 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 13.03.1981
|
|
obiectiv | |
|
-Doresc ocuparea unui loc de munca din domeniile optate, pe o perioada nedeterminata de timp.
-Imi doresc ca viitorul loc munca sa ne aduca satisfactii profesionale reciproce, cu o ambianta placuta si constructiva la locul de munca.
-De asemenea , consider ca increderea in fortele proprii este un element obligatoriu si necesar pentru a comfirma la noul loc de munca, iar eu am incredere in mine datorita aptitudinilor dobandite in cei 15 ani de munca.
Salariu: nespecificat Beneficii: -un loc de munca serios,stabil,cu personal sociabil;
-ambianta placuta la locul de munca;
-personal profesionist de la care sa inveti lucruri utile la locul de munca. Tip job: Full time Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2018 - prezent Departament: medicina umana Titlu Job: secretara Responsabilitati: Desfasurarea activitatilor specifice de secretariat medical, programarea pacientilor, primirea pacientilor la receptie si incasarea contravalorii serviciilor medicale, eliberarea rezultatelor si trimiterea lor pe mail sau alte cai de comunicare, contabilitate primara, alte activitati cerute de managerii clinicii. |
|
01.01.2018 - 30.09.2018 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: - Activitati de secretariat
- Inregistrarea probelor de laborator
- Gestionarea activitatii clinice si administrative
|
|
01.03.2015 - 31.01.2018 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: Administrarea bazei de date a pacientilor
- Preluarea convorbirilor telefonice
- Programarea pacientilor
- Corespondenta
- Gestionarea postei electronice
- Relationare directa cu pacientii
- Activitati de secretariat |
|
01.03.2014 - 31.03.2015 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: - Administrarea bazei de date a pacientilor
- Preluarea convorbirilor telefonice
- Programarea pacientilor
- Corespondenta
- Gestionarea postei electronice
- Relationare directa cu pacientii |
|
01.02.2011 - 01.02.2012 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: functionar economic Responsabilitati: -contabilitate primara
-facturare
-secretariat
-relatia firmei cu diferite banci(depuneri de numerar,incasari,plati furnizori etc)
-largirea portofoliului de clienti ai firmei
-am contribuit prin munca si seriozitate alaturi de alti colegi ai mei la buna functionare a firmei ;in consecinta am adus beneficii firmei atat materiale (cresterea profitului) ,cat si de imagine(cresterea portofoliului de clienti).
RUSU MICHAEL-DIRECTOR GENERAL SC MIKESOL SRL(in prezent firma aflata in insolventa)
Am avut sansa de a fi angajata pe un post corespunzator studiilor finalizate(facultatea de Stiinte Economice) |
|
15.02.2006 - 01.10.2010 Departament: cercetare - dezvoltare Titlu Job: asistent cercetare Responsabilitati: - Organizare şi arhivare materiale de lucru
- Introducere chestionare în baze de date
- Aplicare chestionare in teren si telefonic, conform metodologiei studiilor
- Supervizarea activităţii de aplicare a chestionarelor de către operatorii de interviu
-etc. Realizari: -am contribuit prin munca si seriozitate alaturi de alti colegi ai mei la finalizarea mai multor contracte pe teme diferite(Studii sociale, studii de piaţă, sondaje de opinie);in consecinta am adus beneficii firmei atat materiale ,cat si de imagine(obtinerea altor contracte viitoare).Pozitia mea in firma nu mi-a permis accesul la date concrete incat sa va pot furniza cifre si procente exacte. |
|
15.02.2005 - 14.02.2006 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Asistent manager
- Organizarea agendei zilnice de lucru a superiorilor
- Preluare si distribuire corespondenţă
- Lărgirea portofoliului de clienţi ai firmei
- Contabilitate primară
Secretariat-telefoane,mail,fax,protocol etc. Realizari: Prin munca si seriozitate la locul de munca, am contribuit la buna functionare a acestei firme |
| studii | |
|
Facultati: 2019 - 2019 Masterat: Inspector/referent Resurse Umane la Profesional Academy din Cluj Napoca. Asigura indeplinirea activitatilor legate de evidenta si salarizarea personalului din cadrul organizatiei, in conformitate cu standardele firmei si legislatia europeana in vigoare.
Asigura procesul de selectie si planificarea interviurilor, precum si mentinerea bazei de date a candidatilor.
Alte activitati specifice HR.
2008 - 2011 Facultate: Licenta in Finante -Banci la Universitatea Bogdan Voda din Cluj Napoca.
2000 - 2003 Facultate: Licenta in Educatie Fizica si Sport la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Uman la Liceul Teoretic Pavel Dan din Campia Turzii.
Facultati in straiatate ------------------- Premii Hobby-uri
muzica,sport,plimbarile in aer liber impreuna cu familia imi dau o stare de bine,invatarea si instruirea continua in anumite domenii de activitate
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|