Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.04.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.05.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dorinta de a ma dezvolta profesional intr-un mediu de lucru dinamic si de elita, care sa imi puna in valoare abilitatile dobandite precum si insusirea altora noi.

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Beneficii: In functie de pozitia in cadrul companiei : - masina; - telefon servici; - asigurari medicale platite; - participarea gratuita la traininguri si alte cursuri de perfectionare; - bonuri de masa sau oferirea unei mese gratuite zilnice;

Tip job: Full time

Departament: Functii publice, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie cec bank s.a. – agentia perla – sucursala piata victoriei

Responsabilitati:

- Asigura conducerea, coordonarea si controlul activitatii agentiei, administrarea si gestionarea patrimoniului incredintat;
- Promoveaza, acorda consultanta si vinde intreaga oferta de produse de activ si pasiv, in conformitate cu planul de vanzari repartizat, asigurand prestarea de servicii bancare pentru clientii Bancii;
- Identifica si evalueaza fiecare eveniment operational legat de activitatea si serviciile bancare existente, dupa care intocmeste raportarile specifice activitatii operationale si le transmite catre sucursala in subordinea careia se afla, conform procedurilor in vigoare;
- Efectueaza toate operatiunile de cont, dispuse de client, in aplicatiile informatice ale Bancii, conform reglementarilor interne;
- Verifica elemente de eligibilitate pentru clienti (pre-scorring) si primeste, in conformitate cu procedurile interne, documentatia necesara analizei si aprobarii ofertelor indicative si cererilor de finantare;
- Introduce in aplicatia informatica datele si informatiile preliminare despre client, conform reglementarilor interne de creditare;
- Transmite in centrala Bancii documentatia de credit prmita de la client si verificata urmand a prezenta clientului contractul de credit spre semnare;
- Raspunde de mentinerea relatiilor cu clientii existenti; adopta o atitudine profesionala si un comportament politicos si amabil;
- Reprezinta Banca in relatiile cu tertii in plan local, conform competentelor;
- Planifica, organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza activitatea de vanzare la nivelul agentiei si raspunde de realizarea obiectivelor cantitative si calitative repartizate;
- Monitorizeaza lunar performantele personalului din activitatea de vanzare;
- Mentine permanent si in mod activ relatiile cu clientii existenti si potentiali pentru cresterea afacerilor si realizarea obiectivelor de vanzari;
- Coordoneaza activitatea operationala, respectand inclusiv “principiul celor patru ochi”
- Verifica si controleaza operatiunile efectuate in conturile clientelei;
- Organizeaza si raspunde de activitatea de cunoastere a clientelei cu respectarea Normelor BNR

01.02.2009 - 30.11.2013

Departament: banci

Titlu Job: sef serviciu credite si respectiv relatii clienti,

Responsabilitati:

- coordonarea si controlul Consultantilor de vanzari, urmarind cu atentie intocmirea documentatiei pentru acordarea de credite si verificarea documentelor solicitate / incheierea contractelor de creditare;
- gestionarea activelelor si pasivelelor sucursalei avand ca scop maximizarea profitului si controlul riscului.
- evaluarea si sa autoevaluarea nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu, supervizarea si oferirea consultantei fiecarui proiect programat ori persoana care are nevoie de consultanta;
- coordonarea activitatii compartimentului prin exercitarea functiilor manageriale in raport cu personalul specializat,asigurarea consilierii celorlalti manageri in probleme de risc si gasirea metodelor de facilitare a indeplinirii obiectivelor organizatiei;
- asigurarea conditiile de baza pentru un control intern sanatos prin gestionarea situatiile de risc si realizarea strategiilor de preantampinare a riscurilor;
- Gestionarea activelelor si pasivelelor sucursalei avand ca scop maximizarea profitului si controlul riscului.
- Implementează planuri de management pentru atragerea si menţinerea relaţiilor cu clienţii existenti si atragerea celor potentiali,propunand bugetul anual al sucursalei;
- Stabileşte îndatoririle, responsabilităţile si obiectivele profesionale ale subordonaţilor săi,în conformitate cu fisa postului şi obiectivele de management îndeplinind toate responsabilităţile privind evaluarea profesională a angajaţilor;
- Urmareste respectarea de catre clientii companiei a termenelor si conditiilor de plata stabilite;
- Cunoaste si analizeaza permanent piata locala in vederea promovarii produselor bancii ,raspunde de aplicarea corecta, la nivelul sucursalei, a legislatiei, regulamentelor BNR, procedurilor si normelor interne; generand rapoarte şi statistici specifice activităţii pe care o desfaşoară;

01.10.2007 - 28.02.2009

Departament: banci

Titlu Job: director sucursală

Responsabilitati:

- Coordoneaza activitatea zilnica a sucursalei, in conformitate cu politica si strategia bancii, reprezentand banca in relatiile cu tertii ; negociaza tranzactii, dobanzi si comisioane si le supune aprobarii Centralei.
- Gestioneaza activele si pasivele sucursalei avand ca scop maximizarea profitului si controlul riscului.
- Este responsabil pentru profitabilitatea sucursalei.raspunzand de atingerea scopurilor si obiectivelor sucursalei.
- Implementează planuri de management pentru atragerea si menţinerea relaţiilor cu clienţii existenti si atragerea celor potentiali,propunand bugetul anual al sucursalei;
- Stabileşte îndatoririle, responsabilităţile si obiectivele profesionale ale subordonaţilor săi,în conformitate cu fisa postului şi obiectivele de management îndeplinind toate responsabilităţile privind evaluarea profesională a angajaţilor;
- Cunoaste si analizeaza permanent piata locala in vederea promovarii produselor bancii ,raspunde de aplicarea corecta, la nivelul sucursalei, a legislatiei, regulamentelor BNR, procedurilor si normelor interne; generand rapoarte şi statistici specifice activităţii pe care o desfaşoară;

