Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.09.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2006

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei in domeniul managementului si vanzarilor.

Beneficii: Bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Traduceri

Oras de lucru: Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.11.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

Motivarea si dezvoltarea echipei pentru cresterea vanzarilor Zoomania. Monitorizarea echipei si motivarea acesteia pentru indeplinirea targetelor calitative si cantitative.

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si vanzare a echipei prin organizarea de sedinte si prin feedback-uri la cald. Impunerea de targete si obiective personale si vegherea ca acestea sa fie indeplinite.

Mentinerea relatiilor diplomatice cu clientii Zoomania, gasirea de solutii pentru o comunicare si relationare mai buna.

Intocmirea de rapoarte zilnice si acte - contabilitate primara. Mereu in legatura cu departamentele de marketing, contabilitate, IT si depozit pentru o mai buna colaborare si gasirea de solutii rapide si eficiente pentru cresterea vanzarilor. Propunerea de solutii si idei pentru imbunatatirea imaginii magazinului, pentru a-l face mai atractiv clientului.

Membru al echipei SSM si SU - instruiri SSM si SU, completarea fiselor si monitorizarea constanta a echipei pentru a ma asigura ca normele impuse sunt respectate.

01.03.2009 - 22.10.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Coordonez si motivez o echipa de 18 oameni pentru a reusi sa se ridice la standarde mai inalte decat cele impuse de client in calitate si vanzari.Comunic frecvent cu clientul pentru imbunatatirea calitatii serviciului prestat si cresterea vanzarilor in domeniul telecomunicatiilor.

Monitorizarea constanta a modificarilor survenite in retea si comunicarea cu clientul pentru imbunatatirea procedurilor de lucru.
Tratez si rezolv apelurile dificile si in majoritatea cazurilor atenuez starea de conflict.

Monitorizarea constanta a parametrii de productivitate si calitate in echipa. Ascultarea si evaluarea apelurilor preluate de asistenti pentru monitorizarea calitatii si vanzarilor prin telefon. Feedback constant pentru atingerea targetelor individuale si pe echipa.
Verificarea si expedierea catre departamentele specializate a reclamatilor de retea si de natura tehnica inregistrate de echipa pentru solutionarea rapida a solicitarilor.

Organizarea si sustinerea de sedinte pentru o mai buna comunicare interdepartamentala si in echipa.

Monitorizare zilnica Service Level si masuri pentru a preveni scaderea lui in limite neacceptate.

Intocmirea de rapoarte zilnice care sa releve activitatile proiectului si ale echipei pe care o coordonez.

Back-up project manager -raportare lunara si saptamanala; verificare parametrii profit/pierdere. Verificare si incheiere pontaj lunar pentru angajati. Inregistrarea concediilor medicale si de odihna apoi raportarea lor catre departamentul de resurse umane.

Membru al echipei SSM si PSI - participarea la sedinte SSM si PSI, pentru imbunatarirea muncii in echipa si pe planul protectie si sanatatii in munca. Intocmirea de instruiri SSM bianuale cu echipa pe care o coordonez. Completarea fiselor si rapoartelor SSM si PSI. Participarea la simulari de incendii, evacuari si utilizarea echipamentului din dotare. Masuri de prevenire a accidentelor de munca. Monitorizare constanta pentru ca masurile impuse de lege si de companie sa fie respectate.

Realizari:

Performante ridicate in domeniul customer care si sales.

28.07.2008 - 01.03.2009

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

Monitorizarea calitatii retelei de telefonie mobila Orange. Inregistrarea si tratarea apelurilor de natura tehnica venite din partea clientilor companiei.

Monitorizarea parametrilor productiviti si calitativi. Participarea la sedinte de echipa pentru imbunatatirea parametrilor cantitativi si calitativi.

Realizari:

Avansare foarte rapida pe postul de sef serviciu.

23.05.2007 - 06.06.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: reporter

Responsabilitati:

Am fost in practica. La inceput am fost trimisa pe teren impreuna cu un reporter si mai apoi singura.

Realizari:

Am scris articole si stiri care au fost publicate

studii

 

Facultati:

2001-2005 Liceul Teoretic Lupeni/Hunedoara
2005-2008 Facultatea de Stiinte Politice, Filosofie si Stiinte ale Comunicarii, sectia Jurnalism
2008-2010 Masterat Jurnalism European, Timisoara

Activitati extracurriculare

Flexibilitate, entuziasm, atentie la detalii, abilitati de comunicare, seriozitate, asumarea responsabilitatilor, punctualitate, spirit de echipa, lucrez bine in conditii de stres. Sunt o persoana foarte bine organizata.

Premii

Atestat de informatica

Curs de fotografie artistica organizat de Cercul Foto Iris, Casa de Cultura a Studentilor Timisoara

Training de managementul timpului (16 ore)- mi-am structurat mai bine timpul si munca in fiecare zi/saptamana/luna. Lucrez mai eficient si echilibrat.

Curs de Protectie si Sanatate in Munca (80 ore)- inspector SSM. In firma in care lucrez momentat fac parte din echipa pentru protectia si sanatatea in munca.

Training de Leadership (1 luna)- coordonare mai buna a echipei cu care lucrez. Monitorizare mai simpla si rapida a evolutiei/involutiei oamenilor cu care lucrez.

Training de feedback si comunicare (16 ore) - o pozitie mai deschisa fata de angajati. Flexibilitate si atentie la nevoile oamenilor cu care lucrez. Fermitate in facerea cunoscuta a obiectivelor individuale si ale echipei.

Curs de prim ajutor (12 ore) - finalizat cu certificat de prim ajutor.

Sales Academy (8 ore) - curs de vanzari, motivare angajati spre vanzare.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close