Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.11.1959

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.02.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

obtinerea unui loc de munca stabil conform cu pregatirea si experienta mea profesionala.Posibilitatea de a invata lucruri noi.

Salariu: 5.500,00 USD / luna

Beneficii: concediu platit,bonusuri si prime functie de performanta

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Paza si protectie / Militar, Productie, Achizitii, Inginerie, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, STRAINATATE, Otopeni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 21.07.2010

experienta profesionala

 

14.04.2011 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: sef serviciu prevenire si protectie

Responsabilitati:

1. Sustinerea instructajului introductiv general in domeniul SSM si PSI pentru noii angajati si controlul scolarizarilor ulterioare;
2. Propunerea atribuţiilor şi răspunderilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce revin salariaţilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului, cu aprobarea angajatorului;
3. Colaborarea cu salariatii şi/sau reprezentanţii acestora, medicul de medicina muncii, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;
4. Organizarea, conducerea şi îndeplinirea în cadrul companiei a tuturor activităţilor conform legislaţiei în vigoare legate de securitatea si sanatatea in munca, apararea impotriva incendiilor si protectia civila;
5.Verificarea zilnica a tuturor situatiilor de urgenta si tinerea unei evidente;
6. Reprezentarea companiei în fata autoritatilor pe domeniile lui de responsabilitate;
7. Coordoneaza procesul de elaborare, dezvoltare si comunicare a politicilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
8. Identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;
9. Elaboreaza si actualizeaza planul de prevenire si protectie;
10. Elaboreaza instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca si/sau situatilor de urgenta;
11. Intocmeste un necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii si/sau situatilor de urgenta;
12. Elaboreaza programul de instruire-testare la nivelul societatii;
13. Tine evidenta meseriilor si profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;
14. Propunerea de clauze privind securitatea şi sănătatea în muncă la încheierea contractelor de prestări de servicii cu alţi subantreprenori, inclusiv la cele încheiate cu subantreprenori străini;
15. Elaborarea documentatiei necesare functionarii Comitetului de securitate si sanatate in munca;
16. Asigurarea secretariatului Comitetului de securitate si sanatate in munca;
17. Prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului;
18. Urmarirea modului in care s-a actionat pentru realizarea lucrarilor privind imbunatatirea conditiilor de munca, conform programelor intocmite in acest scop;
19. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie;
20. Avizeaza dotarea personalului cu mijloace de protectie individualã si de lucru;
21. Contribuie la asigurarea unei desfăşurări optime a proceselor de lucru;
22. Coordonarea activitatilor de interventie in cazuri de necesitate (controale/accidente)
23. Investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor, precum si intocmirea dosarelor de cercetare;
24. Elaborarea rapoartelor privind accidentele de muncă suferite de salariaţii din unitate, în conformitate cu prevederile legale;
25. Urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control şi al cercetării evenimentelor;
26. Participa la planificarea activitatilor SSM;
27. Respecta regulile si standardele de Sanatate si Securitate in Munca;
28. Este raspunzator de corectitudinea situatiilor statistice, rapoartelor lunare pe care le intocmeste;
29. Asigura si respecta manualele, principiile de muncă şi normele de funcţionare interne

Realizari:

-evaluarea factorilor de risc pentru unul din obiectivele de paza al societatii;
-elaborarea de instructtiuni proprii pentru mai multe meserii din cadrul societatii;
-elaborarea tematicii de instruire periodica SSM/SU pentru toate compartimentele si meseriile din societate;
-elaborarea Planului de prevenire si protectie la nivelul societatii;
-intocmirea tematicii de instruire periodica pentru anul 2012;
-realizarea materialelor si tematicilor de instruire generala,de instruire la locul de munca si de instruire periodica la nivelul intregii societati.

20.07.2009 - 20.07.2010

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: sef serviciu securitate-prahova

Responsabilitati:

selectionarea,instruirea si repartizarea agentilor de paza la obiectivele de pazit.Instruirea personalului propriu pe linia securitatii si sanatatii muncii si asituatiilor de urgenta.Intocmirea planurilor de paza pt.fiecare beneficiar si mentinerea legaturii pt. imbunatatirea securitatii obiectivelor pe care le avem de pazit.Negocirea contractelor de prestari servicii actuale si noi.Ofertare pt.servicii de paza pt. potentiali clienti si negociera tarifelor de paza.

Realizari:

Am condus o echipa de 110 agenti de securitate in juetele Prahova,Brasov si Sibiu

25.08.2000 - 20.06.2009

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: director operativ

Responsabilitati:

selectionarea,instruirea si repartizarea agentilor de paza la obiectivele de pazit.Instruirea personalului propriu pe linia securitatii si sanatatii muncii si asituatiilor de urgenta.Intocmirea planurilor de paza pt.fiecare beneficiar si mentinerea legaturii pt. imbunatatirea securitatii obiectivelor pe care le avem de pazit.Negocirea contractelor de prestari servicii actuale si noi.Ofertare pt.servicii de paza pt. potentiali clienti si negociera tarifelor de paza.

Realizari:

conduc o echipa de 89 de oameni

15.11.1997 - 01.12.1999

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: sef sectie sdv prototipuri

Responsabilitati:

coordonarea ativivitatii sectiei in realizarea pieselor de schimb,ansamblelor si subansamblelor necesare rearatiilor si fabricari de tehnica militara pe baza planului de productie si a graficelor de executie intocmite in baza tehnologiilor primite,pentru fiecare atelier[debitare forja strunguri masini de frezat si rectificat lacatuserie matriteri tratamente termice],respectarea calitatii si termenelor de livrare.

Realizari:

am condus o sectie cu 16mistri militari si 110 personal civil si am respectat si uneori am devansat temenele de livrare a produselor finite.

studii

 

Facultati:

2011 - 2011 Facultate: postuniversitar/evaluarea riscurilor la Universitatea Politehnică din București. pentru activitatea de S.S.M.
1978 - 1984 Masterat: mecanic/tancuri - auto la Academia Tehnică Militară din București. echivalare TCM

Premii

Traininguri
Mar 2015 - Mar 2015: gestionare deșeuri
curs cu diplomă de absolvire
Dec 2011 - Dec 2011: recrutarea și selecția personalului&gândirea creativă
certificat de absolvire
Proiecte
Apr 2012 - May 2014: evaluări factori de risc
lucrări pentru stabilirea riscurilor pe categorii de personal și activități
Hobby-uri
Turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close