Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.03.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.06.2015

obiectiv

 

Ca obiective imi doresc sa lucrez intr-um mediu de lucru motivant, in care imi pot pune in practica cunostintele contabile si financiare acumulate de-a lungul anilor. Dezvoltarea cunostintelor actuale

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Tichete de masa, bonusuri, traininguri,asigurare de viata

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Altele, ONG / Voluntariat, Saloane / Clinici frumusete, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 03.08.2015

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Evidenta actelor contabile și pregatirea lor în vederea trimiterii la firma de contabilitate, evidenta soldului de furnizori , evidenta soldului de clienti, inregistrarea extraselor bancare, inregistrarea incasarilor si platilor in registrul de casa, emitere facturi, avize, centralizare acturi, inregistrarea comenzilor primite de la clienti in programul WINMENTOR, pregatirea comenzilor pentru curier ( AWB), inregistrarea evidentei productiei zilnice, alte activitati specifice de secretariat si contabilitate.

01.05.2017 - 30.04.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmire facturi,intocmire chitante , devize de lucrari, evidenta contractelor de prestari servicii, evidenta pontajelor, pregatirea actelor pentru firma de contabilitate, nir-uri, evidenta comenzilor de la clienti, urmarirea livrarilor, legatura cu diverse institutii , legatura cu persoana care intocmeste fisele de protectie a muncii, corespondenta de intrare-iesire, diferite activitati contabile, alte activitati specifice firmei.

01.03.2016 - 30.04.2017

Departament: productie

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Intocmirea corecta a devizelor de lucrari, facturilor, avizelor de insotire a marfii, oferte de pret catre clienti, fise de inchiriere, evidenta contractelor de inchiriere si si a contractelor de vanzare- cumparare, evidenta reviziilor la utilaje, evidenta corespondentei, fluxul de acte necesare societatii.

01.11.2009 - 30.11.2011

Departament: banci

Titlu Job: vanzari directe

Responsabilitati:

- identificarea clientilor noi
- identificarea corecta si precisa a nevoilor clientilor
- intretinerea relatiilor cu clientii existenti
- consilierea corecta pe probleme de economisire si creditare in domeniul locativ, a noilor clienti sau a clientilor deja existenti.
Ghibu Dana - director vanzari
In functie de obiectivele realizate - bonusuri, telefon excursii

01.08.2002 - 31.01.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil - sef salarizare

Responsabilitati:

-verificarea intocmiriii corecte a pontajelor prin programul de pontaj
-evidenta si operarea in calculator a contractelor de munca, decizii de salarii, incetari salariale ,
-evidenta, verificarea calculul si inregistrarea concediilor de odihna, concediilor de boala, orelor suplimentare, orelor de noapte, bonusuri si alte elemente privind salariile
-intocmirea si depunerea declaratiilor privind salariile
-calculul si virarea pe card a salariilor angajatiilor
-intocmirea notelor contabile si inregistrarea lor in programul de contabilitate SAP
-comunicarea cu banca in vederea intocmirii cererilor de card
-comunicarea cu firma de asigurari privind noii si verchi angajati
-inregistrarea registrului de casa si banca in programul de contabilitate SAP
-elaborarea rapoartelor si situatiilor specifice de activitate
- instruirea noilor angajatii prin instructaj specific privind modul de plata al
-salariului si elementele salariale ce apar pe documentul de plata al salariului
(*Intre Ianuarie 2005 si Ianuarie 2009 concediu de cresterea copiilor)

*am condus o echipa de 4 oameni in departamentul de salarizare,
* am propus diverse rapoarte salariale pentru o mai usoara urmarire a situatiei salariale
* am dezvoltat programul de salarii conform cerilntelor fabricii
Carmen Marica - director financiar in companie
Bonuri de masa , asigurare medicala,asigurare de viata, bonusuri functie de erformanta

01.11.2000 - 01.02.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- coordonarea de preluare si initierea apelurilor telefonice de la furnizori si clienti,
- editarea corespondentei si a mail –urilor pentru companie ,
- intocmirea documentelor pentru platile si incasarile bancare si cash,
- inregistrare in contabilitate a platilor si incasarilor conform extraselor bancare si a platilor si incasarilor efectuate prin registrul de casa,
- emiterea facturilor si contabilizarea lor de la clienti si furnizori
- verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor
primare,
- verificarea pontajelor si intocmirea situatiei de plata a salariatiilor firmei,
- intocmirea contractelor de munca, decizii, incetari de activitate,
- virarea salariilor pe card ,a angajatiilor, prin programul de calculator al bancii
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele
- elaborarea rapoartelor si situatiilor specifice de activitate
- comunicarea cu institutiile si autoritatile statului

10.12.1996 - 01.02.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil - secretariat

Responsabilitati:

coordonarea de preluare si initierea apelurilor telefonice de la furnizori si clienti
- editarea corespondentei si a mailu –rilor pentru companie ,
- intocmirea documentelor pentru platile si incasarile bancare si cash,
- inregistrare in contabilitate a platilor si incasarilor conform extraselor bancare si a platilor si incasarilor efectuate prin registrul de casa,
- verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor
primare,
- verificarea pontajelor si intocmirea situatiei de plata a salariatiilor firmei,
- virarea salariilor pe card ,a angajatiilor, prin programul de calculator al bancii
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele
- elaborarea rapoartelor si situatiilor specifice de activitate
- comunicarea cu institutiile si autoritatile statului

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Tehnician maseor la Reflexo Vital din Brasov. Diploma tehnician maseor
2000 - 2005 Facultate: Finante Contabilitate la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2000 - 2005 Facultate: Finante Contabilitate la Universitatea Spiru Haret . Sectia Finante - Contabilitate din Bucuresti.
1995 - 1997 Colegiu / Studii postliceale: Finante - Contabilitate la LICEUL ECONOMIC din Bucuresti. Diploma de contabil

Premii

Calificari
May 2015: Diploma Tehnician Maseor

Hobby-uri
Citit, Fotografie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close