Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.03.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.11.2002

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

o carieră care să pună �valoare tot ceea ce am acumulat şi să � ofere oportunităţi clare pentru a progresa

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

Coordonare agentie bancara

01.08.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef punct de lucru

Responsabilitati:

Administrea activitatii curente, zilnice a punctului de lucru din pozitia de conducator al acestuia

01.01.2009 - 31.07.2011

Departament: banci

Titlu Job: coordonator operaţiuni

Responsabilitati:

- Maximizarea gradului de satisfacţie al clienţilor prin prestarea unor servicii eficiente şi de calitate la ghişeu şi casierie;
- Organizarea, coordonarea şi verificarea operaţiunilor din agenţie;
- Stabilirea atribuţiilor şi răspunderilor pe compartimentele şi posturile de lucru (back office, front office şi casierie) şi asigurarea unei bune organizări a muncii �aceste compartimente;
- Stabilirea măsurilor pentru optimizarea activităţii unităţii prin creşterea volumului de operaţiuni, a vitezei de prelucrare, a operativităţii şi calităţii deservirii clientelei;
- Verificarea modului de păstrare a documentelor;
- Verificarea operaţiunilor de �hidere de zi (casa de schimb valutar, casa lei-valută)

Realizari:

Coordonarea unei echipe formate din 5 persoane al cărei principal scop a fost acela de a oferi servicii de calitate clienţilor şi indeplinirea cu succes a tuturor sarcinilor.

01.11.2007 - 31.12.2008

Departament: banci

Titlu Job: referent back-office (operatiuni valutare şi operatiuni in lei)

Responsabilitati:

- Procesarea plăţilor în valută şi urmărirea celor efectuate pe canale electronice;
- Verificarea listei cu încasări în valută aferenta sucursalei şi contactarea clienţilor pentru clarificarea încasărilor cu probleme;
- Preluarea şi prelucrarea documentelor de la administratorul de cont privind operaţiunile in lei;
- Asigurarea circuitului documentelor între Serviciul Decontări şi Administratorul de cont;
- Corecţia erorilor, confirmarea OPH şi OPHT de mică şi mare valoare; verificarea şi investigarea încasărilor cu OP din compensarea electronică; iniţierea refuzurilor la încasare cu OP;
- Verificarea la sfârşitul zilei, a rapoartelor şi efectuarea corecţiilor necesare;
- Asigurarea suportului clienţilor şi administratorilor de cont din sucursală şi agenţiile arondate.

01.12.2005 - 01.11.2007

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont – consilier valută

Responsabilitati:

- Procesarea plăţilor în valută din sucursală şi din agenţii şi urmărirea celor efectuate pe canale electronice;
- Verificarea listei cu încasări în valută aferentă sucursalei şi contactarea clienţilor pentru clarificarea încasărilor cu probleme;
- Tranzacţii Western Union;
- Asigurarea suportului clienţilor şi administratorilor de cont din sucursală şi agenţiile arondate cu privire la operaţiunile valutare.

01.04.2005 - 01.12.2005

Departament: banci

Titlu Job: casier lei şi valută

Responsabilitati:

- Tranzacţii de depunere şi ridicare de numerar în conturile clienţilor persoane fizice şi juridice;
- Operaţiuni de schimb valutar;
- Încasarea /achitarea sumelor transmise/primite prin serviciul Western Union.

01.02.2003 - 31.03.2005

Departament: it hardware

Titlu Job: informatician

Responsabilitati:

- help desk (creare, ntreţinere reţea calculatoare; instalare, ntreţinere soft; instalare, ntreţinere imprimante din reţea; depanare, diagnosticare probleme hardware, etc.)
- parte de contabilitate – salarizare, pontaje, program realizări-eficienţă, contact cu băncile partenere n vederea alimentării cardurilor, diverse rapoarte, etc.

studii

 

Activitati extracurriculare

Competenţe şi abilităţi sociale:Bun lucrător în echipă cât şi individual, seriozitate, capacitate de adaptare, dobândite începand de la primul loc de muncă unde a trebuit să interacţionez cu toate departamentele şi mai apoi şi cu clientii companiei.

Competenţe şi aptitudini organizatorice: Capacitate de sinteză, persoană bine organizată.
In prezent sunt coordonatorul unei echipe formate din 5 persoane al cărei principal scop este acela de a oferi servicii de calitate clienţilor şi indeplinirea cu succes a tuturor sarcinilor.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close