Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.11.1986

obiectiv

 

Munca intr-un domeniu de activitate de perspectiva, la un nivel corespunzator.Dobandirea de noi cunostinte si optima lor conjugare cu aptitudinile profesionale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, decontare transport, un program flexibil,posibilitatea de avansare, servicii medicale.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Controlul calitatii, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2007 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Trebuie sa mentionez aici ca initial am fost angajata la aceasta companie pentru a traduce variate documente din romana-engleza si engleza-romana (majoritatea, documente tehnice si manuale de utilizare pentru diferite componente si aparate), chiar daca aceasta responsabilitate a mea nu este mentionata in fisa postului
- Asigurarea aprovizionarii cu mijloace fixe si consumabile
- Centralizarea necesarului de mjloace fixe si consumabile
- Contactarea furnizorilor si negocierea conditiilor financiare favorabile firmei
- Respectarea bugetului alocat
- Organizarea activitatii de transport si receptie a materialelor
- Identificarea furnizorilor, analizarea si prezentarea administratorului oferte favorabile firmei
- Asigurarea fluxului de documente necesare perfectarii contractelor
- Urmarirea derularii contractelor cu furnizorii de servicii
- Administrarea sediului firmei
- Asigurarea bunei functionari a mijloacelor fixe de uz comun
- Asigurarea fluxului de documente justificative si arhivarea lor
- Asigurarea de asistenta administrativa pentru noi proiecte
- Analizarea pietei în functie de noile proiecte alocate de Directorul Administrativ
- Estimarea necesarului de activitati presupuse de fiecare proiect
- Propunerea de solutii de ordin administrativ
- Asigurarea obtinerii documentatiei si aprobarilor specifice
- Pastrarea documentelor justificative

02.03.2007 - 31.05.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor de la clienti, introducerea comenzilor in calculator (lucru in programul Mentor), solutionarea nemultumirilor clientilor, monitorizarea spoturilor publicitare pe posturile de televiziune, intocmirea de facturi pe produse vandute si rapoarte zilnice referitoare la totalul vanzarilor si costurile care implica publicitatea (televiziune, magazine, internet).

15.05.2006 - 26.02.2007

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Contactarea clientilor fideli si a celor potentiali pentru a le prezenta oferta companiei.
Atragerea noilor clienti prin propria putere de convingere.

studii

 

Activitati extracurriculare

Capacitatea de a invata repede,adaptabilitate in orice mediu, sociabilitate, comunicativitate, responsabilitate, creativitate.
Prin certificatul de competente profesionale am dobandit urmatoarele rezultate:intampinarea clientilor in agentie sau telefonic),comunicarea in mediul profesional, identificarea , colectarea informatiilor si consilierea clientului, realizarea vanzarii produselor turistice, urmarirea derularii sejururilor in urma vanzarii, asigurarea calitatii serviciilor turistice si protectiei consumatorilor,integrarea in cultura organizatiei si in viata profesionala.

Premii

2005-Certificat de competente profesionale,calificarea -tehnician in turism-

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close