Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.09.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.10.2006

obiectiv

 

Gasirea unui loc de munca stabil, cu un salariu atractiv si motivant cu posibilitate de avansare, in Timisoara. Beneficii: salariu motivant Tip job: Full time. Departament: Management, Resurse Umane, Psihologie, Marketing, Contabilitate primara. Nivel Cariera: Mid-Level/ 8 ani de experienta .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Protectia muncii, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - 31.07.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie

Responsabilitati:

Vanzari, Event-planner, Administrativ.

01.02.2015 - 31.01.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Coordonarea staff-ului, controlul si supervizarea activitatii de marketing, financiar-contabil, administrativ, receptie, administrativ, intretinere, resurse umane;
Coordonarea organizarii evenimentelor speciale si festive specifice locatiei;
Conceperea impreuna cu directorul general strategiile de dezvoltare a pensiunii;
Responsabil HR si administrativ; negocierea contractului colectiv de munca si contractele individuale de munca; avizarea primelor, bonificatiilor sau promovarilor;
Coordonare barului si a restaurantului din cadrul pensiunii, conceptie meniu, campanii de promovare;

01.02.2011 - 31.12.2014

Departament: altele

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Coordonarea staff-ului, controlul si supervizarea activitatii de marketing, financiar-contabil, administrativ, receptie, sportiv, administrativ, intretinere, resurse umane si tehnic; asigura Cordonarea intre diferitele departamente din cadrul Activ Club;
Identificare, negociere si contractare clienti noi, persoane fizice si juridice;
Implemetare si creare de campanii publicitare;
Responsabil HR si administrativ; negocierea contractului colectiv de munca si contractele individuale de munca; avizarea primelor, bonificatiilor sau promovarilor;
Identificarea unor noi puncte atractive de interes pentru clienti (deschiderea si coordonarea barului si a restaurantului din cadrul Activ Club - formare echipa, conceptie meniu, campanii de promovare, etc);
Intocmirea rapoartelor de activitate, financiare si implemetare catre Directorul General;
participare la sedinte si evenimente legate de activitatea Activ Club;
Avizeaza si urmareste indeplinirea conditiilor igienico-sanitare, de protectia muncii, de prevenire si stingere a incendiilor si de protectie a mediului, prevazute de reglementarile legislative in vigoare;
Crearea si implementarea evenimentelor dedicate exclusiv clientilor Activ Club;

01.05.2009 - 28.02.2011

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: administator

Responsabilitati:

• identificarea noilor oportunitati de afaceri, identificarea si atragerea resurselor necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri;
• evaluarea potentialului furnizorilor si al clientilor, stabilind diferite cai de colaborare;
• reprezentarea firmei in relatiile protocolare cu furnizorii si clientii;
• negocierea si concilierea situatiilor conflictuale aparute in relatiile interumane
Realizari: Peste un an jumatate ocup functia de manager a companiei, timp in care toate platile au fost realizate la zi, s-au identificat noi clienti si noi oportunitati de vanzare.

• In perioada 19.04.2008 – 01.05.2009 am lucrat in cadrul firmei SC Office Solutions srl, aici am efectuat diferite activitati: facturare, contabilitate primara, am mentinut legatura cu baza de clienti ai firmei.

01.06.2006 - 31.05.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Secretariat/Inchiriere de utilaje

In perioada 01.10.2005-28.02.2006 am efectuat activitati de evaluare psihologica (Cabinet Psihologic Proxim Test ) in domeniul Protectiei Muncii sub indrumarea psihologului coordonator Tiberiu Dughi.

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: - Specializarea Management si finantare in Administratia Publica. la Universitatea “Aurel Vlaicu” Arad, Facultatea de Stiinte Economice . din Arad. In paralel am efectuat si Modulul Pedagogic.
2003 - 2007 Facultate: Psihologie la Universitatea “Vasile Goldis” Arad, Facultatea de Stiinte ale Educatiei din Arad.

Premii

Certificari
Jan 2006 - Jan 2007: Allianz-Tiriac Asigurari;
2006-2007 – Modulul Pedagogic
Curs de Asigurari de Viata sustinut de Allianz-Tiriac Asigurari
Curs in cadrul Programului de optimizare a interventiilor din justitia juvenila din cadrul Serviciului de reintegrare sociala si supraveghere de pe langa Tribunalul Arad



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close