 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 07.03.1979 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:20.11.2002 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
o carieră care să pună �valoare tot ceea ce am acumulat şi să � ofere oportunităţi clare pentru a progresa
Tip job: Full time Departament: Asigurari, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Craiova Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2017 - prezent Departament: banci Titlu Job: sef agentie Responsabilitati: Coordonare agentie bancara |
|
01.08.2011 - prezent Departament: banci Titlu Job: sef punct de lucru Responsabilitati: Administrea activitatii curente, zilnice a punctului de lucru din pozitia de conducator al acestuia |
|
01.01.2009 - 31.07.2011 Departament: banci Titlu Job: coordonator operaţiuni Responsabilitati: - Maximizarea gradului de satisfacţie al clienţilor prin prestarea unor servicii eficiente şi de calitate la ghişeu şi casierie;
- Organizarea, coordonarea şi verificarea operaţiunilor din agenţie;
- Stabilirea atribuţiilor şi răspunderilor pe compartimentele şi posturile de lucru (back office, front office şi casierie) şi asigurarea unei bune organizări a muncii �aceste compartimente;
- Stabilirea măsurilor pentru optimizarea activităţii unităţii prin creşterea volumului de operaţiuni, a vitezei de prelucrare, a operativităţii şi calităţii deservirii clientelei;
- Verificarea modului de păstrare a documentelor;
- Verificarea operaţiunilor de �hidere de zi (casa de schimb valutar, casa lei-valută)
Realizari: Coordonarea unei echipe formate din 5 persoane al cărei principal scop a fost acela de a oferi servicii de calitate clienţilor şi indeplinirea cu succes a tuturor sarcinilor. |
|
01.11.2007 - 31.12.2008 Departament: banci Titlu Job: referent back-office (operatiuni valutare şi operatiuni in lei) Responsabilitati: - Procesarea plăţilor în valută şi urmărirea celor efectuate pe canale electronice;
- Verificarea listei cu încasări în valută aferenta sucursalei şi contactarea clienţilor pentru clarificarea încasărilor cu probleme;
- Preluarea şi prelucrarea documentelor de la administratorul de cont privind operaţiunile in lei;
- Asigurarea circuitului documentelor între Serviciul Decontări şi Administratorul de cont;
- Corecţia erorilor, confirmarea OPH şi OPHT de mică şi mare valoare; verificarea şi investigarea încasărilor cu OP din compensarea electronică; iniţierea refuzurilor la încasare cu OP;
- Verificarea la sfârşitul zilei, a rapoartelor şi efectuarea corecţiilor necesare;
- Asigurarea suportului clienţilor şi administratorilor de cont din sucursală şi agenţiile arondate.
|
|
01.12.2005 - 01.11.2007 Departament: banci Titlu Job: administrator cont – consilier valută Responsabilitati: - Procesarea plăţilor în valută din sucursală şi din agenţii şi urmărirea celor efectuate pe canale electronice;
- Verificarea listei cu încasări în valută aferentă sucursalei şi contactarea clienţilor pentru clarificarea încasărilor cu probleme;
- Tranzacţii Western Union;
- Asigurarea suportului clienţilor şi administratorilor de cont din sucursală şi agenţiile arondate cu privire la operaţiunile valutare.
|
|
01.04.2005 - 01.12.2005 Departament: banci Titlu Job: casier lei şi valută Responsabilitati: - Tranzacţii de depunere şi ridicare de numerar în conturile clienţilor persoane fizice şi juridice;
- Operaţiuni de schimb valutar;
- Încasarea /achitarea sumelor transmise/primite prin serviciul Western Union.
|
|
01.02.2003 - 31.03.2005 Departament: it hardware Titlu Job: informatician Responsabilitati: - help desk (creare, ntreţinere reţea calculatoare; instalare, ntreţinere soft; instalare, ntreţinere imprimante din reţea; depanare, diagnosticare probleme hardware, etc.)
- parte de contabilitate – salarizare, pontaje, program realizări-eficienţă, contact cu băncile partenere n vederea alimentării cardurilor, diverse rapoarte, etc.
|
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Competenţe şi abilităţi sociale:Bun lucrător în echipă cât şi individual, seriozitate, capacitate de adaptare, dobândite începand de la primul loc de muncă unde a trebuit să interacţionez cu toate departamentele şi mai apoi şi cu clientii companiei.
Competenţe şi aptitudini organizatorice: Capacitate de sinteză, persoană bine organizată.
In prezent sunt coordonatorul unei echipe formate din 5 persoane al cărei principal scop este acela de a oferi servicii de calitate clienţilor şi indeplinirea cu succes a tuturor sarcinilor.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|