 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 12.10.1975 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:29.02.1996
|
|
obiectiv | |
|
Obiectiv profesional: Perfectionare si dezvoltare intr-un mediu profesional
Orasul in care doresc sa lucrez: BUCURESTI
Domeniile in care vreau sa lucrez: Achizitii/aprovizionare
Tip preferat de companie: Capital privat sau majoritar privat
Mobilitate: Nu sunt dispusa
Dispus la calatorii: 50% din timpul de serviciu
Salariu: 2.000,00 USD / luna Beneficii: Masina
Asigurare
Bonuri de masa
Tip job: Full time Departament: Achizitii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2008 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: sef departament operatiuni achizitii |
|
01.01.2007 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: sef compartiment servicii pentru retail Responsabilitati: • Coordonare echipa din subordine;
• Raspundere din punct de vedere operational pentru toate aspectele activitatii de procurare;
• Participarea la dezvoltarea si implementarea strategiei de procurari;
• Mentinerea relatiei de colaborare constructiva cu furnizorii si evaluarea periodica a performantelor acestora;
• Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului din subordine, motivarea si incurajarea dezvoltarii profesionale a acestora, mentinerea spiritului de echipa;
• Utilizarea si intelegerea functiilor instrumentului intern de procurare (politica, proceduri, sisteme ERP);
• Colaborarea cu celelalte departamente din cadrul organizatiei pentru a asigura respectarea politicilor si procedurilor;
• Asigurarea finalizarii rapoartelor in conformitate cu termenele stabilite;
• Aplicarea si intelegerea cerintelor legale in cadrul procesului de procurare si contractare;
• Dezvoltarea, mentinerea si coordonarea relatiei cu clientul intern la nivel functional si executiv, in vederea implicarii acestuia in procesul de procurare. Realizari: • Am condus o echipa formata din 7 oameni;
• Caut sa aduc valoare in activitatea de achizitii prin sourcing excelence
• Am adus savings-uri companiei de pana la 700k Euro pe proiectele derulate |
|
01.04.2006 - 31.12.2006 Departament: achizitii Titlu Job: sef compartiment managementul stocurilor Responsabilitati: • Urmarirea si controlul stocurilor necesare implementarii proiectelor
• Identificarea cantitatii optime de stocuri ce trebuie detinute;
• Determinarea momentului cand trebuie sa se faca o noua aprovizionare si a cantitatii necesare pentru aprovizionare;
• Controlul stocurilor;
• Asigurarea suportului catre clientul intern in ceea ce priveste stocurile necesare implementarii proiectelor;
• Urmarirea procesului de achizitie in vederea aprovizionarii la timp cu stocuri.
Realizari: • Am condus o echipa de 5 oameni;
• Am participat la proiectul de vanzare deseuri in interesul companiei pentru realizarea de venituri si eficientizaresa spatiilor din depozite. |
|
01.04.2004 - 31.05.2006 Departament: achizitii Titlu Job: specialist proiect echipa oracle financial - modul purchasing Responsabilitati: • Standardizare procese si proceduri achizitie;
• Testare sistem Oracle Modul Purchasing;
• Conversie date inainte de procesul de implementare
• Training utilizatori in vederea utilizarii sistemului
• Implementare procese in perioada de productie
• Suport operational si functional pe perioada de implementare si post implementare
Realizari: • Am fost membru in echipa de standardizare proceduri de achizitie si politica de achizitii;
• Am fost membru in echipa de implementare Oracle Financial System - Modul Achizitii (PO), Modul Plati (AP), Modul Stocuri (INV), Modul Cartea Mare (GL), Modul Venituri (AR);
• Am participat la implementarea sistemului ERP in peste 7 orase la nivel national si am instruit peste 100 de angajati |
|
01.10.2001 - 01.05.2004 Departament: achizitii Titlu Job: achizitor Responsabilitati: • Coordonarea activitatii de purchasing pentru proiectele si activitatile din domeniul telecomunicatii
• Elaborarea documentelor de licitatie (caiet de sarcini, contract, scrisori comerciale) pentru licitatiile lansate;
• Emiterea cererilor de oferta pentru furnizori;
• Negocieri comerciale si finalizare din punct de vedere comercial;
• Evaluare proiecte de achizitie si alcatuirea de propuneri pentru lista scurta si de furnizor final;
• Incheierea contractelor de achizitie si urmarirea ulterioara a acestora;
• Coordonarea si controlul furnizorilor in executia contractului din punct de vedere comercial;
• Realizarea de previziuni cu privire la nevoile de achizitie privind domeniile acoperite;
• Asigurarea suportului pentru clientul intern in ceea ce priveste relatia cu furnizorul din punct de vedere contractual;
• Coordonarea procesului de RFQ/RFI pentru principalele nevoi ale clientului;
• Furnizarea catre companie a rapoartelor periodice cerute (savings, forecast, preturi, contract status, etc);
• Suport catre clientul intern pentru construirea bugetului anual. |
|
01.04.2000 - 30.09.2001 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistenta director marketing Responsabilitati: • Protocol clienti si angajati
• Organizari evenimente
• Responsabil obiecte de birou si rechizite
• Primire si distribuire corespondenta
• Redactare de documente si diverse traduceri (engleza/romana)
• Deplasari (inchiriere hotele, rezervare bilete de avion, stabilirea rutelor)
|
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Experienta: Minim 11 ani experienta in domeniul comercial si de achizitii dintre care 6 ani in management; cunostinte financiare; cunostinte generale de produse/servicii telecomunicatii; cunostinte despre aspectele juridice ale procesului de achizitie si clauzelor contractuale; MS Office/Internet; limba engleza fluent;
Competente comportamentale: Analiza, orientare catre rezultate, organizare, orientare catre client, integritate, responsabilitate, initiativa, munca in echipa si atentie la detalii, intelegerea organizatiei, creativitate, negociere si expertiza technica/profesionala. Premii Cursuri Oracle Financial System - module PO, INV, AP, GL, AR |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|