Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.04.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.03.2010

obiectiv

 

Un post motivant care sa-mi puna in valoare calitatile si aptitudinile.

Beneficii: Concediu de odihna anual; Duminica liber;

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Targu Jiu

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara/operator calculator

Responsabilitati:

-Redactare de documente la solicitarea părților (contarcte de vanzare cumparare, de închiriere, de comodat, procuri, declarații, acte constitutive, acte aditionale, testamente, succesiuni);
-Eliberarea de duplicate de pe actele notariale autentice întocmite în cadrul BIN;
-Legalizarea semnăturilor de pe înscrisuri și a specimenelor de semnături;
Legalizarea copiilor de pe înscrisuri;
-Evidenta documentelor create si arhivarea lor (format electronic și hârtie);
-Încasari numerar, eliberări chitanțe și facturi;

01.04.2013 - 01.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Realizarea/verificarea operațiunilor de introducere a datelor de pe documentele necesare desfășurării activității de gestionare;
-Introducere/verificarea corectitudinii datelor de pe facturi, avize de expediție, în conformitate cu documentele specificate;
-Verificarea vânzărilor zilnice și scăderea acestora din stoc;
-Listarea și verificarea stocurilor de marfă, a fișelor de agazi, a rapoartelor de gestiune sau a oricărei situații, necesare bunei desfășurări a activității de gestiune;
-Verificarea vânzărilor și a documentelor fiscale cu monetarul operat;
Urmărirea și evidența documentelor cu regim special (chitanțe, avize, facturi, registre NIR-uri etc);

01.01.2012 - 01.04.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere, prelucrare și validare date

Responsabilitati:

Introducerea și prelucrarea datelor din documentele primare prin programe specifice, recepția și gestionarea mărfurilor, pregătirea pentru vânzare și livrarea acestora din gestiune, întocmirea documentelor aferente necesare;
Încasarea banilor de la agenții de vânzări, primirea și păstrarea documentelor de casă, întocmirea registrului de casă i depunerea numerarului de la bancă;
-Realizarea de analize și rapoarte legate de activitatea desfășurată în punctul de lucru;
-Verificarea, scanarea și transmiterea în format electronic a documentelor primite de la agenții de vânzări și reprezentanții comerciali, avizarea acestora din punct de vedere al corectitudinii întocmirii;
-Evidența documentelor cu regim intern special (diverse fișe, contracte comerciale, chitanțe, avize, facturi, registre NIR-uri, etc);

01.04.2006 - 01.08.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara/operator calculator

Responsabilitati:

-Redactare documente notariale. contracte de vânzare cumpărare, succesiuni, declarații, procuri, acte constitutive ți acte adiționale, legalizări, etc;
-Evidența documentelor create și arhivarea lor;
-Încasări;

01.01.2005 - 01.12.2005

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: recepționer

Responsabilitati:

-Întocmirea formelor și a documentelor în vederea cazării turiștilor (inclusiv relația cu agențiile e turism);
-Preluarea cererilor, a comenzilor, gestionarea sugestiilor, recomadărilor și a reclamațiilor de la clienți;
-Evidența rezervărilor, întocmirea documentelor de plată, încasări.

01.10.2003 - 01.08.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

-Emitere facturi, întocmire avize de expediție și documente însoțitoare, verificare marfă.

studii

 

Facultati:

2011 - 2011 Colegiu / Studii postliceale: Inspector resurse umane la Corpul Experților Contabili și Contabilii Autorizați din România. din Târgu Jiu. Legislația muncii, Asigurări sociale de stat, Noțiuni de organizare și inițiere a activității ca și lideri întreprinzător, Registru General de evidența a salariaților (REVISAL).
2000 - 2004 Facultate: Economist licențiat. la Universitatea Constantin Brâncuși din Târgu Jiu. Bazele contabilității, Bazele merceologiei, Matematici aplicate în Economie, Informatică economică, \management, Statistică, Limba Engleză.
1998 - 2000 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la Colegiul Comercial Virgil Madgearu din Târgu Jiu.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Liceul Teoretic Novaci din Novaci.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close