Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.12.1989

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:12.08.2016

obiectiv

 

Sunt o persoană motivata cu abilități bune de comunicare și un bun ascultător . Sunt un jucător de echipă matur și mă pot adapta usor diferitelor situatii. Sunt o persona calma cu viziune de performanta si dezvoltarea profesionala.

Salariu: 800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, CANADA, GERMANIA, IRLANDA

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: section manager - oysho

Responsabilitati:

Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers

HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried out for all employees, recognizes potential candidates for promotion

Planning and coordinating: prioritizes tasks to maximize efficiency of the team, takes initiative to accomplish all set goals, leads and motivates teams by setting the example

01.04.2019 - 31.03.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: secțion manager uterque

Responsabilitati:

Customer Service Management   To understand, anticipate and satisfy the needs of a customer, to have an active presence at the point of sale, and to be responsible for the correct handling of complaints and returns.   Correctly controlling the product in your section to meet sales objectives assigned by direction, and to transmit the relevant information in terms of the product, to make orders effectively, to have an active presence and help organise the process of receiving merchandise, to be responsible for optimising . To guarantee a correct image for their team and their section, to be responsible for applying merchandise criteria to their section, to help the store manager with the maintenance and cleanliness of the store.   To select, train, develop, maintain and organise the store team. To be responsible for selecting the best people for the post, and help with their integration into the company, to organise personnel and control budgets for internal personnel.   To control and protect all store assets, to inform the store manager about the provision of material for their section, to organise the inventory and control wastage in their section in line with the objectives of the company, and to be responsible for complying with all the rules for using the cash registers and the administrative procedures of the company.  

01.07.2017 - 30.09.2018

Titlu Job: store manager claudie pierlot

Responsabilitati:

In calitate de Store Manager sunt urmatorele sarcini planificarea vânzărilor, analiza rezultatelor
și căutarea continuă de noi soluții.Store
Managerul se dezvoltă continuu și, în același timp, se ocupă și de dezvoltarea
echipei sale.Deasemenea este responsabil pentru sprijinirea Managerului de Brand / Managerului de Operațiuni în
funcționarea eficientă a magazinului / departamentului pentru a asigura cele mai înalte standarde de customer service
sunt realizate și menținute magazinul care rulează.
nsabilitati Store Manager:
Se preocupa de optimizarea stocurilor;
Coordoneaza echipa din subordine, se implica in procesul de integrare si evaluare a acesteia;
Monitorizeaza procesul de vanzare si se implica in atingerea obiectivelor;
Propune noi strategii de crestere a magazinului;
Consiliaza cumparatorii in alegerea produselor potrivite;
Se implica in procesul de comercializare a produselor din magazin.
Planifica activitatea personalului din subordine:
Evalueaza rezultatele si performantele echipei pe care o coordoneaza;
Coordonarea echipei si a activitatii desfasurate ;
 Promovarea valorilor companiei in comunitatea locala;
Rezolvarea situatiilor critice ce intervin in procesul de vanzare / furnizare de informatii si suport;
Asigurarea comunicarii si a fluxului operational intre magazin si alte departamente;
Asigurarea personalului necesar, prin implicarea directa in procesul de recrutare;
Intocmirea rapoartelor de activitate;

01.10.2015 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager calzedonia

Responsabilitati:

In calitate de Store Manager ai responsabilitatea de a maximizarea oportunităților de vânzăre și
profitabilitatea magazinului tău, dar și verificarea constantă a rezultatelor. Asiguri cel mai înalt nivel de customer
service posibil și că regulile de visual merchandising sunt implementate conform îndrumărilor noastre interne. De
asemenea, gestionezi recrutările, trainingul și dezvoltarea echipelor de Sales Advisori și de management.
Coordonarea activitatii personalului din magazinele aflate in subordine
Participarea la inventarele lunare, finalizarea acestora si raportarea rezultatelor.
Intocmirea la timp a diferitelor acte si rapoart.
Depistarea neregulilor din magazine si rezolvarea prompta a acestora
Urmarirea respectarii normelor de curatenie impuse de conducere.
Urmarirea aprovizionarii optime, corecte si la timp a magazinelor si la transferul produselor intre magazine.
Imbunatatirea imaginii firmei prin instruirea si motivarea echipei de vanzari.
Selectarea noilor candidati pentru posturile din departamentele coordonate.
Merchandising-ul magazinului, vitrinei si asigurarea respectarii conceptului vitrinei

