Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1981

obiectiv

 

Obtinerea unui post unde sa imi folosesc cunostintele acumulate si unde sa dobandesc altele noi.

Salariu: 1,00 USD / luna

Beneficii: Cele obisnuite atributiilor si rezultatelor obtinute

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

06.08.2012 - 26.11.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sales support

Responsabilitati:

Centralizarea informatiilor privind activitatea zilnica a reprezentantilor de vanzari

- Raportare referitoare la volumul vanzarilor, clienti, locatii

- Furnizarea rapoartelor saptamanale si lunare Directorului de Vanzari si Directorului Executiv privind activitatea echipei,

- Completarea fiselor de evaluare cu indicatorii de performanta ai reprezentantilor de vanzari

-Crearea si propunerea de noi rapoarte ce ar putea ajuta la imbunatatirea activitatii

- Analiza si revizuirea contractelor, astfel incat sa fie complete, corecte, consecvente si conforme cu politica si procedurile existente referitoare la ofertele de tarif inainte de a fi trimise spre aprobare

- Asigurarea suportului necesar reprezentantilor de vanzari (editarea contractelor, actelor aditionale)

- Realizarea pontajului

01.04.2008 - 01.08.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: analist serviciu clienti

Responsabilitati:

Realizarea de rapoarte si analize de date integrand datele existente in vederea furnizarii unor concluzii intuitive si interpretari relevante

- Stabilirea de noi metode de raportare sau modificarea celor existente pentru a imbunatati modul de interpretare a rezultatelor

- Furnizarea team leader-ilor de rapoarte saptamanale si lunare privind activitatea echipei necesare pentru evaluarea agentilor

- Identificarea gradului de ocupare al angajatului pe perioada de lucru

- Identificarea perioadelor orare cu grad minim sau maxim de ocupare si stabilirea orarului de lucru al angajatilor in functie de fluxul apelurilor telefonice primite pe parcursul zilei

- Dezvoltarea de noi rapoarte sau analize punctuale

- Sesizarea situatiilor care pot influenta negativ realizarea obiectivelor departamentale catre team leader-i si manageri

- Verificarea si mentinerea integritatii datelor existente, gasirea si raportarea eventualelor inconsistente in privinta datelor colaborand cu departamentul de IT in privinta rezolvarii acestora

- Participarea la sesiunile de analiza ale activitatii departamentale pentru oferirea feedback-ului si propunerea de solutii pentru eficientizarea sistemului de raportare

- Cunoasterea aplicatiilor specifice si posibilitatilor tehnice care permit generarea rapoartelor de activitate

01.06.2007 - 09.04.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist serviciu clienti

Responsabilitati:

-Crearea de instrumente pentru generarea si mentenanta rapoartelor si analizelor de date.

-Crearea si propunerea de noi rapoarte ce ar putea ajuta la imbunatatirea activitatii de call-center.

-Crearea si mentenanta sistemelor automate pentru generarea accelerata a rapoartelor.

-Proiectarea de rapoarte in formatul potrivit nevoilor solicitantilor

-Analiza parametrilor din call-center pentru anuntarea managementului cu privire la situatiile ce trebuie rezolvate pentru imbunatatirea activitatii si eficientei.

- Inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora

- Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ

01.07.2006 - 01.04.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- Sustinere de trainning pentru 10 participanti (viitori operatori internet),

- Instruirea continua a operatorilor internet pentru a putea rezolva corespunzator sesiunile de comunicare cu clientii si pentru a atinge maximum de performanta calitativa si cantitativa,

- Dezvoltare si sustinere de programe de instruire in limba franceza pentru formarea tehnica a operatorilor internet,

- Corespondenta permanenta cu parteneri francezi,

- Coordonare a unei echipe formata din 14 operatori internet,

- Evaluare a calitatii activitatii operatorilor internet,

- Participari la intruniri manageriale privind evolutia echipelor,

- Elaborare de rapoarte in Excel,

- Asigurare de suport tehnic a bazei de date.

Realizari:

- contributie la infiintarea unui nou call center la Galati prin sustinere de trainning-uri pentru noi angajati si prin urmarirea productiei acestora,

01.02.2006 - 09.07.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: wizard tehnic

Responsabilitati:

- Sustinere trainning in limba franceza pentru 10 participanti (viitori operatori internet)

- Asigurare suport tehnic operatorilor internet prin instruire permanenta si informari periodice,

- Creare si prezentare de module de formare pentru proiectele in desfasurare,

- Contributie activa la constructia si dezvoltarea proiectului in care am fost implicata prin creare de proceduri de lucru si imbogatirea bazei de cunostinte,

Realizari:

- delegata in Paris pentru a participa si a sustine trainning-uri

01.10.2004 - 09.02.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator internet

Responsabilitati:

- responsabilitate de raspuns in limba franceza la solicitările clienţilor prin soluţii înscrise în standardele de calitate şi eficienţă stabilite

Realizari:

- am ocupat frecvent primele locuri in clasamentele realizate la nivelul echipelor.

studii

 

Facultati:

Universitatea Pitesti, Facultatea de Litere , specializare: Franceza-Romana-Spaniola

Activitati extracurriculare

- excelente abilitati de comunicare scrisa si orala,
- abilitati de gestionare a relatiei cu clientii,
- capacitate de a-i instrui si de a-i ajuta pe altii,
- cunostinte bune de lucru cu aplicatiile MS Office
- fire proactiva
- creativa



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close