Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.02.1983

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-o companie unde sa pot evolua profesional si sa pot pune in practica experienta acumulata pana acum .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - 30.04.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

• Preluarea apelurilor telefonice si dicrectionarea acestora dupa caz
• Intampinarea si indrumarea vizitatorilor/clientilor
• Redactarea principalelor documente ale societatii (formulare speciale, notificari, contracte, decizii, adeverinte, adrese, note interne etc. )
• Utilizarea instrumentelor de lucru: computer, fax, copiator, scanner; - tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei
• Citirea si transmiterea e-mailurilor; - inregistrarea documentelor in registrul de intrare - iesire corespondenta; completarea si tinerea evidentei dosarelor salariatilor;
• Redactarea de documente pentru angajati - contracte de munca, decizii de incetarea a contractului indivitual de munca , lichidari la zi, adeverinte medicale
• Indosarierea si arhivarea documentelor oficiale ale societati
• Primirea si distribuirea corespondentei catre compartimentele corespunzatoare si expedierea acesteia
• Gestionarea relatiei cu firmele de curierat in vederea expedierii corespondentei
• Intocmirea necesarului periodic de consumabile
• Contabilitate de gestiune: Inregistrarea si operarea intr-un program dedicat de contabilitate a avizelor de insotire a marfii

01.07.2015 - 31.08.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client / operator call center

Responsabilitati:

- Raspunderea prompta si solutionarea cererile si intrebarile clientilor in scris (email, chat) si verbal (telefon)
- Gestionarea si solutionarea reclamatiile clientilor
- Oferirea de informatii clientilor despre diferite joburi
- Realizarea inregistrarilor clientilor in baza de date a companiei

01.03.2014 - 01.05.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Intocmirea necesarului de birotica pentru birou, realizarea bonurilor de decontare pentru diferite cheltuieli
• Realizarea pontajului pentru ziua in curs si pentru orele suplimentare din ziua anterioara ,introducerea pontajului in programul folosit de companie
• Preluarea cererilor de lichidare, cereri de invoire, cerei pentru concediu
• Intocmirea listelor pentru diferite bonusuri ale angajatilor; inmanarea fluturasilor de salariu angajatilor
• Intocmirea rapoartelor cu privire la promovarea angajatilor
• Intocmirea rapoartelor de incetare a contractelor pentru angajatii care absenteaza nemotivat
• Intocmirea lunar a situatiei de prezenta pentru urmarirea pozitiilor pe care se absenteaza
• Inregistrarea sistematic si cronologic a datelor privind stocurile
• Mentinerea evidentei stocurilor in programul Excel

01.07.2007 - 01.06.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Preluarea apelurilor telefonice
• Preluarea/Trimiterea corespondentei
• Scanarea si redactarea de documente
• Traducerea documentelor in si din engleza
• Inregistrarea candidatilor in baza de date a companiei noastre
• Contactarea candidatilor pentru propunerea anumitor locuri de munca si programarea acestora la interviu
• Programarea candidatilor pentru interviul de viza
• Rezervari bilete de avion pentru clientii companiei
• Contabilitate primara: Mentinerea evidentei registrului de intrari-iesiri, registru de casa
• Intocmirea pontajului
• Preluarea cererilor de lichidare, cereri de invoire, cerei pentru concediu
• Intocmirea listelor pentru diferite bonusuri ale angajatilor; inmanarea
• Deplasari la banca, firme colaboratoare, institutii de stat
• Calatorii in interesul companiei

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Sociologie la Universitatea din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio-Umane din Oradea. Calificarea / diploma obţinută - Diploma de Licenta
1998 - 2002 Liceu: Filologie la Colegiu National „Mihai Eminescu” Oradea, Romania din Oradea. Calificarea / diploma obţinută - Diploma de Bacalaureat

Premii

Certificari
Oct 2014 - Dec 2014: SC Informatica SA
Administrator de retele de comnunicare
Aug 2012 - Sep 2012: SC Public Euroconsulting SRL
Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close