Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.10.1964

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.08.1999

obiectiv

 

- Adaptare rapidă la mediul de lucru - Spirit de echipă - Capacitate analitică - Comunicativă

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: Integrarea intr-un colectiv din care sa pot invata lucruri noi si satisfactii materiale.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Farmacie, Publicitate, Turism / Hotel staff, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

• Administrarea si înregistrarea documentelor ;
• Primirea si distribuirea corespondenței ;
• Intâmpinarea musafirilor ;
• Preluarea apelurilor si direcționarea lor ;
• Asigurarea protocolului in cadrul întâlnirilor ;
• Gestionarea si repartizarea salilor de întâlniri ;

01.06.2008 - 30.04.2012

Departament: altele

Titlu Job: specialist Înregistrări

Responsabilitati:

• Pregătirea, verificarea, corelarea și depunerea la termen a documentației pentru înregistrarea dosarelor farmaceutice la Agențiile de Medicamente din Republica Moldova , Malta și unele țări asiatice ; Pregătirea, verificarea, și depunerea la termen a documentației pentru suplimente nutritive la Agențiile de Medicamente din Republica Moldova , Malta și unele țări asiatice ;
• Administrarea și gestionarea Autorizatiilor de punere pe piata a produselor farmaceutice autorizate în România, în țarile UE și non-UE;
• Administrarea și gestionarea Notificarilor pentru suplimente alimentare și dispozitive medicale în România, în țarile UE și non-UE ;
• Administrarea, gestionarea si actualizarea bazei de date a Departamentului Inregistrari ;
• Informarea departamentelor din cadrul companiei cu privire la modificarile survenite la Autorizațiile de Punere pe Piață și furnizarea fiecărui departament a documentelor în cauză;

01.05.2007 - 30.06.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

• Administrarea si înregistrarea documentelor;
• Primirea si distribuirea corespondenței;
• Primirea și distribuirea fax-urilor primite;
• Transmiterea fax-urilor;
• Intâmpinarea musafirilor;
• Preluarea apelurilor si directionarea lor;
• Asigurarea protocolului in cadrul intâlnirilor ;

01.03.2005 - 31.05.2007

Departament: altele

Titlu Job: referent de specialitate inregistrari

Responsabilitati:

• Traducerea din limba română in limba engleza a dosarelor farmaceutice;
• Pregătirea și verificarea dosarelor de actualizare în vederea depunerii la Agenția Națională a Medicamentului pentru produsele companiei Labormed Pharma ;
• Administrarea și gestionarea Autorizatiilor de punere pe piata a produselor farmaceutice autorizate în România, în țarile UE și non-UE;

01.09.2001 - 31.03.2005

Departament: altele

Titlu Job: secretara/ gestionara

Responsabilitati:

• Administrarea si inregistrarea documentelor;
• Primirea si distribuirea corespondentei;
• Intampinarea musafirilor;
• Preluarea apelurilor si directionarea lor;
• Asigurarea protocolului in cadrul intâlnirilor ;
• Menținerea legăturii dintre personalul companiei si directorul adjunct
• Primirea , recepționarea și verificarea cantitativă și calitativă a mărfurilor sosite de la furnizori;
• Întocmirea fișelor de magazie, a bonurilor de consum și eliberarea produselor către departamentele LPH

01.11.1986 - 31.08.1998

Departament: productie

Titlu Job: planificator

Responsabilitati:

• Organizarea activității de planificare si programare a producției
• Elaborarea normelor de timp și calcularea fondului de salarii
• Întocmirea , verificarea și inregistrarea fișelor de pontaj
• Întocmirea bonurilor de consum și a comenzilor de materiale
• Pastrarea evidentei materialelor inregistrate
• Elaborarea tematicii de protecția muncii și întocmirea fișelor de protecția muncii
• Realizarea legăturilor dintre Secția de Producție și conducere.

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Facultatea de Comunicare și Relații Publice la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București.
1992 - 1997 Facultate: Relații Economice Internaționale la Universitatea de Științe și Arte Gheorghe Cristea din București. Examen de licența la Academia de Studii Economice București , specializarea Economist.
1979 - 1983 Liceu / Școală profesională: Matematică - Fizică la Liceul de Matematică Fizică Matei Basarab din București.

Premii

Calificari
Jun 2008: Documentele Sistemului Calității

May 1999: Inspector Resurse Umane

May 1998: Contabilitate asistată pe calculator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close