Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.02.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.05.1998

obiectiv

 

Cu o experiență în diverse domenii de activitate precum SSM, SU, Resurse Umane, Salarii, bancar, administrativ, logistică, achizitii, Management, mă recomandă dorința de a învăța, de a face lucrurile din ce în ce mai bine si de a mă dezvolta în carieră. Sunt un om integru, corect, onest, îmi place să muncesc și să aduc valoare. Îmi doresc stabilitate pe termen lung și un loc de muncă unde să am posibilitatea să aplic ce am învățat.

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Farmacie, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Productie, Achizitii, Protectia muncii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Targoviste, Campina, Gaesti, Predeal, Valenii de Munte, Urlati, Floresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

Supravegherea si coordonarea activitatilor personalului din magazin pe tura alocata;
Verificarea si pregatirea magazinului pentru deschidere;
Efectuarea comenzilor zilnice de marfa pentru magazin;
Inchiderea caselor de marcat si intocmirea actelor si monetarelor caselor de marcat la intrarea si iesirea in/ din tura a casierilor;
Gestionarea relatiei cu clientii din magazin, rezolvarea cererilor si solicitarilor acestora cu promptitudine si profesionalism.

01.01.2017 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: inspector ssm, inspector resurse umane

Responsabilitati:

Golden Foods Snacks, Bucuresti (România)
Asigur activitati de informare si instruire a salariatilor privind:
- cunoasterea si respectarea regulilor din domeniul SSM ;
- cunoasterea si respectarea regulilor si masurilor de aparare impotriva incendiilor;
Asigur completarea fiselor SSM & SU ori de cate ori este cazul;
Pregatesc planul si tematica de instruire, in mod specific pentru fiecare departament;
Controlez si indrum modul de aplicare a normelor, dispozitiilor, procedurilor, instructiunilor si masurilor
care privesc SSM si SU in sectorul de competenta;
Controlez toate locurile de munca si iau masuri pentru ca toate mijloacele, echipamentele de protectie
precum si instalatiile de alarmare si stingere din companie sa fie in permanenta stare de functionare;
Intocmesc documentele specifice reglementate de actele normative in domeniul SSM in vigoare si le
supun aprobarii conducerii companiei;
Asigur respectarea atributiilor specifice in domeniul SSM si SU;
Asigurarea tuturor activitatilor legate de RU, evidenta personalului si de salarizare din cadrul firmei;
Calculez drepturile salariale conform pontajului, contractului de munca;
Asigurarea unei bune evidente a contractelor de munca;
Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
Tin evidenta concediilor de odihna si a concediilor medicale;
Verific prezenta din condica cu pontajul;
Primesc si analizez diferite cereri ale salariatilor in domeniul resurselor umane;
Raspund de activitatile de recrutare si selectie de personal, de evaluare a performantelor si de
motivare;
Inregistrare in programul SAP a facturilor de achizitie.

01.04.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil building facilities

Responsabilitati:

Abilitati bune de comunicare si negociere ,
Capacitate de analiza , organizare/planificare , initiativa ,
Orientare spre rezultate ,
Experienta in vanzari ,
Oferirea de consultanta de specialitate clientilor din portofoliu dar si celorlalti , implicit de demonstratii
de aplicare si folosire a produselor ,
Negocierea contractelor de prestari servicii ,
Propunerea de solutii pentru optimizarea activitatilor ,
Verifcarea activitatii tuturor oamenilor din subordine ,
Pontajul oamenilor ,
Aprovizionarea de materiale si echipamente ,
Facturarea serviciilor prestate ,
Recrutare de personal ,
Intocmirea si transmiterea de rapoarte ,situatii
Verificarea si instruirea angajatilor cu privire la SSM ,
Participarea la inventare ,
Implicarea si participarea la diverse actiuni ,
Participarea la licitatii ,
Pregatirea documentatiilor necesare pentru licitatii ,
Participarea la diverse expozitii cu vanzare etc.

01.05.2010 - 01.06.2013

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: supervizor,sef echipa specializat

Responsabilitati:

supervizare,verifica prestarea servicilor de curatenie concorm planificarii si normelor de protectia muncii,instruirea personalului din locatii,respectarea normelor de protectia muncii,de a verifica si instrui angajatii cu privire la utilajele aflate in dotare si de a verifica buna utilizare a acestora,instruirea personalului cu privire la modul de desfasurare a activitatii de curatenie,de a respecta normele SSM,
masina de serviciu , bonuri de masa , telefon de serviciu , aparat foto

01.10.2009 - 30.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sef/adj magazin

Responsabilitati:

contabilizare marfa , emitere facturi fiscale , contabilizare bonuri de masa , emitere facturi retur , trezor , emitere borderou bani la banca , inventarierea marfurilor , intocmirea de documente specifice .

01.06.2003 - 30.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial raion confectii,incaltaminte,art.menaj

Responsabilitati:

receptia marfurilor , expunerea marfurlor la raft , inventarierea marfurilor , emitere comenzi , organizare si controlare a activitatii la nivel de locatie , intocmirea de documente specifice , gestionarea relatiei cu clientii , contrantori , furnizori .

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Masterat: Stiinte Economice la Universitatea Spiru Haret Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Calificari
Sep 2017: Inspector resurse umane

Feb 2017: Inspector salarii

Certificari
Apr 2009: Cursuri Igiena

Apr 2009: curs SSM

Jun 2005: Curs Operator Calculator

Feb 2001: Autorizatie Stivuitorist

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close