 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.04.1975 Permis conducere: Cat.B
|
|
obiectiv | |
|
Sunt un profesionist in marketing cu peste10 ani de experienta in managementul marketingului aplicat in diverse industrii, precum imobiliare, asigurai, banking, publicitate, PR si productie metalurgica. Doresc sa lucrez intr-o companie in dezvoltare, unde experienta mea va putea genera un impact pozitiv asupra business-ului.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2013 - prezent Departament: marketing Titlu Job: sef departament marketing Responsabilitati: • Coordonarea unei echipe de 7 persoane
• Strategia de promovare pentru activele imobiliare preluate de banca (proiecte imobiliare, portofolii)
• Dezvoltarea site-ului dedicat pentru promovarea imobilelor (www.vanzari.bcr.ro) si coordonarea campaniei online (SEO, GDN) de promovare a acestuia
• Dezvoltarea retelei nationale de brokeri imobiliari parteneri, care asigura 75% din vanzarile imobiliare
• Strategia de marketing pentru valorificarea portofolilor de imobile in licitatie si preluate de banca
• Dezvoltarea identitatii vizuale pentru mai multe portofolii imobiliare
• Planificarea si implementarea cu succes a strategiei de marketing pentru proiecte imobiliare precum Silver Mountain Resort- Poiana Brasov, Colina Marei Residence - Sinaia, Octopus Garden Residence, Teodor Residence. Coordonarea campaniilor de publicitate integrate online si offline pentru proiectele mentionate. |
|
01.09.2010 - 30.06.2013 Departament: achizitii Titlu Job: partner - marketing & communication expert Responsabilitati: - Dezvoltarea unei noi linii de business - Marketing & Communication Consulting
- Consultanta acordata clientilor companiei, constand in:
- Concepere si implementare strategie de marketing si comunicare
- Realizare campanii de PR, inclusiv conferinte de presa si evenimente de lansare
- Planificare si implementare campanii de advertising online
- Comunicare interna
- Comunicare de criza
- Bugetare de marketing
- Concepere si implementare chestionare de satisfactie client |
|
01.06.2005 - 31.08.2010 Departament: marketing Titlu Job: marketing & communication director Responsabilitati: - Coordonarea departamentului de marketing
- Crearea strategiei de marketing si comunicare a firmei si coordonarea implementarii acesteia
- Bugetare si administrarea bugetului de marketing (corporate si al proiectelor imobiliare, totalizand peste 1 mio EUR)
- Ca rezultat al campaniei de rebranding pe care am planificat-o si implementat-o, in mai putin de 6 luni, brand-ul BNP Paribars Real Estate a fost pozitionat in top 5 al celor mai cunoscute companii de consultanta imobiliara.
- Ca urmare a strategie de PR pe care am planificat-o si implementat-o, compania a inregistrat tip de 2 ani la rand, cea mai mare prezenta in presa, comparativ cu competitia.
• Am creat strategia de marketing pentru lansarea a numeroase proiecte rezidentiale (NewTown, Liziera, Metropolis), in mai putin de 3 luni de la debutul campaniilor, aceste proiecte devenind printre cele mai cunoscute, ceea ce a dus la atingerea obiectivelor de vanzari.
• In conditiile dificile ale pietei imobiliare, in perioada 2009 - 2010, am reorientat strategia de promovare a firmei catre canalele online, marketing direct, parteneriate cross selling si alte canale inovatoare, generand cresterea vanzarilor cu 20% fata de perioada anterioara. |
|
01.04.2004 - 30.06.2005 Departament: publicitate Titlu Job: general manager Responsabilitati: • Startup
• Stabilirea strategiei de business pe termen mediu si lung
• Business development si coordonarea operatiunilor zilnice ale firmei
• In 12 luni de la infiintarea companiei, am securizat contracte de promovare cu 4 companii, indeplinind obiectivele de business si asigurand un trend profitabil al companiei. |
|
01.02.2002 - 30.04.2004 Departament: marketing Titlu Job: director marketing Responsabilitati: • Am asigurat cu succes prezenta companiei la cele mai importante targuri internationale din domeniul metalurgic (Dusseldorf), ceea ce a dus la securizarea unor contracte semnificative si cresterea exportului cu 30%.
• Campania de telesales pe care am asigurat-o a avut ca rezultat cresterea cererilor cu 10% si a vanzarilor cu 15%.
• Am creat identitatea de brand a companiei si am dezvoltat toate materialele de marketing (brosuri, cataloage, website), necesare pentru promovarea internationala. |
|
01.01.2000 - 28.02.2002 Departament: publicitate Titlu Job: pr & event coordinator Responsabilitati: - Pregatirea si implementarea strategie de comunicare pentru clienti din diverse domenii
- Coordonarea bugetului de promovare al clientilor
- Conceperea si implementarea evenimentelor speciale: conferinte de presa, targuri, lansari, evenimente interne ale companiilor. |
|
01.01.1999 - 31.01.2000 Departament: relatii publice Titlu Job: marketing manager Responsabilitati: - Initiatorul forumului FIAR (Forumul International Asigurari-Reasigurari) ce a devenit inca de la prima editie, evenimentul de referinta din domeniul asigurarilor. Datorita participantilor de top din domeniu, profesionalismului in abordarea tematicilor si in organizare, FIAR a fost inclus inca de la a doua editie in circuitul international de evenimente din domeniul asigurarilor.
• Am coordonat activitatile relevante pentru organizarea FIAR (planificare, vanzarea pachetelor de sponsorizare, tematica dezbaterilor, invitati speciali de top, promovare)
• Am avut o contributie semnificativa la editarea si promovarea primei reviste dedicate domeniului asigurarilor (PRIMM). Revista continua sa fie o sursa importanta de informare pentru profesionistii din domeniul asigurarilor si nu numai. |
|
01.01.1998 - 31.01.1999 Departament: marketing Titlu Job: marketing executive Responsabilitati: • Am coordonat cu succes campaniile de promovare (TV, press, radio, POSM), pentru produsele
RCA, Casco asigurari de viata, ceea ce a dus la atingerea obiectivelor de vanzari.
• Am avut o contributie semnificativa la crearea unei retele piramidale de distributie, ceea ce a avut ca rezultat motivarea agentilor de vanzari si imbunatatirea rezultatelor acestora.
• Am instruit personalul in tehnici de vanzare adaptate domeniului asigurarilor. |
| studii | |
|
Facultati: 2018 - 2019 Masterat: Award in Mastering Digital Channels la Chartered Institute of Marketing din Oxford College of Marketing.
2017 - 2018 Masterat: Award in Digital Strategy la Churtered Institute of Marketing din Oxford College of Marketing.
1993 - 1997 Facultate: Comert, Marketing la Academia de Studii Economice din Bucharest.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|