Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2007

obiectiv

 

Obtinerea unui job care sa imi ofere performanta profesionala si un mediu placut de lucru

Salariu: nespecificat

Beneficii: Dezvoltare profesionala, mediu placut de lucru, respect reciproc, seriozitate

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Planificare – managementul departamentului comercial
- analizarea tipului de client si nevoile de cumparare ale clientului privind aplicarea strategiilor de marketing si a ofertelor lunare in functie de cererea pietei si de sezon
- analizarea concurentei si produsele acestora pt imbunatatirea strategiilor de vanzare
- intocmire tablou de bord pentru sedintele saptamanale de evaluare
- analize zilnice privind gradul de eficienta al angajatilor
- intocmirea raportului zilnic privind realizarea targetului / grup/ angajat
- intocmire plan privind dezvoltarea activitatii prin diversificarea serviciilor oferite
- gestionarea portofoliului de clienti vechi si vanzarea produselor comercealizate catre acestia
- gestionare baza de date (client nou, retentie)
- gestionarea stocului si intocmirea comenzilor

Planificare - resurse umane
- intocmirea profilului pentru angajati
- analiza cv-urilor si recrutarea personalului pentru departamentul comercial
- sustinerea traing-ului de pregatire pentru angajati – training vanzari, training pentru produsele comercializate
- evaluarea periodica a angajatilor
- intocmirea pontajului lunar

01.11.2012 - 30.11.2013

Departament: marketing

Titlu Job: coordonator marketing

Responsabilitati:

- elaborare plan anual de marketing (obiective, actiuni, termene, bugete, chei de control, responsabilitati)
- intocmire fise analitice pentru culegerea informatiilor din piata cu privire la introducerea produselor noi in gama in raport cu cererea pietei, centralizarea si analiza informatiilor impreuna cu directorul de vanzari
- coordonare activitate de lansare a produselor noi
- elaborare impreuna cu directorul de vanzari si supunere aprobarii politica de pret a companiei (pozitionare în raport cu concurenta si cu costurile, structura de discounturi si bonusuri pentru clienti, preturi speciale pentru comenzi mari, cu scopul de fidelizare a clientului – pregatirea ofertelor personalizate pt clienti
- initiere si implementare – dupa aprobare – modificările de pret din oferta generala a firmei
- definire segmente de piata (tipuri de client, marimea segmentului, prezentare comportament și nevoi ale clientilor, evidentierea factoriilor critici de success în relatia cu fiecare segment)
– pregatire si implementare campanie de culegere a informatiilor, aplicata pe portofoliul clientilor la nivel national, sub forma unui sondaj realizat prin intermediul unui chestionar, creare strategii si aplicare masuri de imbunatatire a activitatii in urma rezultatelor
- vizite teren – vizitarea clientilor la nivel national cu scop de identificare si stabilire tip client, verificarea standurilor proprii de prezentare si expunere a produselor comercializate, relationarea si crearea unei relatii cu clientii
- stabilirea concurentiilor, analizarea periodica a fiecari concurent semnificativ prin intermediul fiselor analitice stabilite
- definire esantioane de client si monitorizarea satisfactiei acestora în relatia cu firma.
- organizarea activitatii si a derularii acţiunilor de promovare, publicitate si PR conform planului – intocmire si implementare procedura de lucru privind campanile promotionale promovate cu ajutorul mediului on-line si social-media: gestionarea activitatii si culegerea informatiilor pentru intocmirea newsletter-ului lunar (format electronic si pliante)
- organizarea si instruirea agentilor de vanzari cu privire la cunoasterea produselor si a actiunilor de marketing (campanii promotionale si de promovare)
- colaborare cu dep .comercial, distributie, achizitii, agentiile de publicitate, companiile media, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a implementa planurile de marketing;
- coordonarea si elaborarea materialelor publicitare si de prezentare a firmei (modificarea catalogului de prezentare a produselor si completarea acestuia cu alte game de produse –culegerea, centralizarea si stabilirea tuturor informatiilor necesare (creare text, selectare poze si informatii tehnice) pentru crearea noii grafici, solicitarea ofertelor de pret pt print si distribuirea produsului finit)
- intocmire material de prezentare societate (creare text si sugestii pt format si grafica) in format electronic si brosura.
- realizare flyere (creare text, selectare poze si sugestii pt grafica) pentru promotii
- creare pagina Facebook profesionala si actualizarea acesteia in permanenta
- organizarea standurile de prezentare la targuri, expozitii si in piata la clienti (pregatire material backup – macheta configuratie standuri (componente stand+marfa), creare portofoliu – configuratie in format electronic si poze
- gestionarea standurilor de prezentare in custodie – intocmire si implementare procedura de lucru privind comenzile interne pentru standuri si materiale publicitare, efectuare achizitii componente stand in urma solicitarilor de standuri de catre comercial, gestionarea stocului de componente, centralizarea si urmarirea vanzarilor / standuri / client / 8 zone geografice, verificarea operarilor de custodii in softul de lucru WinMentor pentru descarcarea stocului
Cazacu Florin - Director National Vanzari

