de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.03.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.12.2003

obiectiv

 

Necesitatea morala si materiala de a lucra in cadrul unei societati serioase,bine organizata,condusa in mod realist şi cu pricepere, bine motivata si cu perspective de dezvoltare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Desfasurarea activitătii intr-un cadru stimulativ, salarizare obiectiva, corespunzatoare cerintelor postului respectiv, existenta posibilitatilor de informare si perfectionare.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Financiar / Contabilitate, Banci, Saloane / Clinici frumusete, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: sef serviciu monitorizare clienti, contracte si recuperari creante cu atributii de hr si ssm

Responsabilitati:

- Administrează, gestionează contractele şi poliţele de asigurare încheiate si urmareste stadiul de realizare, precum si existenta fizica a politelor de asigurare cu intreaga documentatie aferenta contractului de asigurare/politei de asigurare; in cazul lipsei unor documente, parcurge toti pasii necesari obtinerii acestora;
- Tine evidenţa contractelor de asigurare încheiate cu clienţii şi urmăreşte stadiul de realizare a contractelor;
- Verifica constant ca politele introduse in sistem sa nu lipseasca in format fizic, in caz contrar parcurge toti pasii necesari obtinerii acestora;
-Păstrează/gestioneaza şi predă spre arhivare exemplarele de poliţe de asigurare returnate de Asigurat sau Beneficiar, (dupa caz) si verifica existenta intregii documentatii aferente, existenta semnaturilor, in cazul lipsei de documente, parcurge pasii necesari obtinerii acestora;
- Monitorizeaza permanent, in sistem, evolutia unui produs de asigurare modificat sau nou implementat si pune la dispozitie sefului ierarhic situatiile;
- Efectuează analize şi studii cu privire la evoluţia riscurilor şi eficienţa economică a portofoliului;
- Monitorizează incasarea primelor de asigurare si face demersuri catre Directia Vanzari pentru recuperarea creanțelor exigibile;
-Verifica conformitatea intocmirii instrumentelor de garantare cu prevederile politelor emise de CARE România SA;
- Verifica si raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe instrumentele de garantare depuse cu titlu de garantii colaterale pentru politele emise de CARE România SA(din punct de vedere al datei, semnăturii, sumelor in litere si cifre, valabilitatea instrumentelor financiare si inlocuirea acestora in cazul in care expira, precum și a oricăror alte elemente obligatorii conform prevederilor polițelor emise si prevederilor legale in vigoare);
-Gestioneaza garantiile colaterale predate de catre Asigurati/Garanti luand toate masurile necesare ca acestea sa fie corect constituite si sa fie valabile pe toata durata de valabilitate a politei de asigurare.
-Stampileaza, arhiveaza si inregistreaza documentele emise in cadrul Sedintelor Comitetului de Directie sau Consiliului de Administratie, Adunarii Generale a Actionarilor, Comitetului de Management al Riscurilor, conform legislatiei in vigioare si normelor interne;
- Intocmeste mape in vederea intrunirii Sedintelor Comitetului de Directie sau Consiliului de Administratie, Adunarii Generale a Actionarilor, Comitetului de Management al Riscurilor;
-Indeplineşte in limitele competenţei ce-i revin şi potrivit postului ocupat, orice alte sarcini transmise de conducerea Societăţii.
-Completarea nomenclatorul de personal aferent angajaților CARE România SA;
- Tine evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, concediilor de maternitate/paternitate, concediilor pentru evenimente speciale, concedii pentru cresterea copilului pana la 2 ani sau a celui bolnav cu handicap pana la 3 ani, concedii fara plata, si calculeaza numarul zilelor de concediu;
- Intocmeste pontajul lunar;
-Ține registrul general al angajaţilor şi efectuează toate înregistrările în conformitate cu legislaţia in vigoare, conform termenelor şi condiţiilor legale;
-Transmite formularele tip în vederea realizării programării concediului de odihnă al salariaţilor companiei;
- Elaborează impreună cu şeful ierarhic şi ceilaţi şefi de departamente, programul de instruire-testare la nivelul unităţii;
- Dezvoltă şi implementează proceduri specifice privind siguranţa, sănătatea şi securitatea în muncă şi realizarea instructajelor adecvate;
- Prezintă la semnat şi actualizează evidenţa fişelor de protecţie ale personalului Societăţii;
- Participă la realizarea activităţilor de prevenire şi protecţie in domeniul SSM şi la elaborarea documentaţiei necesare;
- Monitorizează activitatea de securitate şi sănătate in muncă;
- Lucrator responsabil pe linia activitatilor de protectie si securitate in munca.
- Evaluează riscul pentru un potenţial nou client/client existent, propune încheierea, respectiv înnoirea/rezilierea unui contract de asigurare cu un anumit asigurat in funcţie de rezultatul analizei riscului;
- Analizeaza situatia financiara a clientiilor, pe baza situatiilor financiare primite.
- Asigură dezvoltarea şi implementarea contractelor de asigurare/de intermediere, argumentarea şi susţinerea contractelor încheiate;
- Drept de prima semnatura in conturile bancare ale societatii; efectueaza plati facturi, plata salariilor

