Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.08.1979

obiectiv

 

Tip post : Full time/part time Obiective profesionale: • desfasurarea activitatii intr-un mediu dinamic,stimulant,care sa ofere garantia perfectionarii continue • contributia la realizarea unor corporatii de renume • captarea de noi cunostiinte in domeniul economic • afirmarea pe plan professional • Domeniul de activitate urmarit:Asigurari,Banci,Educatie/Training,IT Sunt o persoana auto-motivata. Doresc să imi continui cariera prin obținerea unui rol provocator în Compania Dumneavoastra .Sunt o persoana cu o abordare flexibilă și de încredere , care posedă capacitatea de a se adapta rapid și eficient la orice mediu dat . Vreau să am posibilitatea de a lustrui abilitățile mele și a pune formarea mea la o bună utilizare. Am decis să aplic pentru acest post pentru că vreau să urmez o carieră în Compania Dumneavoastra și sa ma dezvolt pe plan profesional . Cred că am abilitățile și capacitatea de a avea succes în acest domeniu .

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef serviciu,inspector resurse umane

Responsabilitati:

* conduce,coordonează,administrează și monitorizează activitatea biroului și a personalului aflat în subordine; * asigura recrutarea și angajarea personalului pe baza de competenta,conform prevederilor legale; * tine evidenta fiselor de post întocmite de șefii din departamente; * tine evidenta condicilor de prezenta; * asigura întocmirea și eliberarea legitimațiilor de serviciu; * transmite Biroului Financiar/compartimentelor cu atribuții financiare,modificările privind salariile acordate angajatilor; *Intocmirea Revisalului;
*Realizarea si eliberarea adeverintelor pentru medicul de familie sau spital; realizarea si eliberarea adeverintelor de venit; completarea si eliberarea adeverintei de somaj; completarea si eliberarea adeverintei pentru mamele care intra in concediul de crestere si ingrijire copil; realizarea documentelor necesare in vederea pensionarii (limita de varsta sau in caz de imbolnaviri); primirea si arhivarea cererilor de concedii (de odihna, pentru evenimente speciale, fara plata, de formare profesionala); primirea, analiza si arhivarea formularelor de concedii medicale. realizarea anuntului de recrutare pentru un post nou in organizatie; postarea anuntului de recrutare in firma (avizier, intranet, site) daca se organizeaza un proces de recrutare interna; postarea anuntului de recrutare pe surse externe firmei daca se organizeaza un proces de recrutare externa (site-uri recrutare, retele socializare, site-ul firmei, presa, reviste de profil in format fizic sau electronic etc.); organizarea procesului de selectie - stabileste zilele si orele pentru interviu, invita candidatii la sediul firmei; organizarea procesului de evaluarea performatelor distribuind chestionarele de evaluare evaluatorilor si chestionarele de autoevaluare angajatilor; planificarea controlului periodic de medicina muncii pentru vechii angajati la furnizorul acreditat de firma; comunicarea permanenta cu furnizorul de servicii medicale in vederea obtinerii la timp a documentelor aferente (certificate Apt de munca); participarea la procesele de analiza si revizie a fiselor de post oferind suport managerilor de departament sau consultantilor externi; realizarea documentelor necesare in vederea pensionarii (limita de varsta sau in caz de imbolnaviri); realizarea planificarii concediilor anuale, la sfarsitul unui an calendaristic; revizuirea Regulamentului intern la solicitarea managerului general; participarea la controalele ITM atunci cand i se solicita de catre conducerea firmei; intocmirea dosarelor de angajare, angajarea propriu-zisa; incetarea contractelor individuale de munca; depunerea Declaratiilor de Avere si a Declaratiilor de Interese; participarea la comisia de disciplină si redactarea sancţiunilor propuse;
Abilitati si competente dobandite:
SAP, WizSalary, Revisal, Reges, Legislatia muncii, Microsoft Outlook, saga, WinMentor, Contabilitate SAGA, resurse umane recrutare personal

01.09.2011 - 31.10.2020

Departament: banci

Titlu Job: individual retail lending officer

Responsabilitati:

S.C Piraeus Bank Romania S.A Individual Retail Lending Officer Branch Network • Comunicare ,convingerea directa in vederea obtineri unui credoit bancar; • Completarea dosarelor de credit cu documentatia necesara obtinerii unei facilitati de credit ; • Verificarea clientului in bazele de date si preaprobarea/respingerea cererii; • Introducerea datelor personale ale clientului in aplicatia folosita de banca; • Scanarea si transmiterea dosarului complet catre central spre a fi analizat si ulterior aprobat; • Intocmirea si semnarea contractelor de credit ,de ipoteca sau a oricarui document prealabil utilizarii creditului aprobat • Administrarea bazei de date cu credite acordate personale fizice • Restructurari/reesalonari credite nevoi personale,ipotecare,nevoi personale cu garantie • Reintregirii credite personae fizice;

