Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.10.1985

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:30.11.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Inginerie, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Pitesti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.03.2017

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef santier

Responsabilitati:

Hale Industriale - Depozit logistic Auchan COLD 22000 mp
Depozit logistic Auchan AMBIENT 55000 mp

01.08.2017 - 31.07.2019

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer constructor

Responsabilitati:

Bloc de locuinte P+5,
8 Locuinte cuplate P+1,
Bloc de locuinte P+3.
13 case insiruite, dezvoltare rezidentiala

01.07.2017 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: diriginte santier

01.09.2012 - 31.03.2017

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inspector consultanta santier

Responsabilitati:

MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Programul Operaţional Sectorial Mediu
Managementul Integrat al Deseurilor Solide din Judetul Arges, Etapa II
Cod Proiect : CCI2007 RO PR 004 / POS MEDIU
"Asistenta tehnica pentru sprijin in managementul proiectului, servicii de constientizare publica in cadrul proiectului si servicii de supervizare a lucrarilor de constructii”
Valoare Contract : 62.670.402,25 RON excl. TVA
Beneficiar : Consiliul Judeţean Argeş / POS-MEDIU
Contractor : SC Hidroconstructia SA ; SC Kranz Eurocenter Srl; SC Star Trading Srl; Envisan NV
Inginer : Acciona Ingenieria Romania

Descrierea activităţilor executate:

- Asigurarea unei bunei si permanente comunicari intre Beneficiar si Contractor.

- Urmărirea realizarii construcţiei în conformitate cu prevederile Autorizaţiei de Construire, ale proiectelor, caietelor de sarcini şi ale reglementărilor tehnice în vigoare.

- Efectuarea managementului financiar al lucrarilor contractate de catre Beneficiar pentru Proiect,

- Verificarea existenţei documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în proiecte;

- Verificarea respectarii tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice;

- Verificarea respectarii „Planului Calităţii”, a procedurilor şi instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă;

- Informarea operativa a investitorului privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri

- Urmăresc respectarea de către executant a dispoziţiilor şi/sau a măsurilor dispuse de proiectant/organele abilitate;

-Verificarea respectarii prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor

- Verificare si certificare la plata a aplicatiilor interimare si finale emise de catre Antreprenori.

- Emiterea certificatelor intermediare de plata, inclusiv cele finale.

-Verificarea si confirmarea previziunilor fluxului de numerar.

- Verificarea daca lucrarile decontate in cadrul Proiectului sunt avizate din punct de vedere al calitatii.

Contractul a fost supus, in mai multe randuri, verificarilor din partea Curtii de Conturi si a altor organisme de audit, in urma carora s-a scos in evidenta calitatea lucrarilor efectuate de Constructor si supervizate de Inginer, gestionarea corecta a finantelor prin efectuarea platilor (Certificate Intermediare de Plata) in cadrul legilor romanesti in vigoare si a Conditiilor Contractuale FIDIC Rosu.

RECOMANDARI disponibile la cerere :

Consiliul Judetean Arges - Presedinte
Unitatea de Implementare a Proiectului - Team Leader
Acciona Ingenieria - Director Romania Carlos Galvez Leon
Acciona Ingenieria - Team Leader Adj. Proiect
Acciona Ingenieria - Team Leader Proiect

01.08.2011 - 30.09.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inspector consultanta

Responsabilitati:

Finanţare BEI si Guvernul României
Beneficiar: CNADNR
Valoarea contractului : 53.235.902,00 Euro
Contractor: ASTALDI SpA Roma/ ROMSTRADE SA / CCCF SA
PROIECT REABILITARE DN ETAPA A IV A, Contractele "Reabilitare DN66 Petrosani - Baru, km 131+000 – km 154+000; Reabilitare DN66 Baru-Hateg; km154+000 - km 179+917 si Reabilitare DN66 Hateg - Simeria, km 179+917 – km210+516"

Scurtă descriere a lucrărilor:

Lucrarile contractuale de reabilitare si intretinere s-au referit in principal la :

- largirea platformei drumului de la 7 m la 10 m (2 benzi x 3.5m + 2x0,75 benzi de incadrare, 2x0,75 m acostament consolidate,
- ranforsarea (dupa caz) sistemului rutier realizata prin frezare si asternerea unui strat de mixtura astfaltica de nivelare ab2 pe care s-au asternut 2 straturi (binder si beton astfaltic de uzura),
- reabilitare banda a 3-a existent sau constructia de banda 3-a – latime totala platforma drum de 13.5 m),
- reabilitarea podetelor si podurilor sau construirea altora noi – dupa caz,
- lucrari de drenaje orizontale si consolidari, aducerea drumului la o clasa tehnica superioara.

Descrierea activităţilor executate:

Indeplinirea atributiilor Inginerului , asa cum sunt acestea descrise in documentele Contractului Principal. (Contract FIDIC ROSU) :

- Efectuarea managementului financiar al lucrarilor contractate de catre Beneficiar pentru Proiect,

- Asigurarea unei bunei si permanente comunicari intre Beneficiar si Contractor.

- Urmărirea realizarii construcţiei în conformitate cu prevederile Autorizaţiei de Construire, ale proiectelor, caietelor de sarcini şi ale reglementărilor tehnice în vigoare.

