Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.09.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.01.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu este să dezvolt relații comerciale cu noi parteneri de afaceri din Estul si Sud Estul Europei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - personal de conducere bine pregatit - seriozitate

Tip job: Part time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, IT Software, Service / Reparatii, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar în cadrul comisiei economice

Responsabilitati:

Legea nr. 393 din 2004

privind Statutul alesilor locali

01.06.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier local

Responsabilitati:

Mi-am început activitatea în cadrul Consiliului Local Holboca, principalul meu scop este derularea de activități pentru tineret, informarea cetățenilor despre activitatea Primăriei și a Consiliului Local Holboca.

01.07.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Level 91 UP SRL este pentru mine primul pas în lumea antreprenoriatului, in 2015 am semnat un Contract de Finanțare în valoare de 25.000 euro, fonduri nerambursabile.
Cu acesti bani am infiintat Level 91 UP SRL, un magazin specializat în IT pentru persoanele din mediul rural.
În cadrul acestei companii ofer servicii de hardware, software, rețelistică, reparații electronice și electrocasnice, plus instalări de sisteme de supraveghere.

01.10.2014 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: student practicant

Responsabilitati:

Am susținut ore de istorie în fața a nouă clase de liceu, unde mi-am exersat abilitățile de comunicare, am folosit câteva tehnici de persuasiune, am fost capabil să argumentez un punct de vedere și să explic clar, logic și precis, sarcinile de lucru urmând scenariul didactic.

01.04.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Prospectarea pietei
Identificarea nevoilor clientului
Oferirea unei solutii optime pentru client in functie de necesitatile acestuia
Negocierea solutiei/a politei de asigurare
Incasarea politei de asigurare
Incercarea unei vanzari suplimentare
Cererea feedbackului
Mentinerea si dezvoltarea relatiilor post vanzare

22.10.2010 - 01.03.2011

Departament: it software

Titlu Job: operator refil cartuse si aprovizionare

Responsabilitati:

Reincarcarea Cartuselor dupa Standardele ISO
Asigurarea existentei produselor in raft

Realizari:

-

01.07.2010 - 31.10.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: tehnician achizitii

Responsabilitati:

In cadrul departamentului de Logistica am coordonat constructia si achizitia pieselor auto pentru camioane. Am fost subordonat Managerului General si am avut in subordine doi mecanici si un muncitor necalificat.

01.06.2008 - 01.09.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Ospatar
-asigurarea igienei
-ridicarea, servirea si incasarea comenzilor

Realizari:

- locul 2 din 9 in clasamentul vanzarilor

studii

 

Facultati:

2012 - prezent Facultate / Colegiu: Istorie la Facultatea de Istorie din Iași. Specializarea Istorie -
Discipline Studiate - Istoria Antică, Istoria Românilor, Didactica Istoriei.
2011 - 2015 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitatea Al. Ioan Cuza din Iasi. Discipline Studiate:
Psihologia Dezvoltării (Psihologia Vârstelor)
Psihopedagogia persoanelor cu cerințe speciale
Fundamentele Psihologiei
Psihologia Comportamentului Deviant
2006 - 2010 Liceu: Tehnician în Achiziții și Contractări la Grupul Școlar Economic de Turism din Iasi. Organizarea Resurselor Umane
Planificarea Afacerii
Contabilitate Simplă
Economice Generală

