Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.07.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2000

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

În următorii 5 ani doresc să consolidez şi să îmi dezvolt abilităţile şi cunoştinţele în domeniul managementului si vanzarilor. De asemenea doresc să lucrez pentru o companie orientata către succes şi profesionalism.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: -masina de servici -telefon de servici -training de specialitate -tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Constructii / Instalatii, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Inginerie, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: sef departament comercial

Responsabilitati:

Din aprilie 2015 pana in prezent lucrez la SC LEROY MERLIN Romania SRL, avand functia de Sef Departament Comercial. Administrez raioanele Gresie si Faianta si Acoperire Sol (parchet si covoare), avand in subordine 2 echipe formate din responsabili de raion si consilieri de vanzari.
Misiunea mea in cadrul companiei este in primul rand de a vinde clientilor produsele cele mai potrivite nevoilor lor. Sunt responsabil pentru dezvoltarea echilpelor, recrutez, formez si ajut membrii echipei sa evolueze in companie, asigurand astfel dezvoltarea Companiei Leroy Merlin.
In calitate de membru al comitetului de directiune al magazinului, ma implic in constructia si realizarea politicilor si strategiilor companiei prin luarea deciziilor corecte, la timp.
Ajut la cresterea vanzarilor, fiind raspunzator de rezultatul si profitul departamentelor pe care le conduc. Pun in practica strategia comerciala respectand regulile, proiectele si prioritatile companiei. Organizez, coordonez si administrez departamentele din subordine, controland ca procedurile sa fie aplicate corect, iar performantele sa fie optimizate.
Prin activitatea mea de zi cu zi sunt un exemplu pentru echipele pe care le conduc.

01.09.2009 - 31.03.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director departament

Responsabilitati:

Din septembrie 2009 până în prezent lucrez la SC bauMax Romania SRL, având funcţia de Director Departament. bauMax este o companie de familie înfiinţată în urmă cu peste 30 de ani în Austria, care îşi desfăşoară activitatea la nivel internaţional. Este lider de piaţă în 9 ţări central şi sud-est europene. Pe lângă Austria aceste ţări sunt Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croaţia, România, Bulgaria şi Turcia. In prezent sunt 144 magazine bauMax.
Cifra de afaceri înregistrată în anul 2008 a fost de 1.4 mld. Euro.
În total la bauMax sunt 10.000 de angajaţi.
Responsabilități:
- Organizarea activităților departamentului;
- Asigurarea necesarului de produse și depozitarea optimă a acestora, conform politicii bauMax;
- Formarea, organizarea și gestionarea echipei din subordine (25 de angajați);
- Sunt responsabil de vânzări, productivitate, costuri;
- Coordonarea gamei de produse din segmentul alocat;
- Aplicarea politicii comerciale bauMax în sectorul meu de activitate;
- Asigurarea unei deserviri amabile și rapide către clienți;
- Aprovizionarea corectă și eficientă a rafturilor din magazin;
- Realizarea corectă a inventarelor și obținerea rezultatelor planificate;
- Depozitarea și manipularea corespunzătoare a mărfii;
- Informarea clienților privind serviciile și produsele bauMax;
- Întreținerea și utilizarea corespunzătoare a mijloacelor din dotare.
- Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări pentru a îmbunătăți creșterea cifrei de afaceri;
- Atingerea target-ului de vânzări stabilit ;
- Menținerea contactului direct atât cu clienții cât și cu furnizorii.
Conduc o echipă de 25 de angajați (Șef raion, adjunct șef raion, lucrători comerciali, logisticieni, consilieri de vânzari) cu care reușesc să depășesc 50% din totalul vânzărilor lunare ale magazinului bauMax Iași.
În fiecare lună, timp de o săptămână țin locul directorului de magazin moment în care iau toate deciziile interne și am grijă de organizarea întregului magazin.
Beneficii: mașină de serviciu, asigurare medicală în caz de accident, bonuri de masă, telefon de serviciu, traninguri de specialitate.

