Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.05.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.10.2014

obiectiv

 

Îmi doresc să ocup un post cu multe provocări și oportunități.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar economic adr

Responsabilitati:

- să gestioneze registrul de comenzi si certificate colaborând în această activitate cu inspectorii ADR;
- să analizeze şi să verifice conţinutul şi corectitudinea completării datelor din documentele primite în vederea alocării unui număr de înregistrare şi să comunice eventualele observaţii necesare;
- să prezinte spre semnare persoanelor abilitate, atunci când este cazul, documentele componente ale lucrărilor finite;
- să urmărească existenţa şi aplicarea tarifului pentru lucrările prestate şi să menţină comunicarea pe probleme financiare cu clienţii;
- să transmită pe fax sau pe e-mail documentele solicitate de client, dacă este cazul şi dacă acest lucru a fost stabilit cu clientul;
- să răspundă de păstrarea în ordine, de multiplicarea şi de arhivarea lucrărilor finite şi a înregistrărilor generate în timpul activităţii curente;
- să utilizeze în mod responsabil însemnele organismului de certificare şi inspecţie numai pe documentele specifice, imprimate tipizate, antete, mărci etc.;
- să ţină evidenţa nominală şi valorică a lucrărilor facturate;
- să informeze Şeful Compartimentului la depistarea oricărei neconformităţi sau probleme apărute, pentru ca acesta să dispună măsurile necesare.
- respectă cerințele aplicabile, SMC și SMM, conform documentelor care i-au fost distribuite și instruirilor efectuate;
- propune soluții pentru îmbunătățirea activității.


CUNOȘTINȚE / COMPETENȚE:
- tehnice: Operare calculator (Word, Excel, Power Point)
- organizatorice: M.C, R.O.F, R.I, planificare si organizare
- specifice:Legi, norme, reglementari specifice activitatii ADR:
SR EN ISO/CEI 17065, SR EN ISO 17020

01.08.2012 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial / casier

01.08.2008 - 31.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial / casier

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Management Financiar-Contabil ; Specializare: Contabilitate si Informatica de Gestiune (CIG) la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Licentiat

Premii

Calificari
Jan 2012: Alimentatie publica

Jun 2011: Economist



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close