01.07.2012 - 31.01.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistenta in Management
- inlocuirea directorului de punct de lucru in lipsa acestuia
- insotirea directorului in intalniri de afaceri, delegatii, sedinte in cadrul firmei
- supravegherea desfasurarii activitatii de distributie
- supervizare si raportarea lunara a situatiei intocmite de catre persoana responsabila de parc auto pt pct de lucru Otopeni privind situatia masinilor, km efectuati, rest combustibil in rezervor, termene revizii, etc
- intocmire situatie si raportare lunara privind activitatea soferilor: km efectuati, marfa livrata (valoric si cantitativ(kg)), incasari numerar si instrumente de plata
- intocmire oferte de pret in conformitate cu ofertele primite de la furnizori si cu datele stabilite de conducere
- intocmire tablou de bord lunar pentru sedintele lunare de evaluare
- intocmire rapoarte, notificari si decizii interne, in urma sedintelor de management, vanzari, productie, aprovizionare/gestiune si transmiterea acestora catre persoanele implicate
- supervizarea actualizarii lunare a listelor cu clientii firmei si gestionarea contractelor de distributie in derulare
- mentinerea relatiilor cu colaboratorii de servicii prestate pt pct.de lucru Otopeni
- intocmire procese verbale si evidenta acestora privind accesoriile de munca oferite angajatilor
- mentinerea relatiilor cu consilierii de vanzari si oferire informatii solicitate privind stituatia clientilor
- intocmire situatie statistica si raportare saptamanala privind vanzarile si cheltuielile / agent si sofer (evidenta indicilor de performanta raportati la bugetul alocat / grupe de cheltuieli si target venituri) si raportare catre directorul de vanzari

Financiar
- receptii marfa, intocmire note de receptie, bonuri de consum, note transfer, avize expeditie in soft Win Mentor
- preluarea si operarea comenzilor, facturare comenzi pt 3 agenti si 3 zone geografice din 8 zone nationale
- efectuarea incasarilor cash pt clienti finali persoane fizice si juridice
- avizarea custodiilor, operarea retururilor si intocmire raport lunar
- operare extrase bancare, registru casa in format excele si soft Mentor,
- operare facturi furnizori marfa si servicii, evidenta si efectuare plati furnizori
- monotorizarea instrumentelor de plata ( CEC/BO) si raportare situatie saptamanala
- mentinerea relatiilor cu institutiile publice si bancare
- evidenta zile concediu si intocmire pontaj lunar

