Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.09.2006

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: tichete de masa, bonusuri de performanta

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2012 - 30.09.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sales and service representative

Responsabilitati:

*Answer all questions and inquiries from the customer mainly administrative and operational.
*Order Processing (Order Input, Product Availability Checks, Order Confirmations, etc.) in a timely and
qualitatively compliant fashion
*Documentation and tracking of all requests and calls
*Respect and reach the targets set by the Organization (e.g. Service Level)
*Collaboration with Pricing and Master data team; document the request for setup/ changes for the existing contracts and for new contracts
*Cooperation with credit department on Invoicing (Billing Verification, Credits, Commercial Invoices etc.)
*Cooperation with logistics on delivery tracking, warehouse and transportation claims and returns organization
*Cooperation with service engineers and sales managers; share information on important customer/process issues
*Response to Dealer Queries (Order Status, Delivery Schedule, Billing Discrepancies, Credit Changes etc.)
*Process improvements.
*On-the-job training performed for 1 new member of the team
*Main contact between the factory and other internal departments or external customers
*Repair process responsible for equipment and spare parts
*Responsible for offering updates on repair process
*Responsible for the Spanish-English/English-Spanish translations / Language skills phone testing for new employees

01.07.2010 - 01.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service analyst

Responsabilitati:

Informatii si rezervari hoteliere pentru clientii din Spania
bonuri de masa, asigurare de sanatate, bonusuri de performanta

01.11.2007 - 01.10.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center-limba spaniola

Responsabilitati:

asistenta software pentru PDA si Smartphone

studii

 

Facultati:

Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, Universitatea Bucuresti

Premii

Atestat de limba spaniola- Liceul Miguel de Cervantes, Bucuresti

Au torizatie de traducator/interpret Spaniola, Germana, avizata de Ministerul Justitiei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close