Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.05.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.04.2005

obiectiv

 

Dobandirea unui nivel de excelenta pe plan profesional, crearea unei bune reputatii si realizarea cu succes a obiectivelor companiei.

Salariu: 2.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Petrol / Gaze, Crewing / Casino / Entertainment, Naval / Aeronautic, Management

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.12.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: sef birou aprovizionare

Responsabilitati:

Activitate de conducere, coordonare, organizare si control al activitatii de aprovizionare la nivel de companie.
Raspundere privind indeplinirea programului de aprovizionare la nivel de companie, necesar desfasurarii in conditii optime a activitatii curente, productive si de investitii, cat si cele necesare lucrarilor de revizie si reparatie.
Gestionarea bazei de date si derularea relatiilor cu furnizorii curenti si potentiali.
Propuneri in incheierea de contracte cu noi furnizori/ prestatori de servicii si raspunere extinsa in corecta derulare a acestora.
Studii si cercetari de piata, analiza ofertelor comerciale, analiza si negocierea periodica a termenilor contractuali.
Formularea de propuneri privind imbunatatirea activitatii de aprovizionare.
Verificarea documentelor insotitoare pentru marfurile livrate si a corespondetei intre oferta si livrare.
Controlul conditiilor de depozitare si conservare a bunurilor materiale. Masuri privind eliminarea pierderilor, degradarii si reducerii perisabilitatii.
Propuneri si solutii pentru lichidarea stocurilor cu miscare lenta.
Reintregirea stocurilor.
Raspundere privind evidenta documentelor cu regim special din cadrul departamentului.
Inventarierea periodica a stocurilor.
Acivitati de import, logistica, transporturi rutiere/ feroviare/ maritime; contractarea transportatorilor precum si a serviciilor conexe.
Pontaje si activitati administrative pentru personalul din subordine. Instruiri privind legislatia in vigoare, proceduri interne, SSM, SU, protectia mediului, decizii interne, etc.

01.06.2014 - 30.06.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Indeplinirea programului de aprovizionare cu materii prime, rechizite, produse curatenie, alimente, materiale si piese de schimb necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii curente, productive, de reparatii, revizii si de investitii a societatii comerciale.
Analiza stocurilor, plasarea comenzilor, logistica transportului.
Gestionarea bazei de date pentru aprovizionare si mentinerea relatiei cu furnizorii actuali si potentiali.
Propuneri de incheiere a contractelor comerciale cu furnizorii agreati si responsabilitatea derularii coreste a acestora.
Cercetari si studii de piata, analiza de oferte comerciale, pe structura pret/calitate/conditii plata/ conditii si termene de livrare/ discounturi etc.
Analiza si negocierea periodica a termenilor contractuali.
Formularea de propuneri privind optimizarea activitatii de aprovizionare.
Verificarea documentelor insotitoare precum si a corespondentei intre oferta comerciala si coditiile de livrare a produselor.
Asistenta in intocmirea formalitatilor vamale pentru diverse importuri intra- sau extra-comunitare.

01.04.2013 - 30.06.2014

Departament: marketing

Titlu Job: refernt marketing

Responsabilitati:

Executie contractuala, intocmire si derulare contracte clienti, furnizori, prestatori, research and imporvement, intocmire dosare litigii, etc.

01.10.2012 - 31.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Secretariat

01.08.2011 - 31.10.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Programari, informatii, contabilitate primara, incasari plati, customer satisfaction, promovarea clinicii si a pachetelor de tratament, arhivare, gestionarea corespondentei, gestionarea registrului de intrari-iesiri, gestionarea registrului de casa, colaborare cu furnizorii si partenerii, s.a.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Masterat: Comunicare si Relatii Publice la SNSPA din Bucuresti.

Premii

Atestat de traducator-engleza;
Certificat onorific pentru participare in cadrul proiectului "EUROPEAN Citizenship", organizat de AIESEC Romania

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close