Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.02.1989

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei profesionale in cadrul unei companii dinamice si moderne. Imi doresc ca pe viitor sa reusesc sa ma dezvolt profesional prin asumarea unui rol activ in cadrul unei companii pentru a oferi solutii optime si eficiente proiectelor in derulare, prin identificarea completa a cerintelor de business.

Salariu: 600,00 USD / luna

Beneficii: carte de munca

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Educatie / Training / Arte, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: secretar economic

Responsabilitati:

- Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de
gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri
de consum;
- Emitere facturi catre clienti;
- Inregistrarea facturilor externe in programul contabil SmartBill;
- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil;
- Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de Gestiune;
- Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii;
- Inregistrarea extraselor bancare si a desfasuratoarelor de plata de la curieri;
- Mentinerea la zi a jurnalelor de vanzari si cumparari, intocmirea deconturilor de
cheltuieli;
- Relatia cu Vama Otopeni si intocmirea documentelor necesare in vederea primirii
liberului de vama pentru importurile realizate (traducere factura, plati taxe vamale).


01.10.2019 - 31.01.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Atributii: facturare marfa catre client; efectuarea platilor; introducere facturi de la furnizor in programul de gestiune; operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor; introducere avize de expeditie; verificarea si arhivarea lunara a facturilor.

01.11.2018 - 30.09.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent financiar

Responsabilitati:

• Coordonare activitate administrativa (organizare birou, program zilnic, programari intalniri, protocol);
• Gestiune, inventar si aprovizionare cu materiale consumabile (birotica, curatenie, protocol);
• Administrare si mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii de contabilitate, de utilitati, de mentenanta programe PC si de echipamente office;
• Coordonare flux documente (inregistrare intrari/iesiri corespondenta);
• Servcii de tehnoredactare documente (documentatii specifice, contracte, anexe, fise de comanda – formulare electronice prestabilite);
• Corespondenta online (clienti, furnizori) si offline (documente de transport in programele furnizorilor de servicii de transport, borderouri zilnice de expeditie);
• Evidenta comenzilor zilnice: intrare, iesire, urmarire livrare, inclusiv solutionarea disfunctionalitatilor aparute in livrare;
• Relatia cu clientii – corespondente standard online si interactionare la sediul firmei.
Contabilitate primara – electronica, in programul firmei:
• Emitere facturi, avize, bonuri fiscale, dispozitii;
• Incasare numerar, card si evidenta electronica zilnica a registrului de casa;
• Introducere facturi furnizori interni, avize, extrase de cont;
• Arhivare si organizare documente contabilitate si colaborare cu firma de contabilitate (inchidere de luna, rapoarte, suport tehnic).


01.03.2018 - 30.11.2018

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: operator intoducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Contributii si responsabilitati:

Evidenta si actualizare: situatie mijloace fixe si obiecte de inventar cu intocmire procese verbale de predare - primire; parc auto, urmarire polite RCA si Casco, ITP, etc; abonamete de telefonie pentru utilizatori, contracte furnizori si clienti prin scanare si arhivare, acte aditionale, prelungire, incheiere.
Administrare platforma OMV, editare carduri, suplimentari carduri, raportare consum flota
Centralizare si verificare deconturi
Inregistrare in registru Intrari-Iesiri a documentelor, comenzi Fan Courier, intocmire AWB-uri
Achizitii consumabile/protocol; etc.

01.05.2016 - 31.03.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• administrarea documentatiei;
• corespondenta cu partenerii;
• raportarea la cerere catre clienti;
• aplicarea flux-ului de achizitii (conform procedurii interne);
• organizare interna (protocol);
• actualizarea si arhivarea registrelor (intrari – iesiri/prezenta condica/contracte);
• comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea sarcinilor;
• gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului
• adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine
• raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere

01.02.2012 - 31.05.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: helpdesk officer

Responsabilitati:

Atributiile si responsabiliatatile pe care le efectuez zilnic sunt: realizarea analizelor referitoare la activitatile de service si raportarea informatiilor conform procedurii, adica actualizez saptamanal parcul de ATM-uri, trimit zilnic rapoartele de service catre clienti si catre seful departamentului, conform procedurilor; intocmesc documentatia tehnica specifica activitati de helpdesk si respect obligatia de a ramane logat in aplicatia de agent conform programului si de a raspunde la toate apelurile telefonice/pe mobil; s.a;.

01.08.2010 - 29.02.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: consilier bancassurance

Responsabilitati:

- cunoasterea foarte buna a procedurilor si normelor interene ale companiei;
- participarea la cursurile de instruire ale companiei;
- colaborarea cu directia vanzari: gestionarea portofoliului de clieni care au asigurare de viata vanduta prin reteaua bancassurance; tinerea evidetei proceselor verbale de predare-primire a tuturor documentelor necesare in desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare; contactarea clientiilor din portofoliul agentiti in vederea incasarii ratelor scadente, a recuperarii ratelor restante, a promovarii metodelor de plata non-cash si a consilierii clientului, daca este cazu; anuntarea modificarilor datelor de identificare ale clientilor ca urmarea a solicitarii acestora, inclusiv transmiterea acestor solicitari catre departamentul Customer Care; mentinerea legaturii permanente cu departamentul Customer Care si departamentul Gestiune Portofoliu clienti; verificarea existentei tuturor documentelor necesare dosarului de rascumparare/reziliere inainte de expediere, conform procedurilor in vigoare; tinerea evidentei contractelor rascumparate, reziliate, reduse, a daunelor; verificarea corectitudinii datelor si existenta tuturor documentelor necesare, pentru incheierea contractelor de mandat ale agentilor cu Capitol si expedierea acestora catre sediul central; verificarea si expedierea cererilor pentru produse bancare si pensii, rezolvarea rapoartelor de eroare si treimiterea completarilor necesare in cel mai scurt timp; solicitarea din centrala a necesarului de formulare utilizate in activitatea de vanzare a asigurarilor bancassurance si a produselor bancare si de pensii; oferirea informatiilor potentialilor clienti, clientiilor existenti sau consilierilor bancari privind produsele bancassurance; oferirea suportului necesar consilierilor din banca in ceea ce priveste ofertarea de produse bancassurance si a incheierii corecte si complete a cererilor de asigurare in conformitate cu normele CSA.

10.01.2010 - 15.05.2010

Departament: juridic

Titlu Job: consilier de probatiune - voluntariat

02.04.2009 - 31.08.2009

Departament: marketing

Titlu Job: promoter

01.06.2008 - 30.11.2009

Departament: juridic

Titlu Job: secretara

25.07.2007 - 30.09.2007

Departament: marketing

Titlu Job: promoter

studii

 

Facultati:

2007 - 2013 Facultate: Asistenta Sociala la Universitatea din Bucuresti - Faculatea de sociologie si asistenta sociala din Bucuresti.
2010 - 2012 Masterat: sociologie la Universitatea din Bucuresti - Faculatea de sociologie si asistenta sociala din Bucuresti.

Premii

Calificari
Nov 2017: permis de conducere categoria B

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close