01.04.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant manager calzedonia

Responsabilitati:

In calitate de Assistant Manager ai responsabilitatea de ajuta Store Managerul în
funcționarea eficientă a magazinului / departamentului și înlocuirea acestuia când necesare, pentru a
asigura cele mai înalte standarde de servicii pentru clienți menținut. Comunicarea planurilor de vânzări și a obiectivelor către echipa Shop / Department, monitorizată
performanța continuă și sugerând acțiuni corective la ierarhie când necesara.
Salutați clienții și asigurați-vă că aceștia sunt deserviți în timp util de personalul magazinului și în
conformitate cu standardele de calitate și de servicii pentru clienți.
Raportați problemele operaționale și gestionați în timp util reclamațiile clienților manieră, să sugereze
soluții sau să le escaladeze, după caz, pentru a le asigura eficiența operațională și satisfacția clienților.
Motivați membrii echipei și le oferiți sprijinul necesar în ceea ce privește training și dezvoltare pentru a
optimiza rezultatele vânzărilor.
Alocați sarcinile de rutină și non-rutină și asistați-vă la pregătirea programului pentru Partenerii de
vânzări, casieri și coordonatorii (dacă este cazul) și asigurați-vă că acest lucru este posibil activitățile se
desfășoară în modul cel mai eficient.
Manipulați sau ajutați managerul magazinului / departamentului în gestionarea întreținerii stocurile și
plasarea comenzilor produselor pentru a asigura gestionarea efectivă a stocurilor și disponibilitatea produselor

01.03.2013 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

Responsabilitati:

In calitate de Sales Assistant este responsabilă pentru deservirea clienților în magazin și
răspund nevoilor lor în timp util pentru a asigura un nivel ridicat de satifacere a clientilor și obținerea rezultatelor
optime de vânzare. Salutați clienții, oferiți asistență și le serviți pentru a vă asigura că sunt nevoilor a răspuns în timp util și în
conformitate cu calitatea și serviciul pentru clienți standarde.
Aranjați și umpleți continuu rafturile magazinului și asigurați-vă că parchetul și rafturile sunt păstrate
curat și ordonate în orice moment.
Efectuați inventarul fizic și electronic al produselor magazinelor în mod regulat, conform liniile directoare
ale companiei pentru a asigura stocarea corectă a stocurilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Tehnician in Turism la Grupul Școlar Industrial Tecuci din Tecuci .
1998 - 2006 Școală generală: la Dimitrie Sturdza nr 10 din Tecuci .

Premii

Traininguri
Jun 2015 - Nov 2015:  MDP (Program de Dezvoltare Manageriala) Phi Management – Dubai 2015.

Mar 2013 - Sep 2018: Certificat de calificare profesionala “Tehnician in Turism’, iunie 2010.
Certificat de Competente Digital, Grupul Scolar Industrial. August 2010.
Certificat de Competenta Lingvistica in Engleza, Grupul Scolar Industrial, August 2010.
Certificat de Competente Antreprenoriale, Universitatea Spiru Haret Bucuresti, Noiembrie 2011.
MDP (Program de Dezvoltare Manageriala) Phi Management – Dubai 2015.
Utilizare system SAP, pentru primirea marfii, tranzactiilor, inventarilor, transferuri intre magazine.
 Curs online despre :Esențiale pentru management: Delegarea.(Azadea Group),martie 2017
 Curs online despre: Management esential in directionarea angajatilor ,Azadea Group, februarie 2017
 Curs online despre: Motivarea si optimizarea performantei echipei , Azadea Group, Martie 2017.
 Curs online despre: Intelegerea comportamentului al angajatilor cu personalitate dificila ,Azadea Group,martie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close