Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.11.1993

Permis conducere:  Cat.

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Marketing, Constructii / Instalatii, Turism / Hotel staff, Achizitii, Import - export, Petrol / Gaze, Sport / Wellness, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Fara experienta, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales associate

Responsabilitati:

I. Ianuarie 2016 – Prezent

Sales Associate in cadrul RE/MAX Romania –agentie imobiliara-
Departament: vanzari
Industrie: imobiliara

- Prospectarea activa a pietei imobiliare locale in vederea selectarii ofertelor vandabile
- Contactarea proprietarilor in vederea stabilirii intalnirilor de prezentare a serviciilor oferite (cold call)
- Prezentarea pachetelor de servicii oferite de catre companie in cadrul intalnirilor directe
- Evaluarea proprietatii si exprimarea unei opinii profesionale si transparente in vederea pozitionarii pretului de vanzare a proprietatilor
- Negocierea termenilor contractuali (commission, perioada cotractuala, clauze special, etc.)
- Realizarea planului de marketing si stabilirea strategiilor de promovare in functie de caracteristicile si destinatiile fiecarei proprietate in parte (rezidential, office, comercial, terenuri destinate investitiilor imobiliare)
- Realizarea materialelor de promovare (on-line/off-line)
*anunturi pentru platformele on-line dedicate industriei (fotografii, descrieri, evaluari, predictii, etc.)
**mapa prezentare proprietate
- Contactarea constanta a clientilor din portofoliu in vederea prezentarii noilor oportunitati de investitii imobiliare
- Discutii telefonice cu potentiali client in urma promovarii proprietatilor, prezentarea proprietatilor si stabilirea vizionarilor
- Efectuarea vizionarilor cu potentialii cumparatori, prezentarea proprietatilor
- Negocierea ofertelor de cumparare (pret, modalitati de plata, clauze contractuale, etc.)
- Pregatirea documentatiei necesare in vederea perfectarii contractelor de vanzare-cumparare (inclusiv implicarea directa in rezolvarea oricarui impediment care ar putea aparea in cadrul pregatirii documentatiei)
- Supravegherea tranzactiei in de aproape pana la momentul predarii posesiei proprietatii
- Facturare + monitorizarea platilor
- Follow-up clienti: vanzatori/ cumparatori pe care dorim sa-I adaugam portofoliului
- Follow back clienti: mentinerea relatiei cu clientii existenti in vederea obtinerii recomandarilor
- Administrarea companiei (contract de colaborare intre pers. juridica al carei administrator sunt si compania care detine franciza RE//MAX)
*Pregatirea documentatiilor pentru contabilitate (facturi incasate, facturi emise, extrase de cont, etc.)
**Realizarea platilor reprezentand darile catre Statul Roman (taxe, impozite, etc.)
- Promovarea constanta a serviciilor oferite in vederea atragerii de noi oportunitati de dezvoltare a afacerii
*promovare on-line
**participarea la evidenimente de nisa
***stabilire colaborari cu diverse entitati comerciale conexe (birouri de arhitectura/ design, birouri notariale, birouri de avocatura, firme de constructii, etc.)

Realizari profesionale remarcabile in cadrul retelei RE//MAX Romania

- Titul ‘’Cel mai bun debut’’ oferit de presedintele RE//MAX Romania – Razvan Cuc – in 2016, anul meu de debut in aceasta industrie datorita volumului de vanzari realizat.
- Membru activ al clubului ‘’RE//MAX Executive Club’’ pozitie oferita de RE//MAX Europe datorita volumului de vanzari realizat (2016,2018,2019)
- Intermedieri totale in valoare de aproximativ 9.000.000 EURO

Pana in prezent activitatea mea de agent imobiliar s-a bazat pe intermedierea terenurilor destinate investitiilor imobiliare (terenuri a caror caracteristici urbanistice permite autorizarea si constructia de ansambluri rezidentiale/ office/ comerciale) si a caselor din zonele premium a municipiului Cluj-Napoca.
Prin prisma activitatii profesionale si a segmentului pe care mi-am focusat atentia am atras in portofoliul propriei companii clienti importanti atat la nivel local cat si pe plan national.