- Verificarea existenţei documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în proiecte;

- Verificarea respectarii tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice;

- Verificarea respectarii „Planului Calităţii”, a procedurilor şi instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă;

- Participarea la sedintele saptamanale, lunare cu membrii UIP/Contractor.

- Urmăresc respectarea de către executant a dispoziţiilor şi/sau a măsurilor dispuse de proiectant/organele abilitate;

-Verificarea respectarii prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor

- Verificare si certificare la plata a aplicatiilor interimare si finale emise de catre Antreprenori.

- Emiterea certificatelor intermediare de plata, inclusiv cele finale.

-Verificarea si confirmarea previziunilor fluxului de numerar.

- Verificarea daca lucrarile decontate in cadrul Proiectului sunt avizate din punct de vedere al calitatii.

Suport Beneficiar in vederea solutionarii pozitive de revendicari/claim-uri : Astaldi, Romstrade, CCCF.

RECOMANDARI disponibile la cerere :

Director General CNADNR
Director DRDP Timisoara
Sef servici drumuri nationale (SDN Deva)
Coordonator Proiect DN 66 EGIS
Inginer Rezident DN 66 EGIS
Manager departament PMDU Egis

01.04.2011 - 31.07.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef punct lucru

Responsabilitati:


Beneficiar : Lucrare in regie proprie – Romstrade SA .

Valoare contractului : -

Scurtă descriere a lucrărilor:

Proiectul consta in realizarea unui complex de agrement pentru dezvoltarea zonei in vederea preluarii unui flux de pasageri al unui viitor aeroport in sudul Bucurestiului si al tranzitului spre Bulgaria.

Descrierea activităţilor executate:

Asigurarea unei baze tehnice materiale pentru derularea activitatii la nivelul prevederilor din norme;
Aplicarea programelor de pregatire si lansare a productiei si organizarea, impreuna cu seful de santier, a operatiunii de demarare a lucrarii.
Urmarirea activitatii subantreprenorilor, cat si a formatiilor proprii, din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor.

Recomandari disponibile la cerere.
Director Dep. Civile
Sef Santier

01.03.2009 - 31.01.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: verificator de cantitati

Responsabilitati:

"Asistenta tehnica pentru sprijin in managementul proiectului, servicii de constientizare publica in cadrul proiectului si servicii de supervizare a lucrarilor de constructii” ISPA (Instrument pentru Politici Structurale de Pre-Aderare)

Beneficiar: Consiliul Judeţean Argeş

Valoarea contractului : 27,000,000 euro

Contractori : SC HIDROCONSTRUCTIA SA, SC IRIDEX SA JV

Scurtă descriere a lucrărilor:

Inchiderea depozitelor de deseuri si platformelor de gunoi necontrolate, construirea unui depozit ecologic de deseuri si a unei statii de transfer, sistem de colectare in zonele urbane si rurale,

Descriere activitate:

- Sprijin Inginer Rezident in supravegherea executie lucrari; ”Inginer” conform conditiilor FIDIC (1999 Cartea Rosie);
- sprijin superiorului ierarhic in vederea implementarii procedurilor contractuale FIDIC in conformitate cu termenii si in conformitate cu legislatia in vigoare in constructii in Romania;
- sprijin in asigurarea si verificare ordinelor de variatie
- sprijin in verificarea materialelor ce urmau a fi incorporate in lucrarile permanente;
-elaborare situatie de masuratori a lucrarilor finalizate, cu detalierea oricaror devieri fata de plansele de executie.
- sprijin in asigurarea conformitatii lucrarilor contractorului cu procedurile QA/QC si procedurile de protectie si securitate a muncii.

Lucrari executate in cadrul acestui proiect :

- relocari deseuri 500.000 mc,
- terasamente 150.000 mc,
- montare geocompozite drenaj 150.000 mc
- montare membrane hidroizolante 80.000 mp
- platforme tehnologice betonate trafic greu 35.000 mp,
- platforme betonate colectare deseuri zone rurale 74.000 mp,
- drumuri de acces si exploatare 10 km,
- hale industriale si administrative 5 bucati
- dispozitive de colectare si evacuare ape de suprafata (santuri rigole casiuri etc 7.000 ml)

A fost semnat procesul verbal de receptie finala.

Contractul a fost supus, in mai multe randuri, verificarilor din partea Curtii de Conturi si a altor organisme de audit, in urma carora s-a scos in evidenta calitatea lucrarilor efectuate de Constructor si supervizate de Inginer, gestionarea corecta a finantelor prin efectuarea platilor (Certificate Intermediare de Plata) in cadrul legilor romanesti in vigoare si a Conditiilor Contractuale FIDIC Rosu.

Recomandari disponibile la cerere din partea :

-Presedinte Consiliul Judetean Arges
-Sef Unitate de Implementare
-Team Leader C&E
-Inginer Rezident C&E
-Project Manager Contractor

01.06.2003 - 31.01.2008

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: distribuitor

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele in primele trei luni ale activitatii au fost asamblarea si distribuirea comenzilor (jaluzele verticale si orizontale, rulouri interioare/exterioare); ulterior, dupa mutarea in Bucuresti, au constat in gasirea clientilor si asigurarea montajului.

studii

 

Facultati:

2004 - 2010 Facultate: Constructii la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti din Bucuresti. Facultatea de Inginerie in Limbi Straine - Constructii Civile si Industriale

Premii

Certificari
Jan 2015 - Feb 2015: Diploma Project Manager
Diploma Project Manager

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close