Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.09.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2006

obiectiv

 

Assistant manager

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Petrol / Gaze, Banci

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- asigură interfata cu instituţiile judecătoreşti, precum şi cu persoanele din afara firmei;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice, interne si externe;
- redactarea corespondentei zilnice, procesarea si formatarea documentelor;
- asigură suport în depunerea documentelor la instanţă;
- raspunde la solicitari generale venite din partea clientilor si colaboratorilor;
- executarea de traduceri din limba engleză în limba română şi din limba română în limba engleză;
- supervizarea inregistrarii timpului si a facturilor avocatilor;
- administrarea si arhivarea documentelor;
- organizeaza contactele, întâlnirile şi călătoriile de afaceri (interne si externe);
- intocmeste formularele de cheltuieli;
- completarea contractelor de asistenta juridica, a imputernicilor avocatiale si a scrisorilor de angajament;
- verifică stadiul dosarelor în instanţă şi ţine evidenţa termenelor de judecată.

15.02.2010 - 17.12.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager cu contract de colaborare pe baza de proiect

Responsabilitati:

- acordă asistenţă in activităţile zilnice Directorului de Proiect căruia îi este direct subordonată, precum şi Şefului Serviciului Execuţie Proiecte;
- asigură suportul necesar ca translator/interpret în timpul şedinţelor; elaborează, revizuie şi distribuie minuta şedinţelor;
- organizează şedinţe, deplasări de afaceri atât în ţară, cât şi în străinătate;
- asigură legătura cu alte departamente;
- acordă suport în derularea activitătii de Management al Reclamaţiilor venite din partea contractanţilor, prin analizarea clauzelor contractuale, a corespondenţei dintre părţile implicate şi a Minutelor realizate în timpul şedinţelor cu contractorii.

Realizari:

Realizarea cu succes a sarcinilor primite in calitate de Assistent Manager pana in faza finala de punere in functiune a proiectului de investitii "Sistem amestec benzina in linie".

01.01.2007 - 31.01.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Sprijină personalul insărcinat cu execuţia proiectelor in activităţile zilnice (ex. Directorii de Proiect şi Şeful Serviciului Execuţie Proiecte);
- Asigură suportul necesar ca translator/interpret in timpul şedinţelor; elaborează şi distribuie minuta şedinţelor săptămanale de Project Management;
- Organizarea de şedinţe, deplasări de afaceri atat in tara, cat şi in străinătate;
- Asigură suport in diverse probleme: traduceri, legătura cu alte departamente;
- Asigură conformarea cu cerinţele Sistemului de Management Integrat (SMI): intocmirea Proceselor Verbale de Instruire de Protecţia Muncii şi PSI, in urma instruirii personalului serviciului; organizarea si păstrarea evidenţei documentaţiei relevante din punct de vedere SMI;
- Coordonarea activităţilor in SAP: creare referate de necesitate, rezervări de materiale şi recepţii de servicii şi materiale;
- Administrează autorizaţiile pentru deplasările de afaceri, concedii de odihna şi concedii medicale, pontajele, cererile de decontare şi păstrează evidenţa tuturor documentelor;
- intocmeşte listele de materiale necesare şi supervizează aprovizionarea acestora, precum şi buna funcţionare a echipamentelor IT;
- Asigură suport consultanţilor externi, la solicitare: transport, cazare, traduceri scrise şi interpretare din/in limba engleză in timpul şedinţelor.

Realizari:

Realizarea cu succes a sarcinilor primite in departamentul de Project Management.

10.08.2005 - 31.12.2006

Departament: traduceri

Titlu Job: translator / interpret

Responsabilitati:

Desfasurarea activitatii de translator/interpret la punctul de lucru al Rafinariei Arpechim - OMV Petrom SA, dupa cum urmeaza:
- traduceri tehnice sau generale scrise in/din limba engleză, la solicitare
- traducere/interpretare in timpul şedinţelor zilnice organizate in Biroul Directorului General;
- traducere/interpretare in timpul şedinţelor HSEQ, de Mentenanţă, de Producţie, de Project Management, etc.;
- traducere/interpretare in timpul prezentărilor realizate de diferiţi reprezentanţi ai firmelor străine de consultanţă, precum şi in timpul următoarelor cursuri desfăşurate in rafinărie:
- Operarea Instalaţiei HDV (organizat de firma Yokogawa Company)
- Curs DCS pentru operarea instalaţiei HDV
- Curs operare Fabrica Noua de Hidrogen (susţinut de firma Foster Wheeler)
- Curs DCS Experion PKS (organizat de firma Honeywell);
- traducere/interpretare in timpul auditurilor de siguranţă in instalaţiile din Rafinărie, precum in timpul prezentării Campaniei de Siguranţă Petrom - Safety Road Show;
- asigurat suport pentru o perioadă de patru luni, ca Assistant Manager pentru Directorul Departamentului Servicii Tehnice - reprezentant OMV;
- suplinirea, la solicitare, a Assistant-ului Manager pentru Directorul General - reprezentant OMV;
- colectarea documentelor relevante din punctul de vedere al Sistemului de Management al Proiectelor şi actualizarea acestui sistem din punct de vedere al documentelor de proiect existente (template-uri).

studii

 

Activitati extracurriculare

Competenţe şi abilităţi sociale: abilităţi de integrare intr-un mediu multicultural, onestitate şi integritate in relaţiile de business, dedicare, orientată către rezultat, receptivitate socială;

Competenţe şi aptitudini organizatorice: abilităţi de prioritizare şi organizare de sarcini multiple; bune abilităţi de gestionare a timpului; eficacitate şi acurateţe a sarcinilor indeplinite.

Premii

Cursuri efectuate in cadrul Petrom:
- 05-07.03.2007: Curs SAP - Modul MM (Managementul Materialelor)
- 12-13.03.2007: Curs Documentum As-built
- 19-20.07.2007: Curs MS Project 2003
- 03.07.2008: Curs SAP PS (Project System)
- 24-25.11.2008: Curs Managementul Timpului
- 08.03.2009: Curs SAP Workflow PS


Autorizaţie de Traducator/ Interpret pentru limba engleză, eliberată de Ministerul Justitiţiei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close