Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.07.1994

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Ma aflu in cautarea unui job care sa imi ofere sansa de a castiga experienta si de a imi dezvolta abilitatile acumulate pana in prezent, dar si dobandirea unor abilitati noi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Dobandirea experientei profesionale si castig financiar .

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales specialist

Responsabilitati:

-Vanzari Outbound/Inbound
-Suport aplicatie pentru colegii din departament
-Training aplicatie

Principalele activitati si responsabilitati:



· Promovarea si vinderea atat proactiv cat si reactiv a serviciilor Romtelecom, in convorbirile cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori.

· Identificarea si inregistrarea solicitarilor clientilor in conformitate cu procedurile specific departamentului.

· Identificarea nevoilor clientului pentru produsele Romtelecom.

· Urmarirea stadiului cererilor inregistrate pentru finalizarea lor.

· Analiza proactiva a apelurilor pentru identificarea punctelor de imbunatatit

· Participarea activa in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei si atingerea obiectivelor atat calitative cat si cantitative.

· Participarea la toate sesiunile pentru imbunatatirea performantelor proprii.

· Codarea corespunzatoare a motivelor de apel in aplicatiile de lucru.



Supervizarea activitatii in call-center prin:

- Evaluari ale apelurilor pentru identificarea bunelor practici si impartasirea lor catre tot grupul cat si a situatiilor ce se abat de la procedurile interne si corectarea lor

- Sedinte de coaching/feedback cu agenti pentru corectarea modului de lucru

- Intocmirea programului de lucru conform istoricului de trafic si nevoilor departamentului

- Sesiuni de training de aplicatii pentru agentii noi recrutati

- Follow-up pe lista de taskuri asignate de seful de compartiment

- Propuneri de imbunatatire a proceselor si procedurilor de lucru

01.03.2014 - 30.06.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

01.10.2013 - 31.03.2014

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: bucatar

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate: Inginerie electrica si telecomunicatii - Electronica aplicata la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Colegiul National Nichita Stanescu din Ploiesti.

Premii

Traininguri
Jun 2017 - Jun 2017: Customer Service Training Workshop |Be a Double Bagger™
"La TMI folosim termenul de "double bagger" atunci cand descriem pe cineva care face un efort special ca sa atinga o performanta deosebita si sa creeze relatii sanatoase cu cei din jur. Psihologii folosesc termenul de "winner" atunci cand se refera la aceste persoane. A te simti ca un "winner" sau ca un "loser" este o chestiune de respect de sine, care este influentat in mare masura de felul cum percepi recunoasterea si aprecierea muncii tale. In cadrul acestui program, o sa inveti cum sa devii mai bun la a primi si a oferi recunoastere. Facand asta vei declansa un efect de domino care iti va oferi tie si celor din jurul tau o viata mai de calitate."
http://www.tmiworld.com/ro
Oct 2015 - Oct 2015: Training Comunicare si Vanzare

Certificari
Sep 2012 - Dec 2012: CCNA 2 - Routing and Switching Essentials
-Funcționarea switch-urilor Cisco
-Tehnologii avansate de comutare precum VLAN (Virtual LAN), protocolul 802.1q, VTP(VLAN Trunking Protocol)
-STP (Spanning Tree Protocol), PVSTP(Per VLAN Spanning Tree Protocol), RSTP(Rapid Spanning Tree Protocol )
-Rutarea intre VLAN-uri
-Routerul - scop, operare, tabela de rutare
-Rutarea statică
-Protocoale dinamice de rutare: distance vector și link-state
-RIP- Routing Information Protocol
-OPSF - Open Shortest Path First
-Liste de acces pentru IPv4 si IPv6
-DHCP - Dynamic Host Configuration Protocol
-NAT - Network Address Translation
Feb 2012 - May 2012: CCNA 1 - Introduction to Networks
-Dispozitivele și serviciile utilizate în rețele de date și în Internet
-Modelul OSI
-Stiva TCP/IP
-Protocoale folosite în rețelele TCP/IP
-Adresarea IPv4 și IPv6
-Tehnologia Ethernet
-Configurarea unui echipament CISCO folosind CLI
-Implementarea unei rețele folosind routere și switch-uri CISCO
-Adresarea IPv4 și IPv6
Proiecte
Jan 2010 - Jun 2013: Membru Echipa IT C.N.N.S Ploiesti
- Mentenanta Hardware si Software asupra echipamentelor din incinta liceului
- Configurarea si mentenanta retelei de date a liceului



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close