Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.10.2003

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, care sa imi ofere posibilitatea de a-mi demonstra aptitudinile, de a invata lucruri noi si de a promova.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - 28.02.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date (date clienti)
- asistarea directorului general in probleme de comunicare si coordonare interna
- redactarea delegatiilor pentru dauna (la cererea clientilor)
- redactarea declaratiilor de iesire din tara, traducerea acestora in lb. engleza (la cererea clientilor)
- efectuarea minutelor in cadrul Comitetului de Arierate
- furnizare de informatii catre clienti privind diferite probleme (facturi, sold, inchideri de leasing etc.)

01.07.2007 - 30.03.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- traduceri zilnice a spot-urilor TV si radio, a machetelor print; traduceri lunare.
- asistarea managerului in orice probleme
- preluare si directionare apeluri telefonice;
- primire, directionare si gestionare corespondenta;
- tehnoredactarea de materiale;
- gestionare, centralizare si arhivare documente;
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator;
- furnizare de informatii si acordarea suportului in orice probleme;
- receptie clienti;

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Limbi Moderne Aplicate la Universitatea Bucureşti din Bucharest.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close