Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.01.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.1998

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Productie, Inginerie, Protectia muncii, IT Software, Management

Oras de lucru: Alba Iulia, Sebes, Cugir

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: sef departament managementul materialelor

Responsabilitati:

- Coordonarea relatiei cu clientii: receptionarea si confirmarea comenzilor, comunicarea statusului comenzilor, a datei de livrare si a modalitatii de transport;
- Planificarea comenzilor in productie impreuna cu departamentul de Productie;
- Coordonarea relatiei cu furnizorii: negocierea si stabilirea conditiilor comerciale;
- Coordonarea aprovizionarii cu materii prime necesara executiei comenzilor;
- Stabilirea normelor de stoc pentru materii prime, materiale, combustibili;
- Asigurarea inventarierii tuturor materialelor din firma lunar si anual;
- Coordonarea activitatii de transport (prin resurse proprii sau utilizand servicii externe) a materiilor prime de la furnizor si a produselor finite catre client;
- Gestionarea problemelor aparute in intervalul de la primirea comenzii pana la livrarea produselor finite.
- Organizarea si coordonarea proceselor din cadrul departamentului, prin crearea si implementarea unui sistem de urmarire in VBA si Microsoft Excel;
- Masurarea si monitorizarea performantelor departamentului prin implementarea indicatorilor de performanta (KPI);
- Gestionarea bugetelor de cheltuieli aferente departamentului;
- Optimizarea costurilor si raportarea consumului de material/client;

01.01.2006 - 31.05.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef departament resurse umane

Responsabilitati:

- Recrutare si selectie de personal (50-120 angajati);
- Planificare programe de instruire;
- Organizare de personal;
- Evaluare anuala a performantelor profesionale;
- Intocmirea dosarelor de personal;
- Realizarea regulamentului de ordine interna;
- Elaborare Contract Colectiv de Munca;
- Realizare si personalizare fise de post;
- Responsabil cu Securitatea si Sanatatea Muncii - instruirea si testarea personalului.

01.06.2005 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: persoana fizica autorizata

Responsabilitati:

Serviciul Extern de prevenire si protectie:
- Elaborare de instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post de lucru;
- Efectuarea instruirii introductiv-generala la angajare;
- Verificarea cunostintelor in domeniul SSM ale angajatilor companiilor;
- Evaluarea riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale pentru fiecare functie din companii;
- Elaborarea planului de prevenire si protectie de SSM.
Consultanta software:
- Implementarea aplicatiilor, dezvoltarea si intretinerea programelor utilizate de colaboratori;
- Consultanta si personalizare sisteme ERP.
Activitate desfasurata part-time, via internet.
Companii client: Arobs Transylvania Software (Cluj-Napoca), Creative System (Timisoara).

01.10.2003 - 28.02.2005

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil personal si organizarea muncii

Responsabilitati:

- Responsabil cu activitatea de personal si organizarea muncii din firma (150 angajati);
- Implementarea sistemului de asigurare a calitatii in probleme de personal;
- Intocmirea regulamentului de ordine interna;
- Definitivarea contractului colectiv de munca;
- Realizarea si personalizarea fiselor de post pentru fiecare functie din societate;
- Intocmirea organigramei la nivel de firma;
- Evidenta personalului si completarea registrului de angajati;
- Am realizat un program software pentru biroul de personal si organizarea muncii in limbajul FoxPro.

01.01.2001 - 31.08.2003

Departament: it software

Titlu Job: analist programator

Responsabilitati:

Activitatea de programare am desfasurat-o la doua firme de software din Italia:
- Creare de programe software standard si personalizate pentru diversi clienti;
- Intretinere programe software existente si rezolvarea eventualelor erori sesizate de clienti.

01.01.1996 - 31.01.2001

Departament: it software

Titlu Job: analist programator

Responsabilitati:

Activitate desfasurata in cadrul Oficiului de Calcul al uzinei:
- Responsabil colectiv programatori, la grupa Programatori Productie;
- Dezvoltarea de programe software pentru gestionare catalog produse si repere;
- Dezvoltarea de programe software pentru gestiunea stocurilor de produse finite;
- Dezvoltarea de programe software pentru urmarirea productiei realizate si neterminate;
- Dezvoltarea de programe software pentru urmarirea comenzilor lansate si analiza cheltuielilor pe comenzi.
Aplicatiile au fost executate in limbajele AS400 (RPG/S36 , RPG/400, RPGILE, CL, COBOL, SQL).

01.08.1990 - 31.12.1995

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer programator

Responsabilitati:

Activitate desfasurata in cadrul departamentului Proiectare Tehnologii:
- Realizare de programe pentru strunguri CNC-system HUNOR.

studii

 

Facultati:

1985 - 1990 Facultate: Facultatea de Mecanica / Tehnologia Constructiilor de Masini la Institutul Politehnic Cluj-Napoca / UTCN din Cluj-Napoca.
1980 - 1984 Liceu / Școală profesională: Matematica-Mecanica la Liceul Industrial Nr. 1 din Cugir.

Activitati extracurriculare

Am fost implicata in implementarea sistemului de asigurare a calitatii pe probleme de personal si organizarea muncii;
Am contribuit la mentinerea legaturii dintre firma unde lucram si clientii din Italia, incepand cu perfectarea contractului de colaborare pana la urmarirea furnizarilor spre Italia.

Premii

Certificari
Sep 2007: Evaluator de Riscuri de Accidente si Imbolnaviri Profesionale

Traininguri
Jun 2007 - Jun 2007: Relatii de Munca

Apr 2006 - May 2006: Securitate si Sanatate in Munca

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,mediu,avansat)

engleză(incepator,incepator,incepator)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close