01.08.2008 - 31.08.2011

Departament: banci

Titlu Job: sme credit profesional

Responsabilitati:

S.C Piraeus Bank Romania S.A
SME Credit Profesional IMM Admin Departament-Head Office
Administare credite IMM
• Studiaza si aproba propunerile de credit venite din unitatile bancare teritoriale in limita competentelor de aprobare;
• Sustine propunerile de credit receptionate din partea unitatilor bancare in fata persoanelor cu nivel superior de competenta;
• Raspunde de implicarea in procesul de actualizare si revizuire a normelor si procedurilor aferente segmentului IMM;
• Raspunde de promptitudinea si calitatea colaborarii cu departamentul audit;;
• Urmareste evolutia creditelor IMM neperformante si propune solutii pentru reesalonarea/restructurarea acestora in vederea obtinerii unei rate ridicate de recuperare a debitelor restante;
• Notificarea clientilor in legatura cu ratele de credit/dobanzile/comisioane pe care acestia le datoreaza bancii,conform procedurilor interne ale bancii;
• Verificarea concordantei termenilor si a conditiilor din aprobare cu cele mentionate in Contractele de Credit aferente creditelor respective;
• Colaborarea cu unitatile teritoriale,Directia Juridica,precum si cu orice alt department al bancii in legatura cu utilizarea creditelor aprobate (trageri,rambursari,orice lipsa/deficient a creditelor IMM aprobate)

01.04.2008 - 31.08.2008

Departament: banci

Titlu Job: individual retail lending officer

Responsabilitati:

S.C Piraeus Romania S.A
Individual Retail Lending Officer Branch Network
• Comunicare,convingerea directa in vederea obtinerii unui credit bancar;
• Completarea dosarelor de credit cu documentatia necesara obtinerii unei facilitati de credit
• Verificarea clientului in bazele de date si preaprobarea/respingerea cererii
• Introducerea datelor personale ale clientului in aplicatia folosita de banca
• Scanarea si transmiterea dosarului complet catre central spre a fi analizat si ulterior aprobat
• Intocmirea si semnarea contractelor de credit ,de ipoteca sau a oricarui document prealabil utilizarii creditului aprobat
• Administrarea bazei de date cu credite acordate personale fizice

01.06.2007 - 30.04.2008

Departament: altele

Titlu Job: concediu maternitate

Responsabilitati:

Concediu crestere copil

01.11.2004 - 30.06.2007

Departament: banci

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Referent – Bancpost Call Center
• Monotorizare permanenta a portofoliului de clienti restantieri si indeplinirea sarcinilor stabilite in conformitate cu procedurile de lucru specific “Departamentului Urmarire Credite Bancpost”in vederea recuperarii debitelor restante:notificari,somatii,contactare telefonica.

01.09.2002 - 31.08.2004

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: cadru didactic

Responsabilitati:

Colegiul National Ion Minulescu
Cadru didactic –profesor matematica

studii

 

Facultati:

2004 - 2007 Facultate: Specializarea Comert Exterior la Academia Studii Economice din Bucuresti.
1998 - 2002 Facultate: Facultatea Matematica- Informatica la Universitatea din Craiova din Craiova.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Matematica-Fizica la Liceul Nicolae Titulescu din Slatina Olt.

Premii

Certificari
Sep 2016 - Dec 2018: The Certificate English
Trinity College London Septembrie- Decembrie 2016- 2018
• Entry Level Award in ESOL Skills for Life(Speaking and Listening)- The Certificate English
• ESOL Skills for Life sinle-mode quqlifications –The Certificate English
• Enter Level Award in ESOL Skills for Life Reading - The Certificate English
Jan 2014 - Jun 2014: Tehnici de vanzari
Firma :Achieve Global 2014
Titlul cursului: Tehnici de vanzari
• Practicarea si promovarea serviciilor de calitate
• Loializarea clientilor (beneficii si practice)
• Tehnici si conversatii eficiente cu clientii(ascultare active,empatie,intelegere reciproca);
• Cresterea profitabilitati prin utilizarea tehnicilor de cross-sell si up-sell;
• Consilierea active a clentului;
• Gestionarea conturilor clientilor;
Sep 2009 - Sep 2012: Tehnici de vanzari
Firma Standofor Development 2009-2012
Titlul cursului : Tehnici de vanzari
• Vanzari proactive tehnici de vanzare pentru retail banking 2012;2013;2014
• SFE 2012;2013;2014
• Tehnici de vanzare 2012;2013;2014
• Cunoasterea clientelei;
Sep 2002 - Jun 2003: Modul Psiho-Pedagogic;
ASE Bucuresti 2002-2003
Titlul cursului:
o Modul Psiho-Pedagogic;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close