Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.04.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.07.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o companie din domeniul Bancar, Audit, IT, Vanzari, deoarece sunt o persoana serioasă, perseverentă, obiectivă, competentă, dișciplinată cu excelente abilitati de comunicare si relationare cu oamenii, intotdeauna pregatit pentru a invata lucruri noi si a face fata provocarilor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Merchandising / Promoteri, IT Hardware, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: second level of support internet si date mobile

Responsabilitati:

- Oferirea de suport tehnic avansat clientilor importanti pe care compania ii detine (exemplu: Petrom, Rompetrol, P&G, British American Tabacco etc.):
- Suport tehnic pentru configurare email (POP3, IMAP, EXCHANGE);
- Suport tehnic pentru setarile Mobile, sincronizari si partajari contacte/calendar intre sisteme: Android, IOS, Symbian, Exchange, Blackberry, Outlook;
- Suport tehnic pentru platforma de gazduire domenii online;
- Suport tehnic pentru platforma Microsoft Office 365, AirWatch
-Suport tehnic pentru dispozitive de amplificare a semnalului de tipul "Small Cell"

- Crearea tichetelor in limba engleza catre partenerii externi, in care trebuia sa explic problema de ordin tehnic pe care o intampina clientul si care nu putea fi rezolvata de echipa de Second Level of Support.

- Activitati de training pentru noii angajati din departamentul de internet si date mobile;

- Supravegherea angajatilor de pe postul de Firs Level of Support si indrumarea lor pentru a gasi o solutie favorabila clientului;

- Ascultarea apelurilor angajatilor de pe First Level of Support si oferirea de feedback;

- Apelarea clientilor care au oferit note slabe operatorilor in urma sondajului telefonic, identificarea nemultumirii si rezolvarea acesteia;

- Apelarea clientilor care au instiintat prin SMS faptul ca mai au probleme nerezolvate sau neclaritati;

- Gestionarea produselor de teste (telefoane, tablete, routere etc.) pe care compania le detine.

01.02.2014 - 31.03.2015

Departament: it software

Titlu Job: first level of support internet si date mobile

Responsabilitati:

-Orientarea către client și ascultarea activă a acestuia pentru a-i putea identifica toate nevoile și pentru a le soluționa

-Acordarea de suport tehnic de specialitate (troubleshooting) pentru a-l ajuta pe client să configureze internetul pe diverse dispozitive (smartphone, tabletă, modem, hot-spot, router)

-Solutionarea nelamuririlor clienților referitor la factură, a produselor și serviciilor oferite de Vodafone România, a principiul de functionare a internetului pe diverse dispozitive și educarea clientului pentru a evita costurile suplimentare

-Confirmări de plata

-Activări și rezilieri de abonamente, activări de cartele SIM, activări și dezactivări de extraoptiuni de voce sau de internet

-Prezentarea abonamentelor sau extraoptiunilor de internet și posibilitatea de încheiere a contractelor cu clienții (posibilitatea de a face vânzări)

-Asistență pentru pagina proprie a clientului (MyVodafone) și pentru magazinul online al companiei

-Acordarea de ajustări clienților care au fost tarifați greșit, care au facut costuri suplimentare din utilizarea internetului dintr-o greșeală (posibilitatea de a face excepții)

-Utilizarea a peste 20 de aplicații de specialitate în domeniul telecomunicațiilor pentru a putea duce la bun sfarșit solicitarea clientului

-Atingerea atât a obiectivelor (targetului) individuale cât și a obiectivelor echipei

01.11.2013 - 01.12.2013

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consultant telesales orange romania

Responsabilitati:

-identificarea nevoilor clientului și găsirea unui pachet de televiziune care să îi satisfacă nevoile

-promovarea produselor companiei

-înștiințarea clientului referitor la obligațiile contractuale

-prezentarea beneficiilor pentru fiecare pachet în parte

-efectuarea apelurilor de follow-up catre clienți, pentru ca aceștia să își exprime acordul de activare a serviciului

01.10.2013 - 01.11.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant telesales zepter romania

Responsabilitati:

-promovarea aparaturii medicale prin conversații telefonice cu clienții din baza de date

-prezentarea aparaturii medicale in showroom-ul firmei

-asistarea și consilierea clienților în timpul ședințelor gratuite de terapie

-identificarea nevoilor clientului și satisfacerea acestora

-prezentarea de oferte promoționale

-negocieri de vânzare

01.02.2013 - 01.04.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari (stagiu practica)

Responsabilitati:

-consiliere clienți (identificarea nevoilor clienților și satisfacerea cerințelor acestora)

-întocmirea anunțurilor și a materialelor publicitare în scopul promovării produselor

-administrarea site-urilor (actualizare, adăugare/eliminare produse)

-lucru pe calculator ( Pachetul Microsoft Office, Adobe Photoshop )

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Masterat: Managementul calitatii,expertize,protectia consuma la Academia de Studiu Economice din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Am obtinut diploma de Economist Licentiat în Administrarea afacerilor în Comerț, Turism, Servicii, Merceologie și Managementul calității cu nota 9,66
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Tehnician in administratie la Colegiul Economic "Mihail Kogalniceanu" din Focsani. Am obtinut diploma de Bacalaureat cu media 9,08.

Premii

Certificari
Jan 2011 - Mar 2011: Certificat Tehnici de vânzări inteligente

Oct 2010 - Jul 2013: Diplomă în psihopedagogie

Oct 2010 - Jul 2013: Diplomă Economist Licentiat în Administrarea afacerilor în Comerț, Turism, Servicii, Merceologie și Managementul calității
Am obtinut diploma de Economist Licentiat în Administrarea afacerilor în Comerț, Turism, Servicii, Merceologie și Managementul calității cu media 9,66
Jun 2010 - Jun 2014: Certificat de competență lingvistică
Am obtinut diploma de competenta lingvistica (limba Engleza) cu calificativul B2 la toate cele 5 criterii de evaluare: Intelegerea textului audiat, Intelegerea textului citit, Producerea de mesaje scrise, Producerea de mesaje citite, Interactiune orala
Jun 2010 - Jun 2010: Certificat de competențe digitale
Am obtinut diploma de competente digitale cu 85 de puncte (utilizator experimentat)
Jun 2010 - Jun 2010: Diplomă Bacalaureat
Am obtinut diploma de Bacalaureat cu media 9,08
Sep 2006 - Jun 2010: Certificat de calificare profesională, Nivel 3: Tehnician în administrație



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close