01.09.2015 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

II. Septembrie 2015- Ianuarie 2016

Director de vanzari in cadrul SC FEMA COM SRL Suceava
Departament: vanzari
Industrie: distributie produse alimentare/ nealimentare

- Stabilirea strategiilor de vanzare in functie de produsele comercializate si de cererea clientilor existenti impreuna cu furnizorii si agentii de vanzari ai companiei
- Prospectarea pietei in vederea atragerii de noi furnizori
- Negocierea target-urilor, comisioanelor si a termenilor contractuali cu noi furnizori
- Stabilirea target-urilor zilnice/ saptamanale/ lunare de vazari si repartizarea acestora catre agentii de vanzari
- Monitorizarea activitatii agentilor si a volumului de vanzari realizat de acestia in vederea atingerii target-urilor impuse
- Monitorizarea stocurilor de marfa din depozit si a comenzilor catre furnizori
- Monitorizarea livrarilor catre clientii companiei astfel incat acestea sa se incadreze in termenii stability
- Verificarea procesului de mercantizare a produselor in magazine
- Urmarirea incasarilor agentilor de vanzari si a cash-flow-ului companiei
- Colaborarea permanenta cu departamentul de contabilitate a companiei
- Colaborarea permanenta cu directorul general al companiei

01.12.2014 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

III. Noiembrie 2014 – Noiemrbie 2015

Administrator companie in cadrul SC IMPERIAL LOOK SRL, Suceava
Departament: Administrativ/ vanzari
Industrie: comert cu produse textile

- Elaborarea planului de afaceri si implementarea acestuia
- Elaborarea listelor de necesitati in vederea implementarii planului de afaceri
- Elaborarea planului de marketing (branding, public targetat, campanii de promovare, strategii de vanzare)
- Intocmirea documentelor necesare pentru infiintarea companiei
- Organizarea interviurilor de angajare si formarea echipei
- Pregatirea echipei de vanzari prin prezentarea strategiilor de vanzari si a conduitelor profesionale impuse de companie
- Cautarea spatiului potrivit pentru desfasurarea activitatii planificate in functie de urmatoarele criterii: suprafata spatiu, deschidere vitrine stradale, trafic pietonal, chirie lunara, costuri de intretinere lunara
- Amenajarea punctului de lucru
- Selectarea furnizorilor la nivel national si international in functie de produsele comercializate si de raportul calitate/ pret.
- Stabilirea adaosurilor comerciale in functie de preturile pietei in vederea acoperirii costurilor totale si obtinerii de profit.
- Monitorizarea permanenta a cheltuielilor in vederea cresterii profitabilitatii companiei prin eliminarea costurilor suplimentare nenecesare.
- Promovarea companiei in mediul on-line si off-line prin (retele de socializare, promovarea produselor pe platformele de comert on-line, follow-up clienti existenti in baza de date a companiei)
- Mentinerea relatiei cu clientii existenti ai magazinului si consultarea permanenta a acestora pentru imbunatatirea serviciilor oferite in functie de cererile clientilor
- Monitorizarea si reglarea stocurilor din magazin si din depozit in functie de vanzarile realizate si de estimarile pentru perioadele viitoare
- Colaborarea permanenta cu echipa de vanzari a magazinului si instruirea constanta a acesteia in vederea cresterii calitatii serviciilor oferite
- Colaboarea permanenta cu contabilul companiei
- Efectuarea tuturor platilor aferente activitatii desfasurate: salarii, chirii, cheltuieli intretinere, taxe si impozite, costuri de promovare, etc.
- Decontarea cheltuielilor asociate companiei in vederea cresterii procentului de rentabilitate a afacerii
- Realizarea schemei de investitii a companiei cu scopul cresterii volumului de vanzari realizat

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Facultate: Management la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj Napoca.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica intensiv la Colegiul National ,, Stefan cel Mare'' din Suceava.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close