 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
•O companie in continua crestere, care sa-mi ofere posibilitatea imbunatatirii
aptitudinilor, precum si oportunitatea de a relationa cu toate departamentele.
Colectiv dinamic, munca in echipa, transparenta si recunoasterea rezultatelor
reprezinta o parte dintre valorile companiei in care as dori sa-mi desfasor
activitatea
•Locul de munca sa-mi aduca satisfactie, placerea de a merge la lucru si un salariu
adecvat.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: 30.04.2017 | experienta profesionala | |
|
01.01.2014 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef birou contabilitate Responsabilitati: -evidenţă contabilă completa ;
-întocmirea declaraţiilor 100, 101, 300, 390,394, Intrastat, declaratii catre INS, BNR , Fondul de Mediu;
-activitati periodice de reconciliere a conturilor, verificare salarii , inchidere de luna, reevaluare , amortizare.
-urmărirea situaţiei balanţelor de încasări şi plăţi ;
-participarea şi consultarea activă la deciziile de management cu privire la situaţia
economico - financiară a companiei;
-întocmirea bilanţului contabil;
-legătura directǎ cu reprezentanţii statului - controale inopinate, reglǎri de fişe
sintetice şi alte informaţii ce pot fi solicitate de către autorităţile în domeniu;
-legatura directa cu societatea de audit. |
|
01.03.2011 - 31.01.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil senior Responsabilitati: -evidenţă contabilă pentru 18 firme
-întocmirea declaraţiilor 100, 101, 300, 390,394, Intrastat, declaratii catre INS, BNR , Fondul de Mediu;
-consolidarea rapoartelor şi structurarea lor în modalităţi solicitate de management;
-întocmirea rapoartelor lunare consolidate sau structurate separat în sisteme
folosite de compania „mamă”;
-activitati periodice de reconciliere a conturilor, verificare salarii , inchidere de luna, reevaluare , amortizare.
-urmărirea situaţiei balanţelor de încasări şi plăţi ;
-participare activă la efectuarea bugetelor si consolidarea bugetelor companiilor din România cu cel al grupului (din Portugalia );
-structurarea şi raportarea bugetului în sistemul folosit de compania „mamă”;
-participarea şi consultarea activă la deciziile de management cu privire la situaţia
economico - financiară a companiei;
-întocmirea bilanţului contabil;
-legătura directǎ cu reprezentanţii statului - controale inopinate, reglǎri de fişe
sintetice şi alte informaţii ce pot fi solicitate de către autorităţile în domeniu;
-legatura directa cu societatea de audit.
Tichete de masa, asigurare sanatate. |
|
16.03.2005 - 01.03.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: participare la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli, cash-flow, analiza si repartizare cheltuieli pe centre de cost, inregistrarea facturilor de la furnizori,mijloace fixe, amortizari, urmarire contracte leasing, justificarea avansurilor spre decontare, evidenta incasari si plati pentru 8 puncte de lucru, relatiile cu banca si trezoreria, intocmirea OP-urilor bugetare, operatiuni bancare multicash, facturare, verificarea jurnalului de TVA, reconcilierea conturilor din balanta la sfarsit de luna, realizarea de diverse rapoarte si situatii pentru management cand este necesar, state de salarii ( pontaje,concedii de odihna, concedii medicale) , intocmire fise fiscale, declaratii fiscale ,urmarirea incasarilor de la clienti si a contractelor in derulare, intocmire somatii de plata, rapoarte referitoare la clientii in situatii critice /rau-platnici,etc |
|
02.03.2003 - 15.03.2005 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: intocmirea registrului de casa, inregistrarea facturilor, justificarea avansurilor spre decontare, evidenta plati furnizori ,relatiile cu banca si trezoreria. |
|
22.08.2002 - 01.03.2003 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil-casier Responsabilitati: intocmit/ operat registru de casa, operatiuni incasari/ plati bancare, urmarirea incasarilor de la clienti, etc |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2008 Masterat: Control Financiar-Fiscal la Univ Romano-Americana din Bucuresti.
1998 - 2002 Facultate: Administratie Publica la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza " ,Fac de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
Premii • Training- “ Tva la incasare “; 2012
• Training –“Fiscalitate. Ultimele noutati” 2012, 2013
• Training SAP – modulele contabilitate, gestiune stocuri; 2011
• Training-“Comunicare si adaptabilitate ” 2013 |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|