Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.06.1990

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Experiență de 2+ ani în vânzări și asistență, caut o poziție full time într-un mediu care oferă dezvoltare profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sales&support

Responsabilitati:

- raspundeam la solicitarile primite prin e-mail / telefon / facebook
- verificam platile si aveam responsabilitatea rambursări, oferind cupoane sau direct din platforma payu
- promovam campaniile active noilor clienti
- rezolvam reclamatiile primite via email sau telefon.


Shift leader pe weekend.

Site-ul platformei: www.elefant.ro.

01.12.2014 - 31.03.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support (english)

Responsabilitati:

Am monitorizat conturile noi inregistrate si am asistat pe partea de inbound clientii din toata Europa cat si din Canada care intampinau probleme cu platforma pe care o foloseam.

01.07.2014 - 31.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

01.08.2011 - 30.11.2011

Departament: it software

Titlu Job: qa tester

Responsabilitati:

Testarea de jocuri pe Iphones, si depistarea bug-urilor , completarea CRC.
bonuri de masa, fructe sezoniere, asigurare medicala.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate: Economic / Finante Banci la Universitatea Athenaeum din Bucuresti.

Premii

Training la Vodafone in CS (Relatii cu clientii)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close