 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 31.10.1964 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.08.1999
|
|
obiectiv | |
|
- Adaptare rapidă la mediul de lucru
- Spirit de echipă
- Capacitate analitică
- Comunicativă
Salariu: 3.500,00 USD / luna Beneficii: Integrarea intr-un colectiv din care sa pot invata lucruri noi si satisfactii materiale. Tip job: Full time Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Farmacie, Publicitate, Turism / Hotel staff, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2012 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: secretar administrativ Responsabilitati: • Administrarea si înregistrarea documentelor ;
• Primirea si distribuirea corespondenței ;
• Intâmpinarea musafirilor ;
• Preluarea apelurilor si direcționarea lor ;
• Asigurarea protocolului in cadrul întâlnirilor ;
• Gestionarea si repartizarea salilor de întâlniri ; |
|
01.06.2008 - 30.04.2012 Departament: altele Titlu Job: specialist Înregistrări Responsabilitati: • Pregătirea, verificarea, corelarea și depunerea la termen a documentației pentru înregistrarea dosarelor farmaceutice la Agențiile de Medicamente din Republica Moldova , Malta și unele țări asiatice ; Pregătirea, verificarea, și depunerea la termen a documentației pentru suplimente nutritive la Agențiile de Medicamente din Republica Moldova , Malta și unele țări asiatice ;
• Administrarea și gestionarea Autorizatiilor de punere pe piata a produselor farmaceutice autorizate în România, în țarile UE și non-UE;
• Administrarea și gestionarea Notificarilor pentru suplimente alimentare și dispozitive medicale în România, în țarile UE și non-UE ;
• Administrarea, gestionarea si actualizarea bazei de date a Departamentului Inregistrari ;
• Informarea departamentelor din cadrul companiei cu privire la modificarile survenite la Autorizațiile de Punere pe Piață și furnizarea fiecărui departament a documentelor în cauză; |
|
01.05.2007 - 30.06.2008 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: secretar administrativ Responsabilitati: • Administrarea si înregistrarea documentelor;
• Primirea si distribuirea corespondenței;
• Primirea și distribuirea fax-urilor primite;
• Transmiterea fax-urilor;
• Intâmpinarea musafirilor;
• Preluarea apelurilor si directionarea lor;
• Asigurarea protocolului in cadrul intâlnirilor ; |
|
01.03.2005 - 31.05.2007 Departament: altele Titlu Job: referent de specialitate inregistrari Responsabilitati: • Traducerea din limba română in limba engleza a dosarelor farmaceutice;
• Pregătirea și verificarea dosarelor de actualizare în vederea depunerii la Agenția Națională a Medicamentului pentru produsele companiei Labormed Pharma ;
• Administrarea și gestionarea Autorizatiilor de punere pe piata a produselor farmaceutice autorizate în România, în țarile UE și non-UE; |
|
01.09.2001 - 31.03.2005 Departament: altele Titlu Job: secretara/ gestionara Responsabilitati: • Administrarea si inregistrarea documentelor;
• Primirea si distribuirea corespondentei;
• Intampinarea musafirilor;
• Preluarea apelurilor si directionarea lor;
• Asigurarea protocolului in cadrul intâlnirilor ;
• Menținerea legăturii dintre personalul companiei si directorul adjunct
• Primirea , recepționarea și verificarea cantitativă și calitativă a mărfurilor sosite de la furnizori;
• Întocmirea fișelor de magazie, a bonurilor de consum și eliberarea produselor către departamentele LPH |
|
01.11.1986 - 31.08.1998 Departament: productie Titlu Job: planificator Responsabilitati: • Organizarea activității de planificare si programare a producției
• Elaborarea normelor de timp și calcularea fondului de salarii
• Întocmirea , verificarea și inregistrarea fișelor de pontaj
• Întocmirea bonurilor de consum și a comenzilor de materiale
• Pastrarea evidentei materialelor inregistrate
• Elaborarea tematicii de protecția muncii și întocmirea fișelor de protecția muncii
• Realizarea legăturilor dintre Secția de Producție și conducere. |
| studii | |
|
Facultati: 2003 - 2005 Masterat: Facultatea de Comunicare și Relații Publice la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București.
1992 - 1997 Facultate: Relații Economice Internaționale la Universitatea de Științe și Arte Gheorghe Cristea din București. Examen de licența la Academia de Studii Economice București , specializarea Economist.
1979 - 1983 Liceu / Școală profesională: Matematică - Fizică la Liceul de Matematică Fizică Matei Basarab din București.
Premii Calificari
Jun 2008: Documentele Sistemului Calității
May 1999: Inspector Resurse Umane
May 1998: Contabilitate asistată pe calculator
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,avansat) franceză(mediu,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|