasarilor serviciilor
- tinerea evidentei incasarilor si predarea ZET-ului corespunzator incasarilor inregistrate
- introducerea datelor pacientilor noi in Infusion Soft
- asistarea medicului/operator pc in cabinet
- pregatirea cabinetelor inaintea sosirii medicilor |
|
01.08.2014 - 30.06.2015 Departament: medicina umana Titlu Job: receptionera Responsabilitati: - primirea pacienților în clinică
- înregistrarea și îndrumarea pacienților către cabinetele de specialitate
- programarea/reprogramarea pacienților pentru consultații, investigații și analize medicale
- primirea și distribuirea corespondenței către departamentele din clinică
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- menținerea contactului permanent cu medicii și asistenții medicali, precum și cu celelalte departamente (operatori, call-center, CAS, IT, etc.)
- activități de contabilitate primară: facturare, încasări și plăti, efectuarea zilnică a raportului pentru contabilitate;
- întocmirea și transmiterea documentelor către firmele de asigurări (Allianz, Europe Assistance Generali, Medoc, Signal Iduna, etc.); arhivarea documentelor
- medierea conflictelor și soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2015 Facultate: Litere ( romana - engleza) la Universitatea Transilvania din Brasov. Absolvit anul 3, fara diploma de licenta
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Bacalaureat la I.E.S. Cañada Real din Valmojado, Toledo (Spania).
2003 - 2007 Școală generală: Studii Gimnaziale la Colegiul Calasancio din Madrid, Spain.
1999 - 2003 Școală generală: Studii Primare la Scoala Generala Nr. 28 din Bucuresti.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|