Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.04.1994

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Ma mandresc cu abilititatile pe care le am in relatia cu clientii si cu capacitatea de a rezolva situatii care ar putea deveni dificile.Voi acumula cat mai multe informatii in colaborarile viitoare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri, Saloane / Clinici frumusete, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - 31.12.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie

Responsabilitati:

Seful de Receptie Hotel se ocupa in principal cu coordonarea activitatilor specifice de receptie, conducerea echipei de lucru pentru a asigura o primire corespunzatoare a clientilor in hotel, vanzarea produsului cazare, controlul efectuarii platilor etc.

- Aplica politicile de marketing in relatiile cu firmele contractante si potentialiii turisti individuali,
- Promoveaza hotelul, verifica pozitionarea si a listarea hotelului pe site-urile de rezervari on-line.
- Este responsabil pentru buna operare a tuturor departamentelor din subordinea sa
- Supervizeaza facturarea pe cartea de credit, rezervarile garantate cu statutul de neprezentare, verifica cu departamentul de vanzari detaliile de facturare pentru evenimente organizate, grupuri
- Furnizeaza rapoarte de previzionare a activitatii actuale si viitoare despre gradul de ocupare, rezervari, sosiri, plecari, conturi deschise,venituri

01.01.2018 - 31.10.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asisten manager

Responsabilitati:

- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită
- atenție către detalii
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

01.08.2014 - 30.04.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

• Desfasoara activitati de receptie in servicii de securitate la sediul beneficiarului, conform cerintelor contractuale incheiate cu acesta;
• Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
• Gestioneaza primirea, inregistrarea si repartizarea/ transmiterea corespondentei, a documentelor, a coletelor catre persoanele responsabile din companie sau catre firmele de curierat;
• Copiaza/ redacteaza/ tehnoredacteaza diferite materiale;
• Asigura, la inalte standarde de calitate, interfata intre compania in care isi desfasoara activitatea si clientii/ vizitatorii acesteia;
• Supravegheaza activitatile din raza postului in care isi desfasoara activitatea, asigurand mentinerea unei ambiante placute si de siguranta in incinta si in spatiul inconjurator;
• Desfasoara activitati de control acces la sediul beneficiarului, conform cerintelor contractuale incheiate cu acesta;
• Efectueaza toate operatiunile necesare pentru a garanta identificarea certa si autorizarea personalului de a intra;
• Intampina si indruma vizitatorii, le identifica cerintele, ofera informatiile necesare, elibereaza autorizatiile de acces conform modalitatilor solicitate de beneficiar; Acorda asistenta pentru clienti, angajati si vizitatori intr-un mod politicos si profesional;
• Inregistreaza accesul clientilor/ vizitatorilor, conform cerintelor contractuale incheiate cu beneficiarul (verifica documentele prezentate de client, completeaza registrele de evidenta cu acuratete, tine evidenta computerizata a clientilor/ vizitatorilor, etc);

01.09.2013 - 30.11.2013

Departament: management

Titlu Job: manager de locatie

Responsabilitati:

Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor firmei, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.
• Organizeaza fluxul operational in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocuri, relatia cu autoritatile)
• Raspunde de pregatire produselor realizate pentru vanzare si coordonarea livrarii acestora catre client
• Asigura o comunicarea eficientă în cadrul echipei coordonate
• Realizeaza evalurile de performanţă a salariaţilor
• Realizeaza formalitatile de recrutare, angajare, lichidare noi angajati
• Afiseaza o atitudine „clientul pe primul loc” prin instruirea si responsabilizarea subordonatilor pentru furnizarea de customer service exemplar
• Stabileste obiective operationale in cadrul magazinului si se asigura ca sunt indeplinite de catre echipa din subordine
• Gestioneaza bugetul magazinului (venituri&cheltuieli) si se asigura ca sunt indeplinite obiectvele financiare

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Alimentatie si turism la Colegiul Tehnic Iuliu Maniu din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close