Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.12.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.08.1996

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor informatice. Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia. Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus. Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ paza si protectie civila

Responsabilitati:

• CU CARACTER GENERAL:
- organizează, coordonează, conduce activitatea desfăşurată de personalul încadrat la Serviciul Administrativ, Pază, Protecţie civilă;
- îndrumă, face recomandări personalului din subordine în executarea atribuţiilor de serviciu;
- controlează modul de îndeplinire a sarcinilor de serviciu precum şi corecta aplicare a legislaţiei în vigoare din domeniul lor de activitate;
- planifică concediile de odihnă urmărind atât buna funcţionare a serviciului cât şi interesele salariaţilor din subordine si înaintează la Serviciul R.U.S.O. planificarea acestora;
- face propuneri de apreciere, promovare, premiere sau de sancţionare pentru personalul aflat în subordine;
- semnează foile de pontaj care atestă prezenţa la lucru a salariaţilor din subordine, foi generate din aplicarea programului electronic de prezenţă;
- face propuneri de participare la diverse forme de pregătire profesională a personalului din subordine;
- la măsuri pentru instruirea periodică a personalului pe linia securităţii şi sănătăţii muncii, medicina muncii, PSI;
- colaborează cu compartimentul de specialitate pentru elaborarea de norme, instrucţiuni specifice de protecţia muncii, P.S.I.;
- semnează pentru valabilitate toate materialele, documentele emanate la nivelul serviciului şi de asemenea dă aviz "bun de plată " în calitate de beneficiar pe toate facturile partenerilor ce asigură servicii pentru buna desfăşurare a activităţii administrative;
- înaintează propuneri de reparaţii, investiţii, dotări pentru asigurarea unei bune administrări a sediului social al regiei, pentru a fi luate în calcul la elaborarea iurilor de către serviciul de specialitate;
- aduce la cunoştinţă şefului direct toate problemele care depăşesc posibilităţile de rezolvare la nivelul serviciului;
- informează periodic şeful direct sau ori de câte ori este nevoie asupra activităţii serviciului.

• ÎN DOMENIUL ADMINISTRATIV :
- organizează activitatea legată de asigurarea întreţinerii administrative şi tehnice a imobilului cu destinaţie de sediu social al R.A.-A.P.P.S.; programează personalul pe ture pentru executarea serviciilor de curăţenie în spaţiile cu destinaţie de birouri, servicii sau altă destinaţie;
- organizeaza activitatea de întreţinere a spaţiilor verzi din incinta instituţiei cu mijloace proprii sau după caz cu unităţi de specialitate,conform prevederilor legale;
- organizează activitatea de evidenţă, de preluare predare a corespondenţei
instituţiei: asigură înregistrarea corespondentei, trierea acesteia, repartizarea acesteia pe destinaţii pe bază de semnătură;
- organizează activitatea de evidenţă a corespondenţei interne precum şi a deciziilor emise de la toate subdiviziunile organizatorice din structura organizatorică a regiei;
- organizează activitatea de înregistrare, de circuit şi de arhivare a corespondenţei secrete primite sau emise la nivelul instituţiei cu respectarea legislaţiei în vigoare;
- organizează activitatea de arhivare a documentelor cu respectarea legislaţiei în domeniu;
- amenajează spaţii adecvate pentru arhivă şi păstrarea în bună regulă;
- asigură accesul personalului la documentele arhivate cu respectarea instrucţiunilor elaborate în acest sens;propune pachete de servicii telefonice diferenţiate în funcţie de importanţa posturilor, de nevoia de comunicare la nivelul acestora ;
- prezinta conducerii regiei oferte economicoase pentru serviciile de telefonie mobilă,respectînd legislaţia din domeniul achiziţiilor;
- asigură buna funcţionare a centralei telefonice pentru telefonia fixă;
- asigură utilităţile necesare funcţionării regiei prin încheierea de contracte cu furnizorii (apa, gaze etc.) precum şi încheierea contractelor de salubrizare, canalizare, recuperare deşeuri etc;
- organizează prin personal propriu activitatea de curierat la nivelul regiei;
- urmăreşte modul de desfăşurare a tuturor activităţilor şi ia măsuri de îmbunătăţire a acestora.

• ÎN DOMENIUL ACCESULUI ÎN REGIE Şl A PAZEI:
- organizează activitatea de acces în regie şi pază a obiectivului cu respectarea reglementărilor în domeniu;
- elaborează instrucţiuni privind accesul persoanelor străine în regie;
- la măsuri pentru avizarea planului de pază a obiectivului de organele în drept să o facă;
- avizează programul de lucru pentru personalul care asigură acesta activitate;
- la măsuri pentru buna funcţionare a sistemului electronic de acces în unitate a personalului propriu şi de supraveghere a obiectivului;
- verifică periodic sau ori de câte ori este nevoie modul de respectare de către personalul care asigură accesul şi paza regiei a instrucţiunilor elaborate pentru desfăşurarea acestor activităţi.

• ÎN DOMENIUL PROTECŢIEI CIVILE:
- organizează activitatea de protecţie civilă în conformitate cu reglementările legale în vigoare.

01.01.2006 - 28.02.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inginer automatist

Responsabilitati:

Administrare sistem antiefractie/supraveghere video, control acces(software control acces, rapoarte pontaj salarizare):
-actualizarea zilinica a fisierul de prezenta al salariatilor si opererarea invoirilor, biletelor de voie, ordinelor de deplasare si a concediilor de odihna, medicale sau in interes personal
-prezentarea foilor de pontaj sefilor de serviciu de doua ori pe luna
-actualizarea si intretinerea bazei de date corespunzatoare programului de control acces si pontaj
-prezentarea pontajului pentru salarizarea angajatilor

Imputernicit din partea conducerii cu paza:
-atributii conform legii 333/2003
-organizarea activitatii agentilor de paza si elaborarea programului de lucru
-intocmirea planului de paza
-responsabilitate pentru toate evenimentele care sunt legate de accesul in unitate

Administrare centrala telefonica digitala VoIP Teltronics:
-actualizarea si intretinerea bazei de date corespunzatoare centralei telefonice
-raportarea distincta la nivel de serviciu a traficului din centrala telefonica
-activitati specifice ce asigura buna functionare a centralei telefonice

Administrare centrala termica Buderus:
-activitati specifice ce asigura buna functionare a centralei termice

Imputernicit pentru relatia cu societatile comerciale de telefonie mobila si fixa si cele de servicii internet si date

Alte activitati specifice Serviciului Administrativ

Conduc o echipa de 6 oameni
Referinte la cerere
bonuri masa, prime semestriale, prime de vacanta

01.01.1996 - 31.12.2005

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: administrator sistem computerizat control acces incinta

Responsabilitati:

Supravegherea accesului in incinta unitatii si cu ajutorul unor sisteme electronice profesionale, supravegherea si intretinerea sistemului de pontaj cu cartele magnetice ( intretinerea si administrarea sistemului control acces, sistemului antiefractie si antiincendiu si a sistemului supraveghere video).

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate / Colegiu: Subinginer tehnica de calcul la Colegiul Universitar De Tehnologii Asistate De Calculator din Bucuresti.
1989 - 2003 Liceu: Marina Militara la Liceul Militar "Al. I. Cuza" Constanta din Constanta.

Premii

Curs Operare PC si Tehnoredactare
Curs Administrare Linux

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close