Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.08.1980

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Arad

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara : facturi de intrare de la furnizori, facturi de cheltuieli, incasari si plati , deconturi de cheltuieli, etc.
- Emiterea, inregistrarea si indosarierea facturilor si contractelor semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise

- Inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.

- Efectuarea platillor-/taxelor catre stat prin sistemul homebanking.

Tinerea la zi a evidentelor pe clienti si urmarirea efectuarii incasarilor la scadenta.
- Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.

-Realizare diverse situatii in excel
-Pontajul zilnic

Pregatire contracte de proiectare /servicii /acte aditionale, pe baza documentelor, pregatirea documentatiei in vederea Certificatului de Urbanism, documentatie in vederea obtinerii autorizatiilor diverse(demolare,construire), obtinere a planurilor de situatie, completare documentatie aferenta Inspectoratului in Constructii, documentatii pentru obtinere diverse avize necesare demolari/construirii(aviz de la Agenţia pentru Protecţia Mediului Arad,RCS-RDS,ENEL,E-ON,etc)

01.05.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Organizarea si efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate in programul IFS a facturilor de furnizori, interni si externi, pe baza documentelor justificative, conform legislatiei in vigoare;
Activitate financiar-contabilă evidenţă furnizori de bunuri şi servici, tranzacţii aferente achiziţiilor de bunuri şi servicii.
Asigurarea de alocare corecta pe centre de cost;
Confirmarile de sold pentru conturile de furnizori.
Evidenta contractelor cu furnizorii de bunuri sI servicii.
Pregatirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de superiori.

01.12.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: secretara / asistent manager

Responsabilitati:

Contabilitate primara
- emiterea de facturi,chitante,comenzi .
- inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor de la furnizori si clienti,
- emiterea bonurilor fiscale de la casele de marcat
-evidenta incasarilor si a platilor (casa, banca , trezoreria) precum si inregistrarea acestora in contabilitate,
- efectuarea de plati prin sistemul homebanking
- pregatire contracte de proiectare /servicii /acte aditionale, pe baza documentelor
-documentatie de urbanism, documentatie in vederea obtinerii autorizatiilor diverse(demolare,construire), obtinere a planurilor de situatie, completare documentatie aferenta Inspectoratului in Constructii
-indosarierea documentelor, relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata),
-realizare diverse situatii in excel
-pontajul zilnic
- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul firmei;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
- primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
- asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
- primirea si transmiterea notelor telefonice;
- tehnoredactare de documente.
- realizarea colectarii si transcrierii corespondentei, proceselor verbale si rapoartelor, la calculator;

01.01.2006 - 28.02.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate primara,contabilitate generala(partial)
Casierie,incasari,plati,deconturi cheltuieli si deconturi delegatii,evidenta registrului
de casa si introducerea in programul contabil.
Inregistrarea in programul contabil a extraselor de cont de la banca,facturi cumparari,vanzari,evidenta clienti-furnizori.
Intocmire facturi,realizare diverse situatii in programul Excel

01.10.2002 - 31.01.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.
Preluarea apelurilor telefonice si transmiterea legaturii lor la departamentele corespunzatoare
- Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers.
- Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza.
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice,transmitere faxuri,impartirea faxurilor primite departamentelor corespunzatoare

01.09.1999 - 31.01.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni
▪Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont
▪Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa
▪Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor
▪Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni
▪Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe)

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la UNIVERSITATEA AUREL VLAICU ARAD-CONTABILITATE SI INFORMTICA DE GESTIUNE, ARAD din ARAD. In cadrul sectiei de "Contabilitate si informatica de gestiune" am studiat discipline ca: audit financiar contabil, contabilitate financiara, contabilitate de gestiune, control financiar, analiza si proiectarea sistemelor informatice, analiza economico-financiara, teoria si practica situatiilor financiare,baze de date, expertiza contabila, etc

Premii

Certificari
May 2003 - Jul 2003: English Course International Forum Language Center Timisoara English Course at Level A2
English Course
International Forum Language Center Timisoara
Can comunicate at a basic level and deal with situations necessary to survive in an English-speaking environment,travel,acomodation,shopping,socialising

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,incepator,mediu)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close