01.10.2007 - 30.09.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: Şef departament serviciu vanzĂri

Responsabilitati:

Din octombrie 2007 până în septembrie 2009 am lucrat la SC ARABESQUE SRL, având funcţia de Şef Departament Serviciu Vânzări. Sarcinele mele in cadrul firmei Arabesque cuprindeau atât latura manageriala cât şi cea care ţine de marketing şi de eliberarea strategiilor de vânzări a produselor din departament. Câteva din atribuţiile mele în cadrul societăţii sunt:
- Organizez vânzările produselor incluse în departamentul meu, în zona geografică repartizată, cu ajutorul agenţilor de vânzări din subordine.
- Stabilesc cât mai judicios zonele fiecărui agent de vânzări din subordine, rutele pe care acesta le are de parcurs zilnic.
- Vizitez clienţii şi menţin relaţiile de colaborare cât mai strânse cu societatea Arabesque, cât şi medierea conflictelor.
- Aprob cheltuielile de deplasare efectuate de agenţii de vânzări din subordine (combustibil, diurnă, kilometri delegaţie, etc.)
- Împart targetul lunar pe departament în targete la nivelul fiecărui agent din subordine.
- Aprovizionez în bune condiţii şi la timp întreaga gamă de produse aferente departamentului.
- Verific dacă contravaloarea facturilor emise către clienţi de către agenţii de vânzări din subordine au fost achitate cu ordin de plată sau numerar, iar în cazul filelor CEC sau a biletelor la ordin, că acestea au fost introduse în bancă spre decontare.
- Aprob acordarea fiecărui credit comercial şi recuperez la termen creditele acordate.
- Acord discounturi clienţilor conform grilei de discount
- Verificic toţi clienţii cărora li se livrează marfă cu filă CEC sau bilet la ordin, dacă nu sunt pe lista centralei pentru incidente bancare, dacă nu se află în incapacitate de plată, dacă instrumentele de plată folosite sunt valabile, iar în caz contrar opresc aprovizionarea clientului respectiv.

01.10.2006 - 01.10.2007

Departament: productie

Titlu Job: director adjunct - purchase manager

Responsabilitati:

Din octombrie 2006 până în octombrie 2007 am lucrat la SC Bernini Electronics, având funcţia de Director adjunct – Purchase Manager. Sarcinile mele erau grupate in 2 categorii:
- Pe plan extern îmi revenea sarcina menţinerii relaţiilor cu furnizorii noştri (China, Italia, Elvetia, Spania), negocierea preţurilor cât şi achiziţionarea tuturor materialelor necesare definitivării produselor noastre. Aceasta implică o foarte bună coordonare şi sincronizare a fluxului tehnologic, a termenelor de livrare si transport.
- Pe plan intern îmi revenea sarcina coordonării unei echipe de 14 persoane formate din ingineri electronişti, informaticieni si testeri. Aceasta presupune planificarea lunară a activităţii si urmărirea îndeplinirii acesteia, corectarea si rezolvarea problemelor apărute şi armonizarea colectivului în vederea realizării sarcinilor de producţie.
Alte responsabilităţi:
- Asigurarea numărului necesar de angajaţi pentru optimizarea activităţii de producţie;
- Inventarierea şi controlul lunar al tuturor componentelor din stoc (menţinerea stocului in echilibru);
- Studiul pieţei: firmele concurente, studiu comparativ de preţ, promoţii, etc.

01.09.2005 - 01.10.2006

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: mud logger-data engineer

Responsabilitati:

Din septembrie 2005 până octombrie 2006 am fost angajat la Societatea Comercială Italiană GEOLOG Spa, având funcţia de supervizor de foraj – data engineer. Am efectuat training-ul de mudd logger in Italia (Milano), după care am făcut schimburi atât on-shore (Villa D’agri - Italia), căt si off-shore (Point Noire, Barracuda - Congo, Uganda, Tunisia), lucrand pentru clineti ca Pride, Eni, Total.
Responsabilitatile mele erau:
-prelevarea probelor si inventarierea acestora
-efectuare de calcimetrii, fluorescente, QFT
-descrierea litologica
-rapoarte zilnice
-monitorizarea sondei
Supravegherea geologică
- Detectarea hidrocarburi gaz
- Detectarea de gaze periculoase ( H2S )
- Monitorizarea parametrilor de foraj
- Inginerie de bază , pentru a evita situații accidentale
- Producerea de rapoarte specifice , de zi cu zi și finale cu privire la subiectele de mai sus

Persoana de referinta: Luca Filipetta - International Personnel Co-Ordinator
tel: +39 02 98252.315
Beneficii:
-decontare transpot cu avionul, masina sau trenul
-diurna
-asigurare medicala pe viata
-salariu de stand-by

01.07.2003 - 01.09.2005

Departament: marketing

Titlu Job: operator de vanzari produse si servicii telemarketing

Responsabilitati:

Din iulie 2003 până august 2005 am lucrat la Societatea italiană XL World, având funcţia de Operator de vânzări produse şi servicii telemarketing. Am participat la cursuri de pregătire, aprofundând cunoştinţe de comunicare, marketing, negociere, vânzare şi coordonare a activităţii. În această perioadă, am iniţiat şi coordonat noii operatori, am efectuat peste 100 de mii de contacte cu societăţi şi companii italiene, am încheiat peste 500 de contracte între companii mari (Telecom Italia, Vodafone, Wind) şi diferite societăţi, am vândut direct peste 100 de produse diferitelor societăţi din Italia.
- Promovarea si comercializarea diferitelor produse sau servicii ale unor terti companii Italiene, prin intermediul telefonului si internetului
- Promovarea de produse si servicii pentru companii ca: Telecom Italia, Fastweb, Wind Info-Strada, etc.
- Actualizarea si gestionarea bazelor de date.
- Customer care
- Am efectuat peste 100 de mii de contacte cu societati si companii italiene
- Am incheiat peste 500 de contracte intre companii mari (Telecom Italia, Tin, Wind) si diferite societati;
- Am vandut direct peste 100 de produse diferitelor societati din Italia.
Trainer CP Software Raluca Roiti tel: 0745.392.937

-incentive din vanzari

01.06.1997 - 01.08.1997

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

In anul 1997 am lucrat la Compania Orange (Dialog), unde am verificat timp de 4 luni calitatea convorbirilor fix-mobil între Bucureşti şi Bacău
Responsabil cu verificarea calitatii convorbirilor intre retelele de telefonie fixa si mobila, intre Bucureşti şi Bacău

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Geochimia Resurselor Naturale la Master al Facultăţii de Geografie şi Geologie,din cadrul Universităţii „Al. I. Cuza” Iaşi din IASI. Dizertaţia iunie 2005 – nota 9,80
1998 - 2003 Facultate / Colegiu: Geologie Tehnică la Facultatea de Geografie şi Geologie din cadrul Universităţii „Al. I. Cuza” Iaşi din IASI. Licenţa în septembrie 2003 – nota 10. In perioada februarie-iunie 2003 – Bursă de studiu Erasmus-Socrates în Italia (Torino), în cadrul Universităţii de Ştiinţe Naturale, Matematică şi Fizică;
1996 - 1998 Scoala Postliceala: Birotica la Şcoala Postliceală „Grigore Tăbăcaru” Bacău; din Bacau.
1992 - 1996 Liceu: profil filologie la Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri” Bacău din Bacau.

Facultati in straiatate

- februarie-iunie 2003 Bursă de studiu ERASMUS-SOCRATES in Italia (Torino), in cadrul Universităţii de Ştiinţe Naturale, Matematică şi Fizică;

Premii

Certificari
Jan 2016 - Apr 2016: SQA - Scoala Informala de IT
Curs Software Quality Assurance in cadrul Scolii Informale de IT unde am invatat Metodologiile de Testare, Bug descripition, SQL, HTML, etc.
Dec 2009: Power user SAP

Calificari
Jul 2011: Atestat de Inspector în domeniul Securității și Sanatății în Muncă (Cod COR 325723)

May 2010: Atestat de servant pompier civil (cod COR 516104)

Traininguri
Nov 2008: „Coaching in organizaţii” – utilizarea tehnicilor de coaching asupra agenţilor de vânzări din subordine; gestionarea situaţiilor de criză – Arabesque SRL.

May 2008: Curs de marketing si management – Arabesque SRL

Dec 2007: Tehnici de marketing direct; Psihologia consumatorului şi strategii de adoptare la nevoile şi dorinţele acestuia – Arabesque SRL

Dec 2005: Training pentru mud logging, cuprinzand atât instruirea pentru controlul sondei in timpul forajului, cât si metode de identificare a unor posibile kick-uri, metode de prelevare si identificare a probelor, cursuri de utilizare a softului din dotare cât si menţinerea, utilizarea si calibrarea aparaturii din cabină in timpul forajului (cromatograf, florometru, autocalcimetru etc.) – Geolog SPA

May 2004: Actualizarea şi gestionarea bazelor de date – XL World

Jan 2004: Tehnici de comunicare la telefon (tehnici de telemarketing) – vânzări directe, promovarea de produse şi servicii pentru companii ca: Telecom Italia, Fastweb, Wind Info-Strada, etc – XL World

Premii si Distinctii
Jun 2003: Bursă de studiu Erasmus-Socrates în Italia (Torino), în cadrul Universităţii de Ştiinţe Naturale, Matematică şi Fizică;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close