01.02.2015 - 30.11.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers.
- Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza.
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice.
- Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara
- Sortarea si inregistrarea corespondentei primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primirea clientiilor
- Contabilitate primara
- Monitorizarea garantiilor colaterale, verificarea politelor

01.09.2008 - 28.02.2015

Departament: banci

Titlu Job: sef agentia crb / administrator cont senior agentia tineretului

Responsabilitati:

Asigură interfața cu clientul prin preluarea, predarea documentelor care intră în circuitul bancar și acordă asistență în vânzarea produselor și serviciilor băncii
Oferă informații si consultanta clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite, inclusiv la produse de retail,IMM
Efectuează deschideri de conturi pentru persoane fizice și juridice
Procesează ordine de plată, schimburi valutare,dispoziții de plata și de transfer; ține evidența cecurilor, ordinelor de ridicare numerar și biletelor la ordin
Incasează /achită si procesează sumele transmise/primite prin Western Union
Cunoaste foarte bine produsele băncii pe care le și promovează
Elaborează rapoarte financiare lunare, trimestriale.
Mentenanţă şi reconciliere ATM
Monitorizarea si coordonarea vanzarilor efectuate de departamentul Front Office
Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii existenti in portofoliu
Identificarea potentialiilor clienti si a nevoilor acestora
Realizarea si actualizarea permanenta a bazei de date cu detaliile de contact ale clientiilor existenti si potentiali.
Sef Agentie CRB timp de un an de zile

01.11.2007 - 01.04.2008

Departament: banci

Titlu Job: broker credite

Responsabilitati:

Promovarea creditelor celor 10 banci partenere
Atingerea targetelor de vanzari lunare/trimestriale/anuale
Planificarea si organizarea intalnirilor de vanzare si deplasarea la sediul clientilor.

01.07.2007 - 01.09.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Evidenţa agendei directorului general
Planificarea şi stabilirea întâlnirilor şi şedinţelor precum şi redactarea mapelor necesare iar ulterior redactarea rezumaturilor
Pregătire şi organizare conferinţe şi seminarii
Întocmire facturi şi documente specific
Comunicare cu beneficiarii
Promovarea produselor şi serviciilor firmei
Contactul unor potenţiali clienţi
Întocmire facturi şi documente specifice
Efectuare inventar
Efectuarea comenzilor pentru furnizori

12.04.2005 - 27.07.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

Intocmire liste de intretinere complete pe baza documentelor aduse de administrator, consultanta contabila.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Masterat: Contabilitate la CECCAR din Bucuresti. Expert contabil
2008 - 2010 Masterat: Contabilitate la ASE - Contabilitate Internationala din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Contabilitate la ASE - Contabilitate si Informatica de Gestiune din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul tehnic Gh Airinei din Bucuresti.

Premii

Certificari
Nov 2017 - Dec 2017: ABSOLUTE SCHOOL
Specialist SSM - 80 ore
Calificari
Jun 2013: Patronatul National Roman - Curs cosmetica si make-up

Nov 2008: Permisul European de conducere a calculatorului Avansat (ECDL Advanced): Procesare de text Word (modul 3)

Jul 2004: Sisteme de operare - Windows XP / Vista /Windows 7, Outlook Express 2007/2010, Microsoft Office 2007/2010, Internet.

Jun 2000: Atestat informatica

Traininguri
Sep 2008 - Nov 2014: Banca Transilvania: Pragmatism in vanzari, Costumer Care, Produse si servicii in FO, Vanzare in FO

Proiecte
Oct 2000 - Oct 2004: Sef Grupa Facultate ASE - CIG

Voluntariat
Oct 2000 - Oct 2003: Asociatia Doranima - Pentru Comunitate si Tineret

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close