Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.03.1975

obiectiv

 

Vreau sa ma dezvolt profesional intr-o companie unde pot lucra in echipa si contribui alaturi de colegii mei la indeplinirea obiectivelor periodice

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- activitati specifice de secretariat: operare calculator, efectuarea lucrarilor de tehnoredactare solicitate; receptionarea, inregistrarea si distribuirea comunicarilor de orice natura (e-mail, fax, telefon, poşta);
- contabilitate primara: registru de casa, emitere de facturi fiscale, verificarea facturilor cu extrasele de cont; situatia furnizorilor si a clientilor;
- internet banking;
- intocmire pontaj lunar, calcul diurne si deconturi;
- evidenta miscarii de personal: intocmire contracte individuale de munca, acte aditionale si decizii de incetare ale acestora;
-evidenta contractelor de furnizori si clienti, precum si evidenta incasarilor si a platilor.
- intocmirea si depunerea documentatiilor necesare pentru obtinerea diverselor certificate fiscale sau constatatoare in functie de nevoile societatii cat si reprezentarea societatii in relatii cu diverse institutii ale statului roman dupa necesitati conform solicitarilor societatii

01.02.2005 - 28.02.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar

Responsabilitati:

• colaborare eficienta cu ITM: responsabila cu intocmirea documentatiei specifice activitatii de resurse umane şi evidenţa miscarii de personal angajat in societate; intocmire contracte individuale de munca, acte aditionale si decizii de incetare ale contractelor de munca; completarea şi transmiterea REVISAL-ului.
• intocmire pontaj lunar, calcul si repartizare tichete de masa;
• activitati specifice de secretariat: operare calculator, efectuarea lucrarilor de tehnoredactare solicitate; receptionarea, inregistrarea si distribuirea comunicarilor de orice natura (e-mail, fax, telefon, poşta);
• administrarea si gestionarea documentelor, a contractelor de furnizori si clienti;
• administrarea necesarului de protocol si consumabile pentru echipamentele din dotare (fax, xerox);
• contabilitate primara: evidenta registrului de casa, efectuarea operatiunilor de casa; emitere de bonuri fiscale; colaborare eficienta cu banca; intocmire facturi fiscale.
• actualizarea bazei de date a societatii.
• pregatirea, organizarea si realizarea diferitelor evenimente, sedinte, prezentari, cursuri;
• asigurarea protocolului;
Ionita Cristian-director tehnic (0722.571.836)

01.07.2001 - 01.02.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-activitati specifice de secretariat: operare calculator, tehnoredactare, preluarea si transmiterea documentelor prin fax sau e-mail şi evidenţa acestora in registrul de intrări-ieşiri;
-stabilirea agendei zilnice;
-evidenta comenzilor catre partenerii externi.
-intocmire pontaj lunar şi calcul ore lucrate, calcul tichete de masa

studii

 

Facultati:

1998 - 2001 Facultate: Colegiul Universitar Tehnic şi de Administraţie, Specializarea Biroticã la Universitatea Petrol şi Gaze din Ploieşti, Facultatea de Litere şi Ştiinţe din Ploiesti. Atestat profesional Funcţionar Superior
1989 - 1994 Liceu / Școală profesională: Finante-contabilitate la Grup Şcolar Economic Administrativ Ploieşti din Ploiesti. Atestat profesional Contabil statistician

Premii

Certificari
Jun 2010 - Jun 2010: Curs inspector resurse umane-cod COR 342304

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close