Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.2006

obiectiv

 

Dezvoltarea cunostintelor si competentelor necesare in vederea dezvoltarii unei cariere interesante si motivante

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales support coordinator

Responsabilitati:

Asigura suportul administrativ si analiza eficienta a informatiilor de vanzari si business, pe baza intelegerii si identificarii tendintelor de dezvoltare ale pietei pentru fiecare produs si a efectelor activitatilor promotionale sau ale activitatilor celorlati jucatori din piata;
Colecteaza si analizeaza date
Intocmeste rapoarte necesare pentru desfasurarea si optimizarea activitatii comericiale a companiei

Indicatori de perfomanta:
Asigura acuratetea prelucrarii informatiilor si a rapoartelor transmise
Urmareste incadrarea in termenele de raportare prestabilite.

Abilitati:
Abilitati de culegere, clasificare si interpretare a informatiilor
Foarte bune abilitati PC - nivel avansat
Persoana responsabila, cu capacitatea de a urmari si respecta termenele limita
Capacitatea de organizare, planificare si priotizare a sarcinilor, atentie la detalii si rigurozitate
Atitudine profesionala, tact si diplomatie
Spirit de echipa dar si capacitatea de a lucra eficient fara supraveghere

Pozitie ce are in subordine : sales analyst

01.02.2008 - 30.11.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Niran Co. Products este unicul importator de produse de lux si parfumuri selective cu o experienta de peste10 ani.
Promovez politica de vanzari si standardele de calitate NIRAN, pentru dezvoltarea comerciala in zona de responsabilitate si pentru a obtine rezultate pozitive cu obiectul principal de a creste profitul pe locuinta pe client in accord cu standardele si politica stabilita.
Sa intocmez un orar de vizitare pentru vizite regulate(Bucuresti, Provincie).
Sa cresc volumul de vanzari prin controlul corect al stocului clientilor, prin anticiparea nevoilor clientilor si prin identificarea noilor clienti

Efectuez rapoarte de vizita zilnice,lunare,generale,punctuale;
Responsabila pentru analiza permanenta a Clientului;
Responsabila pentru validarea in timp util a comenzilor in functie de obiectivele si politica firmei (clienti datornici, referinte inactivate, exclusivitati, portofoliu Brand agreat per client);
Responsabila de a respecta normele de conduita si imagine NIRAN atat in cadrul companiei cat si fata de furnizori si clienti;
Responsabila pentru maximizarea vanzarilor prin executarea in termen limita a sarcinilor ce imi revin;
Mentin si transmit un standard de profesionalism;
Respect procedurile interne si procesele operationale;
Am aport activ in stabilirea de catre Brand Manager a forecastarii targetelor de vanzari / a comenzilor catre furnizorii externi;
Ofer masuri de imbunatatire a performantei Beauty Advisor-urilor prin training, rotatie BA, imbunatatirea formulei de bonusare;
Analizez si validez rezultatul de vanzari obtinut de BA pentru a stabili cuantumul bonus-ului lunar;
Salariu fix, bonusuri, prime oferite de sarbatorile legale, o suma lunar alocata pentru produse personale, concediu de odihna, telefon si masina de firma in interes personal.

01.09.2007 - 29.02.2008

Departament: banci

Titlu Job: customer advisor

Responsabilitati:

Servicii de consiliere pentru client cu atingerea tintelor si instructiunilor companiei.

Obiective
Preluarea apelurilor clientilor, raspunde la email-uri si de a desfasura alte activitati
Ofera suport pentru clienti, furnizand informatiile solicitate
Prestarea unor servicii excelent calitativ

Resposabilitati
Prelucrarea directa si profesionala a sarcinilor primite ( atitudine prietenoasa, standarde de salutari)
Informatii eficiente si servicii de consiliere, rezolvarea problemelor clientului la primul contact sau tansferarea corecta la departamentul responsabil
Cunostinte excelente in legatura cu utilizarea sistemelor, proceselor si manualelor
Atingerea obiectivelor impuse de catre management
Lucru in echipa- cooperare activa
Administrarea corecta si de incredere a datelor
Punctualitate si gestionare corecta a timpului
Responsabilitate in chestiuni financiare

Abilitati
Participare pozitiva in cadrul procedurilor de fomare
Comunicare excelenta
Capacitate buna de ascultare, intelegere
Flexibilitate
Dedicata activitatii
Exactitate
Interesata in cunostinte tehnice si financiare - capacitate de invatare rapida

01.02.2007 - 30.09.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Am intermediat relatia dintre membrii echipei si supervisor in calitate de mentor,
am coordonat activitatea acestora si am monitorizat-o;
Am elaborat diferite strategii de motivare, de sutinere si incurajare a agentilor prin
identificarea problemelor intampinate, analiza lor si oferirea de solutii pentru
rezultate mai bune;
Am organizat diferite activitati de grup cu scopul imbunatatirii muncii in echipa si a
performantelor individuale;
Am fost responsabila in atingerea unor targeturi de vanzari zilnice, lunare, anuale;
Am gestionat aspecte ce tin de operatiuni comerciale;
Am fost responsabila de calitatea serviciului oferit clientilor si performanta
suportului;
Am dezvoltat numeroase legaturi cu clienti,deja existenti sau noi.

01.09.2006 - 28.02.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: call center operator

Responsabilitati:

Efectuarea de apeluri pentru promovarea sau vanzarea unor produse sau servcii prin telefon;
Colectarea datelor prin telefon;
Preluarea de apeluri de la clientii companiei;
Prelucrarea directa si profesionala a sarcinilor primite ( atitudine prietenoasa, standarde de salutari);
Informatii eficiente si servicii de consiliere, rezolvarea problemelor clientului la primul contact sau transferarea corecta la departamentul responsabil;
Cunostinte excelente in legatura cu utilizarea sistemelor, proceselor si manualelor;
Atingerea obiectivelor impuse de catre management;
Lucru in echipa- cooperare activa;
Administrarea corecta si de incredere a datelor;
Punctualitate si gestionare corecta a timpului.
Salariu fix
Bonus din vanzari/realizari
Bonuri de masa
Training de specialitate
Oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii in expansiune

09.09.2005 - 18.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: beauty advisor

Responsabilitati:

Promovarea produselor prin customer service la standarde ridicate, in vederea stabilirii unor bune relatii cu clientii si a fidelizarii lor,coordonarea echipei in vederea atingerii targetelor lunare.
Prezentarea produselor companiei , vanzarea si promovarea acestora, consilierea clientilor, extinderea retelei de clienti prin activitati de follow-up.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Facultatea de Comunicare si Relatii Publice la SNSPA din Bucuresti. Masterat in Comunicare Manageriala si Resurse Umane 2009-2011
2005 - 2008 Facultate: Facultatea Stiinte Sociale si Administrative Specializarea Relatii Internationale si Studii Europene la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti. Licentiata in domeniul Relatiilor Internationale si Studiilor Europene 2009
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Filologie, Intensiv Engleza la Colegiul National "Mihai Eminescu" din Bucharest.

Premii

Traininguri
Jul 2017 - Sep 2017: SDI (Strengths Deployment Inventory)

Certificari
Jan 2013: S.C. Atelier Make up Anca Radulescu S.R.L.
Diploma Machior cod COR 5142.05 SC ATELIER MAKEUP ANCA RADULESCU SRL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close