Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2011

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor si a experientei acumulate şi oportunităţi de dezvoltare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: crestere si dezvoltare profesionala

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - 30.04.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

• Coordonarea salilor de intalniri in functie de agenda managerilor;
• Primirea vizitatorilor si asigurarea activitatilor de protocol;
• Mentinerea relatiei cu diversi furnizori pentru buna desfasurare a activitatii companiei;

• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, a faxurilor si a corespondentei;
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;

• Organizarea si arhivarea documentelor;

• Intocmirea necesarului de produse de birotica-papetarie etc.

01.08.2008 - 30.04.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Organizarea agendei de lucru a managerilor companiei;

• Intocmirea diverselor rapoarte si situatii;

• Mentinerea relatiei cu diversi parteneri pentru buna desfasurare a activitatii companiei;

• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, a faxurilor si a corespondentei;
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;

• Redactarea corespondentei si a altor documente necesare;
• 
Organizarea si arhivarea diverselor documente;

• Asigurarea activitatilor de protocol;

• Aprovizionarea cu materialele necesare bunei desfasurari a activitatii companiei (produse de birotica-papetarie etc.).
• Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hotel, bilete de avion, etc);

01.04.2006 - 30.09.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activitati administrative si de secretariat.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Psihologie la Universitatea "Andrei Saguna" din Constanta.
2002 - 2004 Colegiu / Studii postliceale: Asistent de igiena si sanatate publica la Scoala Postliceala "Hypocrate" din Constanta.

Premii

Certificari
Apr 2013 - Jun 2013: Institutul Cervantes
Curs Limba Spaniola
Sep 2011 - Dec 2011: British Council
Business English
Traininguri
Sep 2011 - Mar 2012: Managementul resurselor umane - Exec Edu

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close