Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.08.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.10.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere in domeniul management-consultanta; Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor de organizare si coordonare; Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: masina, telefon, laptop; asigurare medicala

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta, Ploiesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: sef serviciu administrare si intretinere retele stradale

01.10.2015 - 30.06.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: strategic procurement

01.08.2014 - 31.07.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

▪• Coordonez si controlez ciclul de aprovizionare pentru a preintampina posibilitatile de a avea lipsa de marfa sau supra-stoc;
• Intocmesc analize de vanzari pentru a vedea cum se modifica preferintele clientilor, astfel incat sa nu fim suprinsi de eventuale comenzi la produse cu ciclu lung de fabricatie;
• Negociez contracte si emit comenzi catre furnizorii de materie prima;
• Urmaresc respectarea graficului de livrare asumat prin contractul semnat cu furnizorii;
• Gasesc modalitati de transport maritim si conventional conform nevoilor companiei, la cele mai mici costuri si cu termene de livrare cat mai scurte;
• Verific facturile de la furnizori in ceea ce priveste preturile si termenele de plata negociate anterior;
• Rezolv neconformitatile de calitate la diverse partide de marfa, obtin discount-uri de la furnizori;
• Identific noi produse/furnizori conform nevoilor companiei.

01.10.2012 - 01.07.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: supply chain planning manager

Responsabilitati:

Departament: Operaţiuni
Responsabilităţi, realizări

• Asigur fluxul resurselor pe întreg lanţul de aprovizionare;
• Întocmesc şi urmăresc realizarea planurilor de achizitii, producţie, şi distribuţie a stocurilor;
• Introduc şi urmăresc nivelul de realizare al indicatorilor de performanţă propuşi în activitatea pe care o coordonez;
• Am participat la întocmirea şi realizarea proiectului de reorganizare şi redimensionare a nivelului stocurilor din companie cu prilejul procesului de fuziune a companiilor membre ale grupului, realizând importante economii prin optimizarea acestuia ;
• Am contribuit la organizarea şi execuţia un amplu şi complex proces de relocare a capacităţilor de producţie, şi stocurilor de produse finite şi materii prime;
• Am participat la întocmirea şi realizarea proiectului de reorganizare şi redimensionare a nivelului stocurilor din companie cu prilejul procesului de fuziune a companiilor membre ale grupului, realizând importante economii prin optimizarea acestuia ;
• Am contribuit la organizarea şi execuţia un amplu şi complex proces de relocare a capacităţilor de producţie, şi stocurilor de produse finite şi materii prime;

01.02.2001 - 25.10.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: logistics manager

Responsabilitati:

-Departament: Logistică

• coordonez în cadrul departamentului activităţile de aprovizionare şi import, livrări în ţară la filiale, distribuţie locală, export, administrarea şi controlul depozitelor,a flotei auto, planificarea producţiei, prognoze pe termen mediu şi lung pentru producţia autohtonă.
• Creez bugete anuale de produse finite pentru vânzări, de materii prime şi ambalaje pentru producţie.
• Redimensionez anual resursele companiei în departament (umane, spaţii de depozitare, echipamente pentru depozit, autoutilitare pentru transport şi distribuţie, etc.)
• Am participat la evaluarea proiectelor privind dezvoltarea suportului logistic în cadrul depozitelor, şi proiectarea unei capacităţi de producţie proprie, în cadrul Grupului de firme "ATLAS".

studii

 

Facultati:

1986 - 1990 Facultate / Colegiu: Inginerie la Facultatea Tehnologia Constructiilor de Masini, Institutul Politehnic Bucuresti din Bucuresti. 1990 - Susţinerea proiectului de diplomă cu tema: "Proiectarea de tehnologii pentru componentele motoarelor hidraulice". 1985 - 1990 Absolvit facultatea "Tehnologia Construcţiilor de Maşini" din Institutul Politehnic Bucureşti, specializarea "Tehnologia Construcţiilor de Maşini"; 1982 - 1984 Absolvent al liceului "Traian", Constanţa; 1980 - 1982 Urmat cursurile liceului "Mircea cel Bătrin", Constanţa;

Premii

Sept 2003 - Participare seminar de Logistica organizat de Torus Consulting
Feb 2013 - Managementul schimbarii organizationale

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close