 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 06.11.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:17.05.2010
|
|
obiectiv | |
|
Vreau să mă dezvolt profesional lucrând pentru o companie care să-mi valorifice abilitățile.
Salariu: 3.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Agricultura, Productie, Cercetare - dezvoltare, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bacau Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2016 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: sef magazin Responsabilitati: - organizez si coordonez activitatea din cadrul magazinului
- asigur implementarea politicii comerciale a companiei si respectarea procedurilor interne de catre angajatii din cadrul magazinului
- particip la inventarele periodice si asigura buna desfasurare a acestora
- intocmesc diverse situatii si rapoarte de activitate pe care le comunic periodic superiorilor ierarhici
- instruiesc, organizez, evaluez si motivez personalul din subordine,
- intocmesc comenzi zilnice cu diversi colaboratori,
- interactinez direct cu organele de control ale statului si asigur conditiile necesare pentru buna desfasurare a activitatii magazinului,
-implementez promotiile fiecarui colaborator prin afisarea corecta si cat mai vizibila a produselor si preturilor cat si perioadei aferente promotiilor,etc |
|
01.07.2015 - 29.02.2016 Departament: vanzari Titlu Job: sef magazin Responsabilitati: -raspundeam de aprovizionarea gestiunilor din magazinul companiei, urmarind rulajul fiecarei gestiuni;
- intocmirea comenzilor catre furnizori, tinand seama de stocurile existente;
- rapundeam si urmaream ca in gestiuni sa nu intre produse necomandate sau necorespunzatoare calitativ de la furnizori carora in prealabil nu li s-au aprobat conditiile de colaborare;
- acordam asistenta tehnica sefilor de nivel si gestionarilor in ceea ce priveste calitatea produselor, marcarea, etichetarea, functionarea, etc.;
- participam la targurile si expozitiile care se organizeaza in vederea contractarii marfurilor;
- organizam deplasarile gestionarilor in vederea achizitionarii marfurilor, iar atunci cand era cazul participa si managerul companiei;
- restituiam sau schimbam marfurile cu vanzare lenta sau cu vicii ascunse;
- analizam si propuneam conducerii companiei casarea produselor degradate, reducerea preturilor la marfuri lent si greu vandabile si intocmeam documentatia in vederea casarii sau reducerii preturilor acestora;
- urmaream ca toate marfurile intrate in magazinele companiei sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
- urmaream intocmirea documentelor primare de catre vanzatori sai gestionari;
- asiguram coordonarea intre diferitele instrumente de desfacere: oferta, politica de preturi, incurajarea vanzarilor, metode de livrare sau aprovizionare;
- raspundeam de respectarea legalitatii tuturor operatiilor comerciale;
- promovam politici de pret care sa duca la eficientizarea activitatii comerciale, la largirea clientelei stabile;
- urmaream preturile practicate de concurenta analizand posibilitatea modificarii preturilor proprii in functie de cele ale concurentei in scopul obtinerii de profit maxim prin cresterea vanzarilor;
- urmaream in permanenta evolutia stocurilor pe gestiuni, luand masurile care se impun in functie de evolutia acestora;
- asiguram baza de date necesara firmei privind piata, cererea si oferta concurentei;
- intocmeam fisa cu cerintele postului pentru personalul din subordine, precizand atributiile, raspunderile si conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca cel care ocupa postul respectiv;
- instruiam personalul din subordine in conformitate cu normele de protectia muncii, normele PSI si Regulamentul de ordine interioara;
- respectam regulile de ordine interioara si disciplina muncii in societate;
- promovam o atitudine colegiala fata de salariatii societatii si relatii principiale si cordiale de colaborare cu tertii;
- respectam programul de lucru, raspundeam cerintelor unui program flexibil de lucru;
- respectah normele de securitate a muncii, normele PSI si prevederile legale referitoare la secretul de serviciu;
- urmaream respectarea normelor de igiena la locul de munca impuse de legislatia in vigoare si de conducerea societatii;
- asiguram indeplinirea oricaror sarcini considerate oportune de catre conducerea societatii. |
|
01.06.2012 - 31.12.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Indeplinirea activitatilor de secretariat corespunzatoare societatii.
Responsabil resurse umane.
Activitati departament achizitii,
Responsabil activitati protocol. |
|
01.03.2012 - 30.06.2015 Departament: internet / e-commerce Titlu Job: remote coordinator (coordonator) Responsabilitati: Luam decizii utilizând cunoștințele existente in diagnosticarea inițială a incidentelor tehnice;
Foloseam cunoștințele și instruirea pentru a rezolva cât mai multe incidente posibil ;
Eram atenta asupra detaliilor în înregistrarea și clasificarea tuturor incidentelor tehnice;
Escaladam și înmânam în timp util celorlalte echipe de rezolvare incidentele în care nu au fost găsite rezolvari sau soluții;
Faceam parte din echipă și ajutam oamenii de langa mine să atingă indicatorii de performanță. |
|
01.08.2011 - 31.05.2012 Departament: vanzari Titlu Job: casier |
|
01.04.2008 - 31.05.2011 Departament: vanzari Titlu Job: agent vanzari (cosmetician) Responsabilitati: Aranjarea mărfurilor pe rafturi în funcție de popularitate și alte criterii.
Abordarea clienților și oferirea de sfaturi despre produse pentru ai convinge să cumpere.
Furnizarea de informații și alte servicii, cum ar fi returutile de marfa.
Vânzarea produsului într-un mod plăcut , inspirând clientul. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2010 Facultate: Tehnologia prelucrarii produselor agricole la UNIVERSITATEA DE STIINTE AGRONOMICE SI MEDICINA VETERINARA din Bucuresti.
2002 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Colegiul National "Mihai Eminescu" din Bacau.
Premii Certificari
Jan 2012 - Mar 2012: CURS ABSOLVIT INSPECTOR RESURSE UMANE A.J.O.F.M BACAU
Descriere
Hobby-uri
SPORTUL, GATITUL, CONDUSUL
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|