Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.10.2004

obiectiv

 

Un mediu de lucru profesional, avand o echipa puternica cu determinare in atingerea obiectivelor propuse. Alegerea unui domeniu de viitor cu stabilitate pe piata. Ascensiune profesionala bazata pe abilitatile si cunostintele proprii. Salariu atractiv cu bonificatii in functie de realizarile profesionale. Participarea la trainning-uri de specialitate in vederea acumularii de cunostinte specifice noului job.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sef sector comercial: vopsea si feronerie

Responsabilitati:

Membru Comitet de Directie in Magazin - Implicare in constructia si realizarea politicilor si stategiilor din magazin
Direct responsabil de cresterea vanzarilor, rezultatul si profitul departamentului (sectorului)
Organizare, coordonare si administrare departamente precum si serviciile pe care acestea le ofera, controland ca procedurile sa fie aplicate corect, iar performantele sa fie optimizate
Monitorizarea lunara a concurentei: preturi, politici si strategii de vanzare
Direct responsabil de nivelul de stoc in departamente: comenzi furnizori, numarul de zile de rotatie de stoc, perderi cunoscute si necunoscute, valoare de stoc; etc
Pilotarea zilnica a cifrei de afaceri si a marjei din departamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite (calitativ si cantitativ)
Relatie directa cu furnizorii: calitate si cantitate marfa, schimburi, retururi si operatiuni comerciale pe magazin
Responsabil de fluxul logistic: programare comenzi la livrare, logistica raionelor si a rezervelor din depozit
Relatie directa cu Centrala de Achizitii in vederea listarii si delistarii anumitor produse in functie de nevoie client
Recrutare si formare a membrilor echipei in vederea evoluarii in companie: responsabil de dezvoltarea echipei

01.04.2012 - 31.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sef sector servicii clienti

Responsabilitati:

Organizare, coordonare si administrare departament Servicii Clienti: elaborare si aplicare proceduri in vederea atingerii nivelului optim de performanta
Raspundere directa pentru calitatea serviciilor oferite clientului: intampinare, fluiditate la casele de marcat si timp de asteptare redus, informatii clienti, rezolvarea tuturor litigiilor din magazin
Control daca incasarea banilor si a fluxurilor monetare a fost efectuata emod corect si sigur
Relatia directa cu banca pentru cerere de moneda si predarea tuturor incasarilor din magazin
Optimizare nivel pierderi de stoc (demarques neccunoscut) la casa de marcat
Dezvoltarea sistemului de incasare pe casa de marcat, imbunatatirea sistemelor de preturi si etichetare
Planificare volum de munca in functie de flux clienti in concordanta cu constrangerile comerciale, umane, economice si legale
Recrutare si formare a tuturor membrilor din echipa - responsabil de dezvoltare echipa

01.09.2009 - 31.03.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Identificarea de noi clienti
Prezentarea companiei si a produselor sale potentialilor clienti;
Oferirea de solutii optime, in functie de profilul clientului;
Pregatirea si negocierea noilor contracte de vanzari;
Monitorizarea modului in care se deruleaza contractele cu clientii alocati,
Identificarea posibilelor probleme si propunerea de solutii in cazul in care apar dificultati/nereguli in derularea relatiilor contractuale.
Efectuarea de rapoarte saptamanale privind statusul portofoliului de clienti alocati

01.03.2007 - 31.08.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Promovarea produselor bancare si oferirea de sevicii de calitate clientilor persoane fizice
Intocmirea ofertelor de credite pentru: Raiffeisen Bank, BCRS, Piraeus, Alpha Bank, Bancpost, Volksbank, OTP Bank, Credit Europe Bank, BCRS Leasing, OTP Leasing, Ager Leasing, etc. prin cunoasterea tuturor aplicatiilor si produselor bancare
Acordarea de consultanta financiara si asistenta in intocmirea dosarului de credit potentialilor clienti , prin prezentarea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client
Inregistrarea in sistemul informatic a dosarelor de credit(pentru Raiffeisen Bank, OTP Bank, BCRS)
Urmarirea derularii dosarelor de credit.
Instiintarea clientului cu privire la aprobarea/respingerea cererii de credit depusa.

In primele sase luni de activitate am dublat numarul dosarelor de credit finalizate.

01.05.2004 - 31.03.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervizor call center

Responsabilitati:

Asistarea la recrutarea personalului pentru departamentul Relatii Clienti.
Pregatirea personalului pe linie de hard skills (training pentru aplicatiile folosite de companie) si proceduri Avon.
Asigurarea pregatirii la nivel de soft skills:comunicare, relationare cu clientii
Identificarea nevoilor de training pentru operatorii Call Center
Acordarea de suport permanent noilor si vechilor angajati ai departamentului de Relaii Clienti.
Evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii angajatilor Call Center.
Intocmirea, gestionarea si pregatirea rapoartelor lunare cu privire la activitatea departamentului Contact Center.
Asigurarea unui nivel inalt al serviciilor catre clientii companiei prin supervizarea permanenta a ativitatii agentilor Call Center.
Realizarea de sondaje de opinie pentru clienti referitoarea la serviciile oferite de companie sau imbunatairea acestora.

Am condus o echipa formata din 13 agenti Call Center.
Am intocmit si implementat un nou sistem de evaluare calitativa si cantitativa pentru agentii Call Center.

01.10.2003 - 31.03.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor companiei si solutionarea oricarei probleme semnalate cu privire la comenzile catre companie sau la facturile emise.
Solutionarea reclamatiilor clientilor la adresa serviciilor sau politicii companiei, reclamatii primite prin e-mail, telefonic sau prin posta.
Dezvoltarea si imbunatatirea capacitatii de a intelege intr-o perioada foarte scurta de timp a problemei clientului si solutionarea acesteia cu rapiditate si eficienta.
Imbunatatirea capacitatii de comunicare intr-o varietate de situatii.
Capacitatea de a lucra in limitele unor reguli foarte stricte privind incadrarea in timp a activitatii.

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate: Sociologie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Matematica - Fizica la Alexandru Ioan Cuza din Focsani.

Premii

Traininguri
Aug 2015 - Aug 2016: Team Leader
Alegerea obiectiva a echipei, Motivarea echipei pentru obtinerea rezultatelor propuse, Abilitati de coaching, Sustinerea echipei pentru atingerea obiectivelor.
May 2005 - Sep 2006: Communication Skills
Telephone Communication Skills, Written Communication Skills, Customer Service by Telephone, Cum obtinem relatii excelente cu clientii.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close