01.06.2005 - 31.10.2007

Departament: banci

Titlu Job: Șef agenție

Responsabilitati:

Generează şi dezvolta business; este responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienţi şi a volumului de afaceri;
- Implementează planuri de management pentru atragerea si menţinerea relaţiilor cu clienţii existenti si atragerea celor potentiali;
- Dezvolta (calitativ si cantitativ) portofoliul de clienti si de credite IMM & Corporate, astfel incat rezultatele sale sa conduca la indeplinirea obiectivelor stabilite, cu respectarea normelor si procedurilor Bancii.
- Coordoneaza eforturile de restructurare la nivelul bancii pentru a permite acesteia sa urmeze strategiile definite;
- Stabileşte îndatoririle, responsabilităţile si obiectivele profesionale ale subordonaţilor săi,în conformitate cu fisa postului şi obiectivele de management;
- Colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
- Isi indeplineste toate responsabilitatile privind evaluarea profesionala periodica a angajatilor din subordine

01.08.2003 - 30.06.2005

Departament: banci

Titlu Job: relationship manager & financial analyst

Responsabilitati:

Iulie 2003 – Iunie 2005, Relationship Manager & Financial Analyst in cadrul BANCPOST S.A., Sucursala Baneasa cu urmatoarele atributii :
- Coordoneaza activitatea de creditare la nivel de sucursala, in conformitate cu politica si strategia bancii, reprezentand banca in relatiile cu tertii ; negociaza tranzactii, dobanzi si comisioane si le supune aprobarii Centralei.
- Gestioneaza controlul riscului si maximizarea profitului.
- Raspunde de aplicarea corecta, la nivelul sucursalei pe partea de creditare a legislatiei, regulamentelor BNR, procedurilor si normelor interne in viguare;
- Cunoaste si analizeaza permanent piata locala in vederea promovarii produselor bancii .
- Realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;autorizeaza dosarele de credit PF/ PJ, in urma verificarii documentatiei si a introducerii datelor in sistem ;
- Urmareste rezultatele reale, comparativ cu cele estimate, trage concluzii si face recomandari menite sa corecteze situatia;
- Coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modelelor de afaceri, strategiilor, punctelor tari si slabe, generatoarelor de lichiditati, etc., anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiei bancii;
- Realizeaza analize macroeconomice si analize referitoare la industria de profil si identifica tendintele care pot fi luate în considerare în planificarea afacerii.

01.08.2000 - 31.08.2003

Departament: banci

Titlu Job: coordonator servicii clienti

Responsabilitati:

Aprilie 1999 – August 2000, Specialist Decontari Interne in cadrul serviciului decontare al cec-urilor si biletelor la ordin emise de banca sau in favoarea bancii; Agent de compensare al Bancii TRANSILVANIA, Reprezentanta, Centrul de decontari S.M.B. in relatia cu BANCA NATIONALA, cu urmatoarele atributii :
- decontarea cecurilor si biletelor la ordin ;
- prezentarea cecurilor si biletelor la ordin in sedinta de compensare ;
- inregistrarea in Centrala Incidentelor Bancare (C.I.P. ) a refuzurilor la plata;

01.04.1999 - 31.08.2000

Departament: banci

Titlu Job: customer service operation & agent compensare

Responsabilitati:

Aprilie 1999 – August 2000, Specialist Decontari Interne in cadrul serviciului decontare al cec-urilor si biletelor la ordin emise de banca sau in favoarea bancii; Agent de compensare al Bancii TRANSILVANIA, Reprezentanta, Centrul de decontari S.M.B. in relatia cu BANCA NATIONALA, cu urmatoarele atributii :
- decontarea cecurilor si biletelor la ordin ;
- prezentarea cecurilor si biletelor la ordin in sedinta de compensare ;
- inregistrarea in Centrala Incidentelor Bancare (C.I.P. ) a refuzurilor la plata;

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate: Management Financiar - Bancar la Absolvent cu diploma al Academei de Studii Economice Bucuresti – Facultatea de Management din București.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Matematică - Fizică la Liceul Teoretic „Tudor Vladimirescu din București.

Premii

Certificari
Feb 2014 - Apr 2014: Cursurile de Professional Prospecting Skills , I.B.R
IBR
Jun 2013 - Jul 2013: Programul de perfectionare a competentelor informatice (TICFIN)-IBR

Traininguri
Jul 2013 - Aug 2013: Trainer CEC Bank
Coordonare, abordare, înțelegere produse creditare
Voluntariat
Sep 2010 - Apr 2015: Consultant Financiar Bancar colaborator al Patronatului Român
Consiliere in banking și derularea programelor de finanțare prin Fonduri Europene
Hobby-uri
Yachting, Sporturi nautice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close