Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.05.1981

obiectiv

 

Obiectivul meu este sa transform cunostintele acumulate in performante.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Carte de munca,lucrul in cadrul unui mediu dinamic,oportunitati de dezvoltare a carierei,pachet salarial motivant,tichete de masa.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2007 - 01.10.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea,transmiterea apelurilor telefonice, a mesajelor fax sau e-mail;
- centralizare, arhivare documente;
- evidenta documentelor intrate si iesite (sub orice forma) din firma;
- operarea echipamentelor specifice: fax,copiator,scanner etc;
- scanarea diferitelor acte;
- redactarea de contracte,cereri,instiintari,adeverinte,tabele nominale, si alte documente;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora unde trebuie;
-primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea protocolului;
-pastrarea stampilelor;
-primire, distribuire si inregistrare corespondenta;
-indosariere documente

01.08.2006 - 01.05.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-contactarea firmelor pentru potentiali clienti,derularea contractelor;
-preluarea apelurilor telefonice;
-primire, distribuire si inregistrare corespondenta;
-pregatirea mapelor de prezentare pentru intalnirile de afaceri;
-indosariere documente ;
-redactare corespondenta (fax, e-mail)
-scanarea diferitelor acte, printarea documentelor;
-abilitati de utilizare a datelor de pe internet in vederea obtinerii de date;
-intocmire baze de date si actualizarea bazei de date in programul Excel;
-respectarea confidentialitatii datelor,informatiilor si a documentelor ce sunt transmise de angajator;
-utilizarea aparaturii de birotica (PC,telefon,fax,imprimanta,scanner).

studii

 

Facultati:

2001 - 2004 Facultate: Organizarea si Economia Constructiilor (O.E.C.) la Universitatea Tehnica de Constructii din Bucuresti din Bucuresti. Spiritul de echipa: dobandit inca din facultate, cand am participat la activitatile propuse de proiectele practice derulate în cadrul facultatii ,flexibilitate, optimism.

Premii

Certificari
Oct 2011 - Oct 2011: curs de Contabilitate Primara
Hobby-uri
calculatorul,internet,muzica,prelucrare de fotografii,administrare pagina web.,Alte competente: Seriozitate,atentie,perseverenta,confidentialitate,optimism,loialitate



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close