Premii

Conferinte
Apr 2016 - Apr 2016: Conferinţa studenţească de cercetare interdisciplinară in psihologie, 10-13 aprilie 2014
În cadrul evenimentului am participat la ateliere de cunoaştere psihologică, workshop-uri (Construirea Metaforei Terapeutice, Descoperirea Punctelor Tari, Psihologia Participantului la Trafic, Diferențe de Gen, Metafora Fericirii, Înțelegerea emoțiilor studenților, Comunicare și evaluare, Metoda Montessori, Appreciative Etics), prezentări orale, postere și video științifice. Acestea vor fi coordonate de profesori, traineri și cercetători de seamă printre care se numără: Prof. Dr. Ion DAFINOIU, Asist. Dr. Cornelia MĂIREAN, Asist. Dr. Irina CRUMPEI, Asist. Dr. Livia OSTAFE, Psihoterapeut Dr. Tudor-Ștefan ROTARU, Consilier în carieră Irina ȘUBREDU, Cercetător Alexandra GHEORGHIU, Lect. Dr. Antonio SANDU, Trainer Crina PENTELEYCHUK, Lect. Dr. Mihai MARIAN
Certificari
Oct 2015 - Nov 2015: Inspector Resurse Umane
◊ Intocmire si transmitere declaratie intrastat de catre persoana certificata de catre Centrul National     de Pregatire in Statistica
 ◊ Intocmire state de plata in conformitate cu legislatia muncii
 ◊ Completare carnete de munca de catre inspectori atestati
 ◊ Intocmire si depunere declaratii lunare aferente salariilor ( declaratie ITM, declaratie contributii de     sanatate,declaratie contributii pensii, declaratii contributii la fondul asigurarilor ptr somaj )
 ◊ Intocmire ordine de plata catre buget aferente salariilor
 ◊ Pune la dispozitia departamentului contabil note contabile aferente salariilor
 ◊ Reprezinta societatea in relatia cu ITM
Oct 2015 - Oct 2015: EMPRETEC
Programul UNCTAD/EMPRETEC–România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, este un program de încurajare şi de stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de către Departamentul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism,
Sep 2015 - Dec 2015: Asistent Relații Publice și Comunicare
Asistentul de relatii publice si comunicare este intermediarul dintre organizatia pe care o reprezinta si publicul specific acelei organizatii, fiind responsabil fata de aceste parti si distribuind informatii care dau posibilitatea publicului organizatiei sa-i inteleaga politicile. Prin latura comunicationala, asistentul de relatii publice desfasoara activitati legate de constatarea si influentarea opiniilor unui grup de persoane, realizand pentru aceasta cercetarea tuturor categoriilor de public: primeste informatii de la acesta, informeaza conducerea in legatura cu reactiile si atitudinile publicului, participa activ la implementarea de politici, evalueaza constant eficienta tuturor programelor de relatii publice. Activitatea sa se bazeaza pe comunicarea eficienta si pe realitate.
Sep 2015 - Dec 2015: Siguranta si Securitatea in Munca
Activităţile de prevenire şi protecţie asigurate sunt următoarele:- identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru;- elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;- elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru.
May 2015 - May 2015: Dezvoltarea Competențelor Antreprenoriale
Gestionarea activitatii antreprenoriale conform prevederilor legale
Cercetarea pietei si a mediului de marketing
Elaborarea strategiei de marketing
Accesarea surselor de finantare pentru afacere
Elaborarea unui plan de afaceri
Traininguri
May 2014 - Jun 2016: COMUNICARE INTERPERSONALĂ ASERTIVĂ
Comunicare Asertiva
Drepturi si obligatii in comunicare
Asertivitatea intre agresivitate si pasivitate
Tehnici de comunicare asertiva
Oferirea de feedback in mod asertiv
Apr 2012 - Apr 2012: Curs Managemant - Rural Tin
„RURALTIN – servicii integrate şi personalizate pentru tinerii din mediul rural” ofera servicii integrate şi personalizate de formare, informare, consiliere şi consultanţă pentru tinerii din mediul rural, din regiunile Nord-Est, Sud-Muntenia şi Sud-Est. In cadrul proiectului se vor infiinta si 3 centre suport pentru tineri, care vor activa în cele 3 regiuni in care proiectul se implementeaza. Centrele vor oferi acces la calculator şi internet, cursuri de formare, acces la materiale informative, servicii de consiliere pentru ocupare profesională si consultanta pentru dezvoltarea si diversificarea afacerilor locale. Proiectul strategic este cofinantat prin Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritară 5 „Promovarea masurilor active de ocupare”, Domeniul major de intervenţie 5.2. „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale in ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca”.
Premii si Distinctii
May 2009: „VIITOR SIGUR - SECURITATEA SI SANATATEA MEA”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close