Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.06.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.05.2006

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

Conduce activitatea agentiei;
Asigura controlul operatiunilor derulate in Agentie;
Supervizeaza auditul si efectueaza controalele interne la nivelul Agentiei;
Pregateste constant angajatii din subordinea sa.

01.02.2010 - 31.10.2016

Departament: banci

Titlu Job: director sucursala

Responsabilitati:

Conduce activitatea sucursalei;
Asigura controlul operatiunilor derulate in Sucursala;
Supervizeaza auditul si efectueaza controalele interne la nivelul Sucursalei;
Pregateste constant angajatii din subordinea sa;
Recruteaza si angajeaza personal in cadrul Sucursalei impreuna cu Directia Resurse Umane;
Realizeaza targetul alocat de catre superior;
Identifica segmentele de piata care vor fi considerate grupuri tinta pentru Sucursala;
Identifica si abordeaza grupuri target de clienti, creaza si promoveaza o imagine pozitiva a bancii si produselor acesteia;
Dezvolta relatii cu clientii bancii intr-o maniera care sa intareasca si sa promoveze imaginea construita de departamentul de Marketing;
Gestioneaza cu profesionalism relatiile cu clientii, plangerile si cererile acestora.

01.02.2008 - 31.01.2010

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

Monitorizarea tuturor legaturilor cu clientii specifici bancii;
Atragerea de clienti si dezvoltarea unei baze de date cu clienti;
Promovarea produselor bancii si dezvoltarea activitatii bancare;
Urmareste permanent dezvoltarea portofoliului de clienti precum si mentinerea acestuia conform strategiei/obiectivelor banci;
Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor - cross-selling / completare Call meeting Report;
Asigura monitorizarea clientilor pe parcursul derularii produselor de credit, inclusiv detectarea timpurie a riscului de credit;
Verifica sa fie indeplinite toate conditiile pentru acordarea unui credit clientului, in conformitate cu normele si procedurile bancii;
Proceseaza aplicatiile de credit si introduce dosarele de credit in sistem;
Semneaza contractele de credit cu clientii;
Monitorizeaza rambursarile, colecteaza informatii referitoare la activitatea clientului si identifica semnalele de alarma;
Realizarea targetului alocat de catre superior.

01.01.2006 - 31.01.2008

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar clientela

Responsabilitati:

Promoveaza produsele oferite si intermediate de banca si face propuneri alternative clientilor - cross-selling / completare Call meeting Report;
Deschide, monitorizeaza / administreaza si inchide toate conturil pentru persoane fizice si juridice, in conformitate cu normele si procedurile bancii. Scaneaza documentele care stau la baza deschiderii conturilor in sIstem;
Actualizeaza in permanenta datele clientilor persoane fizice si juridice;
Proceseaza, verifica si unde este cazul autorizeaza tranzactiile introduse in sistemele bancii (deschideri/inchideri de cont, note contabile, schimburi valutare, depozite la termen sau cu dobanda negociata, plati in lei sau in valuta, cec-uri si bilete la ordin existente la acel moment, etc) conform procedurilor interne ale bancii si regulamentelor BNR;
Initiaza toate operatiunile de retragere numerar efectuate de clienti;
Proceseaza solicitarile de emitere si administrare carduri;
Verifica si asigura validarea in termen a tranzactiilor zilnice;
Efectueaza reconcilierea conturilor interne ale bancii conform procedurilor specifice interne;
Realizarea targetului alocat de catre superior.

01.07.2005 - 31.12.2005

Departament: banci

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Sa ofere serviciile efectuate in Sucursala/Agentie intr-un mod cat mai eficient, dand dovada de profesionalism astfel incat sa nu apara erori in procesarea tranzactiilor sau diferente pe casierie;
Promovează produsele oferite si intermediate de banca şi propune alternative la cross selling pentru clienti;
Realizeaza activitatile specifice de casierie (deschidere/inchidere casierie, deschidere tezaur, alimentare ATM,) verifica banii evitand erori si respectand procedurile interne de casieriei regulamentele BNR cat si normele de securitate bancara; asigura incadrarea numerarului in plafoanele stabilite de banca;

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Management Financiar Bancar la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate: Finante Banci Contabilitate la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close