01.09.2010 - 30.06.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- mentinerea directa a relatiilor si comunicarilor dintre colaboratorii externi (producatorul Dacia & Renault) / interni (firmele din Grupul Meridian) si departamentele firmei
-colaborarea directa cu departamentul juridic in vederea gestionarii contractelor aferente Departamentului de Vanzari Flote
-intocmirea de rapoarte periodice manageriale (zilnice, lunare, respectiv trimestriale)
- centralizarea documentelor si situatiilor in vederea prezentarii bilantului lunar
- intocmirea de rapoarte interne de gestiune, bugetare si costuri pentru toate departamentele
- realizarea de baze de date si tabele pivot pentru gestiune statistica a informatiilor la nivel managerial
- analiza, monitorizarea si calcularea indicatorilor de performanta pentru Departamentul de Vanzari Flote
- intocmirea unui tablou de bord pentru activitatea Departamentului Service
- gestiunea si intocmirea formularelor: pentru deseuri, evidenta buletinelor de analiza si raportarea lor catre Agentia Nationala de Protectie a Mediului
- pregatirea si administrarea documentelor de tip: autorizatii, documentatii si comunicarea lor catre Autoritatile Statului
- coordonarea si supravegherea angajatilor din Departamentul Administrativ: curierat, curatenie, paza, ingrijire cladire
- implicarea in activitati de Marketing
- organizarea de evenimente
- punerea in aplicare a obiectivelor si politicilor companiei sub coordonarea directa a directorului executiv

01.07.2007 - 31.07.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager (responsabil canal distributie si vanzari)

Responsabilitati:

- inlocuirea administratorului in lipsa acestuia (delegatii externe si interne cu periodicitate)
- mentinerea directa a relatiilor cu colaboratorii externi (producator)/interni (parteneri pentru distributie) si departamentele firmei
- gestionarea canalului de distributie, importare si parteneri asociati pentru vanzare pe teritoriul romanesc
- prelucrarea datelor si informatiilor in constituirea planurilor de afacere
- contabilitate primara
- calcularea preturilor de vanzare (conversie euro-lei) si facturare
- colaborarea directa cu departamentul contabil financiar externalizat in vederea asigurarii rulajului pentru debite, plati si operatiuni bancare
- ofertarea clientilor si partenerilor pentru distributie
- evidenta si intocmirea comenzilor de import
- oferirea de solutii pentru imbunatatirea serviciilor in functie de cerinte
- intocmirea de rapoarte periodice manageriale
- intocmirea de rapoarte si declaratii statistice Intrastat si transmiterea catre Institutul National de Statistica
- punerea in aplicare a obiectivelor si politicilor de afacere sub coordonarea directa a managerului
- gestionarea contractelor in derulare, intocmirea notificarilor si a comunicarilor catre reteaua dealeri-lor auto

01.03.2007 - 31.07.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

-promovarea imaginii firmei si a serviciilor ofertate
-ofertarea clientilor
-consilierea clientilor privind serviciile si produsele disponibile si potrivite
-consilierea clientilor in vederea achizitionarii de produse
-solutionarea de nemultumiri din partea clientilor si oferirea de solutii adecvate
-intocmirea comenzilor si a garantiilor
-receptia de marfuri si documente de inventariere
-intocmirea de rapoarte periodice de vanzari

01.11.2006 - 01.03.2007

Departament: banci

Titlu Job: credit sales reprezentative

Responsabilitati:

-oferirea de consultanta clientilor privind operatiunile bancare necesare privind finantarea si creditarea
-ofertarea clientilor cu produse de tip finantare si creditare
-analiza cererilor de credit
-pregatirea ofertelor de credit si trimiterea dosarului spre aprobare catre factorii competenti
-inregistrarea clientilor persoane fizice/juridice privind creditarea
-colaborarea directa cu departamentul contabil financiar in vederea asigurarii evidentei incasarilor din credite
-mentinerea directa a relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea portofoliului de produse
-consilierea clientilor privind paleta de produse oferite pt finantare si creditare pe categorii de clienti persoane fizice/juridice

01.11.2003 - 01.02.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

-vanzarea produselor companiei
-consultanta in privinta produselor
-realizarea targhetului
-inventariere si gestiune

studii

 

Premii

Curs contabilitate - Atestat M.E.N
-gestionare si arhivare documente contabile
-utilizare software pc
-intocmire / completare documente primare
-contare operatiuni patrimoniale
-completare registre contabile
-efectuare calcule specifice
-evaluare patrimoniala
-transmitere documente specifice

Cunostinte program WinMentor, Siveco

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close